Σε 29 χώρες του κόσμου ταξιδεύουν τα έτοιμα γεύματα της βορειοελλαδίτικης Ari Foods

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Σε 29 χώρες του κόσμου ταξιδεύουν τα έτοιμα γεύματα της βορειοελλαδίτικης Ari Foods
Η αποκλειστική συνεργασία με τη Lidl International, η άνοδος των οικονομικών μεγεθών και οι στόχοι του μέλλοντος.

Η περαιτέρω εδραίωσή της στον τομέα των έτοιμων τροφίμων (antipasti), μέσω της δημιουργίας νέων κωδικών προϊόντων, η βελτίωση της παραγωγικής της διαδικασίας, καθώς και η αύξηση των εξαγωγών της αποτελεί το τριπλό αναπτυξιακό «στοίχημα» της βορειοελλαδίτικης εταιρείας Ari Foods.

Με ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στο Λάκκωμα Χαλκιδικής - σε μια έκταση 100 στρεμμάτων - η Ari Foods δραστηριοποιείται στην παραγωγή antipasti τροφίμων, με βασικές πρώτες ύλες την πράσινη ελιά Χαλκιδικής, τις πιπεριές, καθώς και μια σειρά τυροκομικών προϊόντων.

Η αποκλειστική συνεργασία και η άνοδος του τζίρου

Η εταιρεία συνεργάζεται αποκλειστικά με τη Lidl International, έναν από τους κορυφαίους retailers στον κόσμο, μέσω της οποίας τα προϊόντα ταξιδεύουν σε 29 χώρες σε Ευρώπη και Αμερική.

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της Ari Foods που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ πριν από μερικά 24ωρα, το 2023 ο κύκλος εργασιών ανήλθε στο ποσό των 56,8 εκατ. ευρώ έναντι 53,17 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη διαχειριστική χρήση, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 7% περίπου.

Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων παρουσίασαν επίσης σημαντική αύξηση, καθώς διαμορφώθηκαν στα 6,23 εκατ. ευρώ έναντι 3,94 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ τα καθαρά κέρδη της εταιρείας υπερδιπλασιάστηκαν αγγίζοντας τα 2,91 εκατ. ευρώ το 2023 έναντι 1,34 εκατ. ευρώ τον αμέσως προηγούμενο χρόνο.

Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα υποχώρησαν σε 1,35 εκατ. ευρώ έναντι 2,14 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ τα ίδια κεφάλαια ανήλθαν στο ποσό των 16,33 εκατ. ευρώ έναντι 13,42 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση διατηρώντας, όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση, «την ισχυρή κεφαλαιακή επάρκεια της εταιρείας».

Σύμφωνα με τη διοίκηση, η εταιρεία «το 2023 συνέχισε το πρόγραμμα βελτίωσης της παραγωγικής της διαδικασίας, με αποτέλεσμα την ορατή συμπίεση του κόστους των προϊόντων της και τη βελτίωση της ποιότητάς της».

Η πρόβλεψη για το 2024

Για το δε 2024 «αναμένεται συγκρατημένη αύξηση των πωλήσεων στο πλαίσιο της συνεργασίας με τη Lidl», όπως τονίζεται χαρακτηριστικά.

Σε ό,τι αφορά τον τομέα της έρευνας, η εταιρεία συνεχίζει το φιλόδοξο πρόγραμμα βελτίωσης των παραγόμενων προϊόντων της, το οποίο βασίζεται στη διαρκή επιστημονική και τεχνολογική παρακολούθηση της παραγωγικής διαδικασίας.

Κρατικές επιχορηγήσεις

Όπως επίσης αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της Ari Foods, κατά την 31.12.2023 έχουν συνολικά εγκριθεί και εισπραχθεί, κρατικές επιχορηγήσεις ποσού 476.978,21 ευρώ στο πλαίσιο του Αναπτυξιακού Νόμου 3908/2011, 2.855.258,55 ευρώ από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης (ΜΠΑΛΤΑΤΗΣ ΜΕΤΡΟ 4.2.1 και 4.2.2), καθώς και 3.000.000,00 ευρώ στο πλαίσιο της Δράσης 16626 του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Η βορειοελλαδίτικη εταιρεία μετρά 23 χρόνια επιχειρηματικής διαδρομής αφού ιδρύθηκε το 2001, ενώ το 2023 απασχόλησε κατά μέσο όρο 350 άτομα προσωπικό, από 335 άτομα το 2022.

Η διαρκής προσπάθεια για ανάπτυξη στηρίζεται σε συνεχείς επενδύσεις, τόσο σε επίπεδο κτηρίων όσο και μηχανολογικών εγκαταστάσεων, ενώ η καθετοποίηση των παραγωγικών διαδικασιών της εταιρείας, της επιτρέπει να έχει τον πλήρη έλεγχο της ποιότητας των πρώτων υλών, καθώς και κάθε σταδίου επεξεργασίας τους έως και την τελική τους διάθεση στο ράφι.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Upfield Ελλάς: Αύξηση τζίρου λόγω ανατιμήσεων – Οι στόχοι

Ποιοι «βάζουν καλάθι» στην αγορά αθλητικών – Οι επενδυτικές κινήσεις της dream team

Ποιες προκλήσεις βάζουν «τρικλοποδιά» στην εστίαση – Αβέβαιη η επόμενη μέρα για τους επιχειρηματίες

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider