Σε πωλήσεις 40 εκατ. ευρώ ποντάρει το 2023 η Pink Woman – Τα επόμενα βήματα

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Σε πωλήσεις 40 εκατ. ευρώ ποντάρει το 2023 η Pink Woman – Τα επόμενα βήματα
Σε διψήφια αύξηση του κύκλου εργασιών προσβλέπει τη νέα χρονιά ο όμιλος Intrafashion, με το αναγνωρισμένο  brand Pink Woman. Η εικόνα των πωλήσεων το 2022 και τα νέα καταστήματα. Γιατί έληξε η συνεργασία με το The Mall Athens.

Πλώρη για ετήσιο κύκλο εργασιών ύψους 40 εκατ. ευρώ βάζει για το 2023 ο όμιλος Intrafashion, με το αναγνωρισμένο brand Pink Woman, μετά από ένα αρκετά δυναμικό 2022.

Ήδη το πρώτο τρίμηνο του 2023 έκλεισε με σημαντική αύξηση πωλήσεων που υπερβαίνει το 40% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της περασμένης χρονιάς.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τη διοίκηση του ομίλου, ο ταχύτατα αναπτυσσόμενος retailer στον κλάδο της γυναικείας ένδυσης στην ελληνική αγορά, προσβλέπει σε διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης για την τρέχουσα χρονιά - της τάξης του 12% - δίδοντας συνέχεια στην πολύ καλή πορεία που καταγράφηκε πέρυσι. Τα επίσημα οικονομικά στοιχεία του ομίλου Intrafashion για το 2022 αναμένεται να ανακοινωθούν σε μερικές εβδομάδες, ωστόσο όπως πληροφορείται το insider.gr, ο κύκλος εργασιών τοποθετείται πέριξ των 35,5 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 27,5% σε σχέση με τη χρήση 2021.

Επένδυση ύψους 1 εκατ. ευρώ για τα οκτώ νέα καταστήματα

Συνεχίζοντας απρόσκοπτα το επενδυτικό του πλάνο, ο όμιλος Intrafashion προχώρησε σε δυναμική επέκταση του δικτύου του, ανοίγοντας μέσα στους τρεις πρώτους μήνες του 2023 συνολικά οκτώ νέα καταστήματα, αλλά και ανακαινίζοντας ακόμη ένα. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το σύνολο της επένδυσης για τα οκτώ νέα καταστήματα και την ανακαίνιση ακόμη ενός πλησιάζει το 1 εκατ. ευρώ.

Τα νέα καταστήματα κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τις υψηλές προδιαγραφές του Pink Woman retail concept που ενισχύουν το λιανεμπορικό αποτύπωμα του γνωστού brand και άνοιξαν σε Αvenue Mall, Μαρούσι, Νέα Ιωνία, Βριλήσσια, αλλά και εκτός Αθηνών σε Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, Αλιβέρι, Αμαλιάδα, ενώ πραγματοποιήθηκε μεταστέγαση και άνοιγμα νέου καταστήματος στην καρδιά της αγοράς του Αγρινίου.

Τέλος, ριζικά ανακαινίστηκε το κατάστημα της Ερμού, το οποίο βρίσκεται στον αριθμό 16 του πιο εμπορικού πεζόδρομου της πρωτεύουσας.

Η ανεξήγητη λήξη της συνεργασίας με το The Mall Athens

Την ίδια ώρα, η λήξη της συνεργασίας της Pink Woman με το εμπορικό κέντρο The Mall Athens κρίνεται, σύμφωνα με πολλούς παράγοντες της αγοράς, ανεξήγητη.

Η παρουσία της Pink Woman στο Τhe Mall Athens χρονολογείται εδώ και πάνω από μια δεκαετία, με τους καλά γνωρίζοντες τα της αγοράς να κάνουν λόγο για μια συνεργασία με ιδιαιτέρως αξιόλογα αποτελέσματα και για τα δύο μέρη.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τη διοίκηση του ομίλου Intrafashion, προφανώς αποτελεί δικαίωμα της διοίκησης του Mall η μη επέκταση της υφιστάμενης συνεργασίας για όποιους λόγους εκείνη κρίνει. Αδιαπραγμάτευτη ωστόσο προτεραιότητα του ομίλου Intrafashion είναι η διατήρηση και επέκταση του αποτυπώματος της Pink Woman.

Αυτός είναι και ο λόγος που σε άμεση αντίδραση της μη συνέχισης της συνεργασίας με το Τhe Mall Athens, άνοιξαν όχι ένα, αλλά συνολικά τέσσερα νέα καταστήματα Pink Woman - Αvenue Mall, Βριλήσσια, Μαρούσι, Νέα Ιωνία - σε ακτίνα ελάχιστων χιλιομέτρων, προκειμένου να μην διαταραχή η επαφή του γνωστού brand γυναικείας ένδυσης με το καταναλωτικό κοινό της Αθήνας.

Η νέα εποχή της Pink Woman

Όπως αποκάλυψε τον περασμένο μήνα ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Intrafashion, Δημήτρης Ματεμτζής, στο πλαίσιο διάλεξής του σε Γάλλους φοιτητές που φιλοξενήθηκαν στην Αθήνα, το brand Pink Woman αποτέλεσε ένα επιτυχημένο case study στην ελληνική αγορά, κατορθώνοντας μέσα στην τριετία 2020-2022 να αντιστρέψει προβλήματα προηγούμενων ετών αλλά και να καταγράψει αύξηση πωλήσεων 90% (σ.σ. το 2022 σε σχέση με το 2020) καθώς και υψηλή λειτουργική κερδοφορία παρά το δυσμενές κλίμα που η πανδημία του κορονοϊού και η ενεργειακή κρίση διαμόρφωσαν για την αγορά και την οικονομία γενικότερα.

Υπό την καθοδήγηση του κ. Ματεμτζή, που απέκτησε το 100% των μετοχών του ομίλου Intrafashion από τον ιδρυτή Παύλο Χατζηπαυλίδη το 2020, η Pink Woman προχώρησε σε αυτή την τριετία σε μια λελογισμένα επιθετική και αναπτυξιακή πολιτική, που περιλάμβανε - παρά τις αρνητικές συνθήκες - κορύφωση επενδύσεων στα καταστήματα, ανάπτυξη δικτύου, διατήρηση αυξημένου επιπέδου αγορών σε νέα προϊόντα καθώς και επενδύσεων marketing, ανοίγοντας τον δρόμο σε σημαντική αύξηση πωλήσεων και ενίσχυση των μεριδίων αγοράς.

«Συνήθως στο επιχειρείν και ιδίως στο λιανικό εμπόριο έντασης ανταγωνισμού, όπως ο κλάδος του woman’s fast fashion, τη διαφορά κάνουν το όραμα, η στρατηγική και το πάθος για το brand και όχι οι φαινομενικά ασφαλείς και συντηρητικές συνταγές management. Όταν οι συνθήκες του περιβάλλοντος γίνονται δυσχερέστερες, οι ευκαιρίες μπορούν να γίνουν μεγαλύτερες, με ταχύτερα αποτελέσματα και χαμηλότερο κόστος του συνηθισμένου», έχει άλλωστε δηλώσει ο κ. Ματεμτζής.

Απασχολεί πάνω από 500 άτομα προσωπικό

Ο όμιλος Intrafashion διαθέτει κεντρικά γραφεία στην Αθήνα και logistics center στην Καβάλα, ενώ απασχολεί πάνω από 500 άτομα προσωπικό, σε ένα πλήρως καθετοποιημένο επιχειρησιακό μοντέλο που ξεκινά από τις αρχές του σχεδιασμού και της δημιουργίας. με στόχο να προσφέρει στη σύγχρονη γυναίκα τις τελευταίες τάσεις της μόδας σε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ και δη σε προσιτές τιμές.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Με φόρα ξεκινά η τουριστική σεζόν

Στην προεκλογική μάχη μισθοί, εισφορές και συντάξεις - Τα σενάρια που είναι στο τραπέζι

gazzetta
gazzetta reader insider insider