Τι φέρνει η νέα εποχή Cosmote - Telekom

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τι φέρνει η νέα εποχή Cosmote - Telekom
Στρώνει το έδαφος για νέες υπηρεσίες και προϊόντα ακόμα και για την ονομασία του κλειστού του ΟΑΚΑ σε Telekom Arena.

Νέο κεφάλαιο στην πολυετή ιστορία του ανοίγει ο ΟΤΕ, ανακοινώνοντας χθες ότι η Cosmote ενώνει τις δυνάμεις της με την Telekom και σε επίπεδο επωνυμίας, δημιουργώντας την Cosmote Telekom. H είδηση, την οποία είχε προοικονομήσει η αγορά ήδη από όταν προστέθηκε το Τ της Telekom στο Μέγαρο του ΟΤΕ, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για πολλά νέα προϊόντα κι υπηρεσίες και ενδεχομένως για μεγαλύτερη εξωστρέφεια σε τομείς όπως το ICT. Ταυτόχρονα βέβαια, σύμφωνα με παράγοντες του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, στρώνει το έδαφος και για την ολική μετονομασία του ομίλου, καθιερώνοντας το δημοφιλές παγκοσμίως σήμα της Telekom - του βασικού δηλαδή μετόχου του ΟΤΕ, στη συνείδηση και του ελληνικού κοινού.

Η μετονομασία σε Cosmote - Telekom

Να θυμίσουμε ότι η σύγκλιση των δύο brands - Cosmote και Telekom - είχε ξεκινήσει από το 2023 όταν η Cosmote ξεκίνησε να εμφανίζει το λογότυπο της Telekom σε όλες τις διαφημιστικές καταχωρίσεις της εταιρείας. Ήδη από τότε ξεκίνησε η φημολογία ότι η μετονομασία της δεν θα αργούσε, καθώς άλλωστε η πλειονότητα των θυγατρικών του ομίλου έχει αντικαταστήσει τις προηγούμενες ονομασίες με το brand Telekom.

«Με την ένταξή μας στο οικοσύστημα του παγκόσμιου brand Telekom, εδραιώνουμε τη θέση μας ως μέλος ενός παγκόσμιου τηλεπικοινωνιακού Ομίλου, με κυρίαρχη παρουσία στην Αμερική και την Ευρώπη, με μεγάλη δύναμη και οικονομίες κλίμακας. Παράλληλα, αποκτάμε διεθνές αποτύπωμα, που δημιουργεί πρόσθετη αξία για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας, αλλά και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, και μας διαφοροποιεί ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, κ. Κώστας Νεμπής κατά την ανακοίνωση της νέας, συνδυαστικής ονομασίας, η οποία φαίνεται να αποτελεί την αρχή ενός νέου στρατηγικού σχεδιασμού.

Νέα προϊόντα κι υπηρεσίες

Σύμφωνα με πληροφορίες, εντός του επόμενου μήνα θα ακολουθήσουν νέες ανακοινώσεις οι οποίες θα συνδέονται με το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά προϊόντων κι υπηρεσιών που διαθέτει η Telekom σε άλλες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται. Μεταξύ αυτών θα μπορούσε να είναι για παράδειγμα η είσοδος στην ελληνική αγορά του T Phone, του value for money smartphone που έχε λανσάρει η Telekom σε συνεργασία με την Google και το οποίο ήδη από πέρυσι έχει κυκλοφορήσει την δεύτερο εκδοχή του (ΤPhone 2 και ΤPhone 2 Pro) σε Γερμανία, Αυστρία, Κροατία, Τσεχία, Ουγγαρία, Βόρεια Μακεδονία, Πολωνία, Ρουμανία και Σλοβακία.

Πέρα από τα προϊόντα η σύμπραξη αυτή δίνει την ευκαιρία να λανσαριστούν και στην ελληνική αγορά κάποιες από τις Magenta εφαρμογές που έχει αναπτύξει η Telekom τόσο για την διευκόλυνση των πελατών όσων και για χρήση από τους ίδιους τους εργαζόμενους του Ομίλου. Στην τελευταία κατηγορία ανήκει για παράδειγμα η AskT μια εφαρμογή που με την βοήθεια της ΤΝ της Perplexity διευκολύνει τους εργαζόμενους στο καθημερινό τους έργο ή εφαρμογές που στοχεύουν σε εταιρικούς πελάτες.

Νέες ευκαιρίες προκύπτουν κι από δυνητική επέκταση των συνεργασιών που διατηρεί η μητρική εταιρεία. Κάτι που είδαμε να συμβαίνει ήδη από πέρυσι με την περίπτωση του Netflix που ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα και της Cosmote TV, κατόπιν συμφωνίας με την Telekom, δίνοντας τη δυνατότητα πληρωμής μέσω του λογαριασμού της Cosmote και προσφέροντας συνδυαστικά πακέτα με έκπτωση.

Η σύμπραξη ωστόσο δημιουργεί τις προϋποθέσεις και για την ενδεχόμενη ονομασία του κλειστού του ΟΑΚΑ ως Telekom Arena ή κάτι σχετικό. Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι δύο πλευρές – ήτοι ΟΤΕ και ΚΑΕ Παναθηναϊκός - βρίσκονται σε σχετικές συζητήσεις με τις όποιες αποφάσεις εντέλει παρθούν, να εκτιμάται ότι θα ανακοινωθούν σύντομα.

Σε κάθε περίπτωση βέβαια, τα λοιπά εμπορικά σήμερα της επιχείρησης, όπως η Cosmote TV ή το Cosmote Fiber, τα καταστήματα Cosmote, δεν θα αλλάξουν, θα παραμείνουν ως έχουν.

Η απήχηση του brand Telekom

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Ομίλου πάντως, η απόφαση αξιοποίησης του brand του μεγαλύτερου μετόχου του ΟΤΕ, εδράζεται στη δυναμική του. Η Telekom έχει αναγνωριστεί επανειλημμένα από τη μελέτη “Brand Finance Global 500” ως το πιο πολύτιμο brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο και ως το κορυφαίο brand στην Ευρώπη, με την τρέχουσα αξία του να ανέρχεται στα 85,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Αποτελώντας έναν από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, έχει σήμερα περισσότερους από 261 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας, 25 εκατομμύρια συνδέσεις σταθερής και 22 εκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις. Παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες σταθερού ευρυζωνικού δικτύου, κινητών επικοινωνιών, Internet και τηλεόρασης για ιδιώτες, καθώς και λύσεις τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών (ICT) για επιχειρήσεις και εταιρικούς πελάτες. Ως παγκόσμια εταιρεία, έχει περίπου 200.000 εργαζομένους σε όλον τον κόσμο και παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες. Ιδιαίτερα ισχυρή είναι η παρουσία της στις ΗΠΑ με την T-Mobile US, ενώ καταγράφει δυναμικές επιδόσεις στις χώρες της Ευρώπης όπου δραστηριοποιείται.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ελληνικά Γαλακτοκομεία: Από μια μικρή τυροκομική επιχείρηση, στην «αυτοκρατορία» που αποκτά τη Δωδώνη

Τα δύο πορίσματα του Απριλίου - Τα… θαύματα - Στο μενού ο σιδηρόδρομος

Ψηφιακό «μάτι» για τα Στέγαστρα Καλατράβα του ΟΑΚΑ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider