Αποζημιώσεις 226,9 εκατ. ευρώ από τον όμιλο Interamerican το 2021 - Λειτουργική κερδοφορία 28,6 εκατ. ευρώ

Χάρης Ντιγριντάκης
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αποζημιώσεις 226,9 εκατ. ευρώ από τον όμιλο Interamerican το 2021 - Λειτουργική κερδοφορία 28,6 εκατ. ευρώ
Ευοίωνες προοπτικές για την επόμενη ημέρα διαμορφώνει αυτή την περίοδο ο όμιλος Interamerican με παρακαταθήκη την υψηλή λειτουργική του κερδοφορία το 2021.

Ευοίωνες προοπτικές για την επόμενη ημέρα διαμορφώνει αυτή την περίοδο ο όμιλος Interamerican με παρακαταθήκη την υψηλή λειτουργική του κερδοφορία το 2021.

Η εταιρεία παρουσίασε αναρρίχηση των μεγεθών της, 2,4 φορές μεγαλύτερη από τον μέσο όρο της αγοράς στα αμιγώς ασφαλιστικά προϊόντα το περυσινό οικονομικό έτος. Ειδικότερα σημείωσε ποσοστιαία αύξηση των μικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων κατά 6,3%, φθάνοντας στο ύψος των 395,5 εκατ. ευρώ.

Εξαιρουμένων των unit linked προϊόντων, η Interamerican εμφάνισε άνοδο κατά 5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο 2,1% της αγοράς. Κύριος μοχλός ανάπτυξης του Ομίλου αποτέλεσαν οι Γενικές Ασφαλίσεις οι οποίες συμμετείχαν στην αύξηση των ασφαλίστρων κατά 66%, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό προήλθε από τους κλάδους Υγείας και Ζωής.

Βάσει των αποτελεσμάτων του 2021, ο Όμιλος Interamerican πρωταγωνίστησε σε σημαντικούς ασφαλιστικούς κλάδους κατέχοντας υψηλά μερίδια αγοράς στην Υγεία 20,3%, στις Ασφαλίσεις Ζημιών 12,8% συνολικά, στις Ασφαλίσεις Αυτοκινήτου 12,3% και στο χώρο της Οδικής Βοηθείας 18,3%.

Το συνολικό ύψος των αποζημιώσεων που καταβλήθηκε σε 400.998 περιπτώσεις πελατών το 2021 έφθασε το ύψος των 226,9 εκατ. ευρώ. Ο μεγαλύτερος όγκος αποζημιώσεων αφορούσε στον κλάδο Ζημιών με 79,9 εκατ. ευρώ (35%), ενώ το μεγαλύτερο πλήθος αποζημιώσεων αφορούσε στον κλάδο Υγείας (212.762 περιπτώσεις).

Φυσικές Καταστροφές

Επισημαίνεται ότι η Interamerican κατέβαλε ένα σημαντικό ύψος αποζημιώσεων που αφορούσαν σε φυσικές καταστροφές. Ενδεικτικά, το ύψος των αποζημιώσεων για τις πυρκαγιές σε Β. Εύβοια και Αττική ανήλθε στα 4 εκατ. ευρώ.

Την ίδια ώρα, για μια ακόμη χρονιά η Interamerican παρουσίασε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα Φερεγγυότητας κατά Solvency II, τα οποία κινήθηκαν από 58% έως 139% πάνω από το απαιτούμενο επίπεδο, φθάνοντας στην Εταιρία Ζημιών το 239%.

Όπως τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Γιάννης Καντώρος στρατηγική της εταιρίας είναι η ικανοποίηση των αναγκών των πελατών μέσω ενός πολυκαναλικού μοντέλου διανομής, αξιοποιώντας το δίκτυο των 1.871 διαμεσολαβητών αλλά και την ηγετική θέση του Ομίλου στην απευθείας ψηφιακή ασφάλιση μέσω της Anytime.

Ο κ. Καντώρος πρόσθεσε ότι το εταιρικό δίκτυο Agency συμμετείχε στην παραγωγή το 2021 με ποσοστό 33,3%, το δίκτυο Πρακτόρων και Μεσιτών με 31,1%, η Anytime με 23,1% και τα λοιπά δίκτυα π.χ. bankassurance, Ομαδικά, κ.λπ. με 12,5%. H Anytime συνέχισε την ανάπτυξή της το 2021 με τα μικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα να φθάνουν τα 83,3 εκ (86,5% αυτοκίνητο και 13.5% κατοικία), ενώ στην Κύπρο το μερίδιο αγοράς της Anytime, στην ασφάλιση Αυτοκινήτου, διαμορφώθηκε στο 4%.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interamerican συμπλήρωσε ότι ο δείκτης σύστασης των πελατών στις Interamerican (NPS) διαμορφώθηκε στο 71 για τα προϊόντα και 59 στις υπηρεσίες, γεγονός το οποίο αποτελεί την καλύτερη επίδοση για την εταιρία όλων των ετών. Σημειώνεται ότι σε διεθνές επίπεδο ο δείκτης κυμαίνεται μεταξύ 27 και 41. Αντίστοιχα οι δείκτες ικανοποίησης και για τα δύο brands (Interamerican, Anytime) έφθασαν έως και το 92%. Επιπλέον αύξηση παρουσίασαν οι αντίστοιχοι δείκτες σε όλα τα δίκτυα διαμεσολαβητών και διαμορφώθηκαν στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 8 ετών.

Έμφαση σε ένα νέο σύγχρονο μοντέλο εργασίας και στην ψηφιοποίηση

Εν τω μεταξύ, το 2021 ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο οργανωσιακός μετασχηματισμός της Interamerican. Υιοθετήθηκε ένα νέο σύγχρονο μοντέλο εργασίας το οποίο δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη και την ενδυνάμωση των ανθρώπων, καθώς και στον ομαδικό τρόπο εργασίας, με λιγότερες ιεραρχικές βαθμίδες. Παράλληλα προσφέρει σε κάθε εργαζόμενο την ελευθερία να εργαστεί εξ αποστάσεως ή με φυσική παρουσία (υβριδικό μοντέλο εργασίας).

Επίσης, συνεχίστηκε με εντατικούς ρυθμούς η ψηφιοποίηση της εταιρίας, με καινοτόμες mobile εφαρμογές και ψηφιακές πλατφόρμες κυρίως στο χώρο της υγείας και του αυτοκινήτου παρέχοντας νέες υπηρεσίες και δυνατότητες στους ασφαλισμένους.

Καταλήγοντας ο, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Interamerican είπε: «Νιώθω περήφανος όχι μόνο για τα εξαιρετικά αποτελέσματα αλλά και για τη νέα Interamerican που κτίζουμε, προσφέροντας αξία στους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας, τους εργαζομένους μας και την κοινωνία. Το 2022 συνεχίζουμε με σημαντικές επενδύσεις, δίνοντας έμφαση στους τομείς της ψηφιοποίησης και ενίσχυσης των υποδομών μας, στη δημιουργία καινοτόμων λύσεων για τους πελάτες μας, καθώς και στη στρατηγική ένταξη της βιωσιμότητας σε κάθε τομέα της δραστηριότητάς μας».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Νέος σταθμός στη ψηφιακή διαχείριση ασφαλιστικού κινδύνου από την Interamerican

Καντώρος (Interamerican): Το νέο ευέλικτο μοντέλο λειτουργίας, πρόκληση και για άλλες επιχειρήσεις

Στο μικροσκόπιο της Interamerican η Υδρόγειος

gazzetta
gazzetta reader insider insider