Spotify: Σχεδιάζει νέα συνδρομητική υπηρεσία, με ήχο υψηλής ευκρίνειας

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Spotify: Σχεδιάζει νέα συνδρομητική υπηρεσία, με ήχο υψηλής ευκρίνειας
Η νέα υπηρεσία -με την ονομασία Supremium- θα παρέχει ήχο υψηλής ευκρίνειας (HiFi) στους συνδρομητές της εταιρείας.

Η Spotify σχεδιάζει να παρουσιάσει μια νέα, ακριβότερη συνδρομητική υπηρεσία προς τους πελάτες της, με στόχο την προσέλκυση περισσότερων εσόδων, σύμφωνα με το Bloomberg.

Το δημοσίευμα αναφέρει πως η νέα υπηρεσία -με την ονομασία Supremium- θα παρέχει ήχο υψηλής ευκρίνειας (HiFi) στους συνδρομητές της εταιρείας, κάτι για το οποίο είχε γίνει λόγος από το 2021.

Η Spotify καθυστέρησε την κυκλοφορία του προϊόντος αυτού, αφού δύο από τους ανταγωνιστές της, η Apple Music και η Amazon Music, άρχισαν να προσφέρουν τη λειτουργία δωρεάν ως μέρος των τυπικών τους πακέτων. Η νέα υπηρεσία θα κυκλοφορήσει φέτος πρώτα σε αγορές εκτός των ΗΠΑ, για να «μπει» τον Οκτώβριο στην αμερικανική αγορά.

Για να ενισχύσει την υπηρεσία Premium, η Spotify θα παρέχει στους συνδρομητές του διευρυμένη πρόσβαση σε ακουστικά βιβλία, είτε μέσω ενός συγκεκριμένου αριθμού ωρών δωρεάν ανά μήνα είτε μέσω ενός συγκεκριμένου αριθμού τίτλων.

Επί του παρόντος, η εταιρεία πωλεί μόνο ηχητικά βιβλία a la carte μέσω της εφαρμογής της.

Αυτές οι αλλαγές μπορεί να είναι αρκετές για να οδηγήσουν σε νέα έσοδα για την Spotify και να διατηρήσουν το ενδιαφέρον για μια μετοχή που έχει διπλασιαστεί μέχρι στιγμής φέτος στα 159,99 δολάρια.

H εταιρεία ανταγωνίζεται έντονα τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες της Apple και της Amazon. οι οποίες αύξησαν τις τιμές των τυποποιημένων πακέτων τους κατά ένα δολάριο στις ΗΠΑ στα 10,99 δολάρια το μήνα το περασμένο έτος. Το πακέτο Premium της Spotify, που κοστίζει 9,99 δολάρια και περιλαμβάνει πρόσβαση σε podcasts και μουσική ακρόαση χωρίς διαφημίσεις, παρέμεινε το ίδιο στις ΗΠΑ από τότε που ξεκίνησε η υπηρεσία στις ΗΠΑ. Η εταιρεία προσφέρει επίσης μια δωρεάν έκδοση με διαφημίσεις.

Σημειώνεται πως η Spotify έχει δηλώσει ότι εξισορροπεί τις αλλαγές στην τιμολόγηση με την επιθυμία αύξησης των συνδρομητών. Το 2022, η εταιρεία αύξησε τις τιμές σε περισσότερες από 40 αγορές.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Mega επένδυση της Intel στη Γερμανία: Πάνω από 30 δισ. ευρώ για δύο εργοστάσια ημιαγωγών

gazzetta
gazzetta reader insider insider