BEAT: Δικαιώθηκε στη δικαστική διαμάχη με τον Θύμιο Λυμπερόπουλο

Newsroom
Μοιράσου το
BEAT: Δικαιώθηκε στη δικαστική διαμάχη με τον Θύμιο Λυμπερόπουλο
Ο Πρόεδρος του ΣΑΤΑ καλείται να πληρώσει πρόστιμο 20.000 ευρώ, το οποίο η BEAT δεσμεύθηκε να διαθέσει σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Ο Πρόεδρος του ΣΑΤΑ καλείται να πληρώσει πρόστιμο 20.000 ευρώ, το οποίο η BEAT δεσμεύθηκε να διαθέσει σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.

To Εφετείο Αθηνών δικαίωσε την BEAT, μέλος πλέον της FREE NOW, και καταδίκασε οριστικά και αμετάκλητα τον Πρόεδρο του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Αθηνών κ. Θύμιο Λυμπερόπουλο για όσα ο ίδιος δηλώνει από το 2018 εις βάρος της εταιρείας. Το δικαστήριο απεφάνθη ότι ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ τέλεσε σε βάρος της εταιρείας τα αδικήματα της συκοφαντικής δυσφήμισης και της εξύβρισης, με προφανή σκοπό να βλάψει την εμπορική πίστη και τη φήμη της.

Το δικαστήριο θεώρησε συκοφαντικούς τους ισχυρισμούς του προέδρου του ΣΑΤΑ περί φοροδιαφυγής της ΒΕΑΤ και με την απόφασή του επισφράγισε την ανάλογη κρίση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών τον Ιούνιο του 2020, το οποίο είχε πρωτόδικα καταδικάσει τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ να καταβάλλει στην BEAT 20.000 ευρώ ως αποζημίωση.

Η Δικαιοσύνη και στους δύο βαθμούς έκρινε ότι ο κ. Λυμπερόπουλος διέδιδε ψευδείς πληροφορίες κατά της BEAT - FREE NOW, απολύτως συνειδητά και με σκοπό να βλάψει την εταιρεία και να αποθαρρύνει όσο το δυνατόν περισσότερους οδηγούς να συνεργαστούν μαζί της.

Αξίζει να σημειωθεί, πως τόσο η ΒΕΑΤ, όσο και η FREE NOW Hellas που διαχειρίζεται πλέον την εφαρμογή στην ελληνική αγορά, έχουν ελληνικό ΑΦΜ, τιμολογούν από ελληνική νομική οντότητα και αποδίδουν ασφαλιστικές εισφορές στην Ελλάδα, δημιουργώντας συνεχώς νέες θέσεις εργασίας στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Δεδομένα δηλαδή, που μπορεί εύκολα να εντοπίσει κανείς με μια εύκολη αναζήτηση στο διαδίκτυο.

Παρ’ όλα αυτά, επί εβδομάδες το 2018 στη Βουλή αναπαράγονταν ψευδείς ειδήσεις υπό τη στήριξη της τότε ηγεσίας του Υπ. Μεταφορών, η οποία εν τέλει ψήφισε ένα νόμο με αιτιολογική έκθεση βασισμένη σε τελεσίδικα πια ψευδείς ισχυρισμούς, ο οποίος παραμένει τέσσερα χρόνια στα χαρτιά, καθώς οι αρμόδιες υπηρεσίες αδυνατούν να τον εφαρμόσουν, διότι βρίθει αντιανταγωνιστικών διατάξεων.

Η ΒΕΑΤ - FREE NOW έχει δεσμευτεί από το 2018 πως το ποσό που θα επιδικαζόταν θα δοθεί σε κοινωφελείς σκοπούς, παρ’ όλα αυτά, δεν υπάρχει ακόμα κάποιο επίσημο σχόλιο από την εταιρία για την απόφαση.

Με τη ζήτηση για τις υπηρεσίες ταξί να έχει αυξηθεί κατά 35% σε σχέση με το 2019 και χιλιάδες Αθηναίους να ταλαιπωρούνται καθημερινά καθώς τα περισσότερα οχήματα έχουν μεταφερθεί στα λιμάνια και το αεροδρόμιο, δημιουργούνται νέα δεδομένα στην αγορά πιέζοντας το Υπουργείο Μεταφορών να παρέμβει διορθώνοντας το θεσμικό πλαίσιο. Άλλωστε ήδη από το Φεβρουάριο του 2022, η Ευρ. Επιτροπή έχει κρούσει καμπανάκι στην Ελλάδα να μη δημιουργεί τεχνητά εμπόδια στη λειτουργία των ψηφιακών εφαρμογών. Στη ίδια Έκθεση υπογραμμίζεται πως τα κράτη μέλη πρέπει να θεωρούν την τεχνολογία σύμμαχο για την εξέλιξη του κλάδου, καθώς βελτιώνει το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών και βελτιώνει τα έσοδα του Δημοσίου και των οδηγών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Δικαστική δικαίωση BEAT - Πρόστιμο 20.000 στον Θύμιο Λυμπερόπουλο για συκοφαντική δυσφήμιση

Όλες οι ειδήσεις

18:10

Bloomberg: Η ΕΕ σκέφτεται να βάλει στον «πάγο» το πλαφόν στο ρωσικό πετρέλαιο

18:09

Ιταλικές εκλογές: Κρεμλίνο και Μπλίνκεν δηλώνουν έτοιμοι για «εποικοδομητικές» σχέσεις με τη Ρώμη

18:03

Γαλλία: Σε επίπεδα ρεκόρ ο κρατικός δανεισμός για το 2023 - Στα 270 δισ. ευρώ

17:52

Σκυλακάκης: Η ελληνική θα παραμείνει μακριά από την ύφεση

17:47

Τουρκία: Κλήθηκε για εξηγήσεις ο Έλληνας πρέσβης για τα τεθωρακισμένα στα νησιά - Άμεση απάντηση της Αθήνας

17:40

Το Littlemill 45 ετών είναι ίσως το σπανιότερο σκωτσέζικο ουίσκι στον κόσμο

17:32

«Ασανσέρ» το Χρηματιστήριο και νέες απώλειες

17:32

Ευρώ και στερλίνα στην «μέγγενη» του δολαρίου

17:30

Μακρόν για Ιταλία: Σεβόμαστε την επιλογή των πολιτών - Πρέπει να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε μαζί

17:17

Τιτάν: Η Κομισιόν ενέκρινε καινοτόμο έργο χρήσης πράσινου υδρογόνου

17:10

Τουρισμός: Πόλος έλξης επισκεπτών η Άνδρος για τα μονοπάτια της

17:10

30 υποτροφίες έως 25.000 ευρώ από την COSMOTE για πρωτοετείς φοιτητές με κοινωνικές και οικονομικές δυσκολίες

17:02

Θεσσαλονίκη: Επαγγελματικές συμφωνίες άνω των 2 εκατ. ευρώ στον κλάδο ένδυσης-κλωστοϋφαντουργίας

16:54

Μικτά πρόσημα για τη Wall Street μετά το ράλι δολαρίου και ομολόγων

16:50

Ο Καναδάς αίρει όλα τα ταξιδιωτικά μέτρα και περιορισμoύς κατά του κορονοϊού

16:44

Γεωργακόπουλος (Intrum): Οι αυξημένες εισπράξεις από ρυθμίσεις, δείγμα ότι δεν αναμένεται βαθιά κρίση

16:41

Ρωσία: Στρατεύσιμος αυτοπυρπολήθηκε επειδή δεν ήθελε να πολεμήσει στην Ουκρανία

16:32

Ε. Βρεττού (Attica Bank): Το ESG κριτήριο επιλογής ανάπτυξης – Θα καθοδηγήσουμε τους πελάτες μας στο ταξίδι υγιούς μετάβασης

16:27

Θ. Τζούρος (Τρ. Πειραιώς): Δεν θα υπάρξει νέο κύμα NPLs παρά την αύξηση επιτοκίων και ενεργειακού κόστους

16:25

Ουγγαρία: Οι κυρώσεις της ΕΕ κατά της Ρωσίας «έχουν γυρίσει μπούμερανγκ», τονίζει ο Όρμπαν

16:23

Fed Σικάγο: H οικονομική ανάπτυξη των ΗΠΑ επιβραδύνθηκε τον Αύγουστο

16:13

Εκλογές στη ΓΣΕΒΕΕ: Πρώτος σε σταυρούς προτίμησης ο Γιώργος Καββαθάς

16:02

Καιρός: Βροχές και καταιγίδες την Τρίτη, κυρίως στα δυτικά και βόρεια

15:59

TikTok: Αντιμετωπίζει πρόστιμο 29 εκατ. λιρών στη Βρετανία για προβλήματα στη διαχείριση δεδομένων παιδιών

15:54

Γερμανία: Ο Ιρανός πρεσβευτής εκλήθη στο ΥΠΕΞ για την καταστολή των διαδηλώσεων για την Μαχσά Αμινί

15:46

Λουίς ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Ο πληθωρισμός γίνεται όλο και πιο ευρύς

15:46

ΔΕΠΑ Εμπορίας: Μειώνει την τιμή στο φυσικό αέριο κίνησης για τους οδηγούς στο 1,30 ευρώ

15:39

Φιωτάκης (Barclays): Στο έλεος της Τράπεζας της Αγγλίας η λίρα - Τι αναμένεται

15:34

Ομιλία Μητσοτάκη στην ετήσια συνάντηση της ΚΟ του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος

15:27

Kosmomove: H νέα διεύθυνση στο οργανόγραμμα της Kosmocar