ΗΠΑ: H Ford επενδύει 2 δισ. δολάρια στο Μίσιγκαν για ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΗΠΑ: H Ford επενδύει 2 δισ. δολάρια στο Μίσιγκαν για ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
H Ford θα λάβει επιδότηση τουλάχιστον 100,8 εκατ. δολαρίων από την πολιτεία για την επένδυση.

Σε επένδυση 2 δισ. δολαρίων στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ θα προχωρήσει η Ford, με στόχο την ενίσχυση του τομέα ηλεκτροκίνησης.

Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, θα δημιουργηθούν 3.200 νέες θέσεις εργασίας.

Η επένδυση θα ενισχύσει την παραγωγή των F-150 EV lighting, του pickup Ranger και των Mustang.

H Ford θα λάβει επιδότηση τουλάχιστον 100,8 εκατ. δολαρίων από την πολιτεία για την επένδυση.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Μεταβιβάσεις ακινήτων: Σε δυο ταχύτητες οι εισπράξεις τον Απρίλιο, σε άνοδο γονικές παροχές και δωρεές

Το ρεκόρ 17 ετών στο ΧΑ - Η Ελλάδα στο space economy - Το 10% που κάνει τη διαφορά

Τα πολιτικά δώρα στη ΝΔ - Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια της ΕΛΑΣ - Η «σιωπηλή μεταρρύθμιση»

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider