LVMH: Σε συζητήσεις με το TikTok για τον περιορισμό διακίνησης προϊόντων μαϊμού

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
LVMH: Σε συζητήσεις με το TikTok για τον περιορισμό διακίνησης προϊόντων μαϊμού
Ο όμιλος LVMH είναι σε συζητήσεις με το TikTok και τη μητρική του, ByteDance σε μια προσπάθεια να περιορίσει τα προϊόντα μαϊμού που διακινούνται στην εφαρμογή μέσω βίντεο.

Ο όμιλος LVMH είναι σε συζητήσεις με το TikTok και τη μητρική του, ByteDance σε μια προσπάθεια να περιορίσει τα προϊόντα μαϊμού που διακινούνται στην εφαρμογή μέσω βίντεο.

Ο Toto Haba, ανώτερος αντιπρόεδρος πολυκαναλικού μάρκετινγκ της Benefit Cosmetics, μάρκας καλλυντικών που ανήκει στον LVMH, τον μεγαλύτερο όμιλο προϊόντων πολυτελείας στην Ευρώπη, αποκάλυψε ότι οι συνομιλίες επικεντρώνονται στην ανάπτυξη μιας «αναβαθμισμένης εμπειρίας αγορών» εν μέσω της παγκόσμιας επέκτασης του TikTok στην αγορά, σύμφωνα με το BoF, το οποίο επικαλείται το Bloomberg.

Ο όμιλος LVMH έχει ήδη συνάψει συμφωνία με την Alibaba για την καταπολέμηση πλαστών προϊόντων στην ηλεκτρονική του αγορά Tmall.

Η πιθανή συνεργασία με τo TikTok αναδεικνύεται ως μια στρατηγική κίνηση για την ενίσχυση της θέσης της πλατφόρμας μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των καταναλωτών, ειδικά εν μέσω του φιλόδοξου στόχου της να ενισχύσει τις δραστηριότητές της στο ηλεκτρονικό εμπόριο στις ΗΠΑ στα 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2024, ανέφερε το Bloomberg.

Φαίνεται επίσης να διαφοροποιείται από άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικών αγορών που εδρεύουν στην Κίνα, επειδή το κατάστημα TikTok επιτρέπει σε τρίτους πωλητές να καταχωρούν προϊόντα.

Το TikTok είναι από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης με εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Προσωπικός αριθμός: Παράταση έως 5 Νοεμβρίου στην προθεσμία έκδοσης

Εργασιακό νομοσχέδιο: «Λάστιχο» το ωράριο εργασίας, αλλάζει η ετήσια άδεια αναψυχής

«Έξυπνοι» μετρητές: Σε τηλεμέτρηση ήδη πάνω από 1 εκατ. καταναλωτές - 1,4 δισ. ευρώ για πλήρη επέκταση

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider