«Θετικό πρόσημο» για τη ΧΗΤΟΣ – Οι στρατηγικές συνεργασίες και τα σχέδια για το 2022

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Θετικό πρόσημο» για τη ΧΗΤΟΣ – Οι στρατηγικές συνεργασίες και τα σχέδια για το 2022
Η ηπειρώτικη εταιρεία εμφιάλωσης νερού κατόρθωσε να διατηρήσει το θετικό της πρόσημο καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας.

«Πλώρη» να καταστεί πρωταγωνίστρια σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων που δραστηριοποιείται, βάζει για το 2022 η ΧΗΤΟΣ, ενισχύοντας διαρκώς τη δυναμική της και εμπλουτίζοντας το χαρτοφυλάκιό της με αναγνωρισμένα brands.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα χρονιά θα φέρει ακόμη περισσότερες προτάσεις για τον καταναλωτή, με την εταιρεία να δρομολογεί νέα προϊόντα και συσκευασίες, στο πλαίσιο του επενδυτικού πλάνου που υλοποιεί.

Η ηπειρώτικη εταιρεία εμφιάλωσης νερού κατόρθωσε να διατηρήσει το θετικό της πρόσημο καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας, παραμένοντας μια υγιής επιχείρηση, ενώ πλέον έχει ήδη αρχίσει να σχεδιάζει τα επόμενα βήματά της με ορίζοντα τη μετά την πανδημία εποχή.

Μόλις χθες, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι από τον Ιανουάριο του 2022 αναλαμβάνει την εμπορία και διακίνηση του συνόλου του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της Green Cola Hellas. Η συνεργασία αυτή αφορά στην εγχώρια αγορά, καλύπτοντας το δίκτυο της χονδρικής και της λιανικής, ενώ μέσω αυτής, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ ισχυροποιεί έτι περαιτέρω τη θέση της στον κλάδο των μη αλκοολούχων ποτών.

Η Green Cola αποτελεί μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, με βάση παραγωγής την Αττική και την Ορεστιάδα. Ιδρύθηκε το 2012 και εισήγαγε στην ελληνική αγορά την «πράσινη πλευρά των αναψυκτικών», με την παραγωγή καινοτόμων προϊόντων, με στέβια και φυσικά συστατικά. Πλέον, τα προϊόντα της Green Cola, Green Flavors και Green Mocktails, βρίσκονται σταθερά στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των καταναλωτών, ενώ εξάγονται και παράγονται σε 30 ακόμη χώρες στην Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική.

Για το 2020, η Green Cola Hellas κατέγραψε σημαντική αύξηση στον καθαρό κύκλο εργασιών της, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 15,2 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 13% σε σχέση με το 2019, όταν είχε ανέλθει στα 13,4 εκατ. ευρώ

Η στρατηγική συνεργασία με τη Danone Waters

Πριν από δύο εβδομάδες η ΧΗΤΟΣ ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη γαλλική Danone Waters, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες εμφιαλωμένου νερού στον κόσμο.

Πρόκειται για μια στρατηγική συνεργασία που αφορά στην εγχώρια αγορά, με τη Danone Waters να εμπιστεύεται στην ηπειρώτικη βιομηχανία την αποκλειστική διανομή, εμπορία, merchandising και marketing των κορυφαίων προϊόντων Evian και Ferrarelle, από τον Ιανουάριο του 2022.

Τo Εvian είναι η κορυφαία -παγκοσμίως- premium μάρκα εμφιαλωμένου φυσικού μεταλλικού νερού από τις γαλλικές Άλπεις, ενώ το Ferrarelle είναι η Νο.1 μάρκα φυσικώς αεριούχου φυσικού μεταλλικού νερού στην ιταλική αγορά. Η προσθήκη του Evian και του Ferrarelle, water-partners τoυ επίσημου Οδηγού Michelin, στο προιοντικό χαρτοφυλάκιο της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, ενισχύει τη θέση της στην εγχώρια premium αγορά HORECA. Για πρώτη φορά λανσάρονται στην ελληνική αγορά το ανθρακούχο νερό Evian σε γυάλινη φιάλη 750ml και το φυσικώς αεριούχο νερό Ferrarelle 750ml. Η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει επίσης τους ταχυκίνητους κωδικούς Evian, σε PET και rPET φιάλες για τη ζεστή αγορά (σούπερ μάρκετ κ.ά.).

Η συμφωνία της Danone Waters με τη ΧΗΤΟΣ έγινε με απευθείας ανάθεση.

Η «γέννηση» και η εξέλιξη της εταιρείας

Η ιστορία της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ ξεκινάει στα μέσα της δεκαετίας του ’50 με την ίδρυση εργοστασίου εμφιάλωσης αεριούχων ποτών στην πόλη των Ιωαννίνων. Ιδρυτής του εργοστασίου ο κ. Ιωάννης Χήτος, με καταγωγή από την πόλη των Ιωαννίνων, ο οποίος με συνοδοιπόρους τους γιους του, Κωνσταντίνο και Αλκιβιάδη, ξεκίνησε την παραγωγή των αναψυκτικών «Ερμής».

Το εργοστάσιο της οικογένειας ΧΗΤΟΣ ήταν τότε μία μικρή σε μέγεθος μονάδα, που επρόκειτο όμως να διαγράψει λαμπρή πορεία στο προσεχές μέλλον.

Ο Ιωάννης Χήτος κράτησε τα ηνία της εταιρείας για περίπου 25 χρόνια, καθώς το 1980 αναλαμβάνουν τη διοίκηση της εταιρείας, ο Κωνσταντίνος και ο Αλκιβιάδης Χήτος, μετονομάζοντάς την σε «High Juice».

Χρονιά ορόσημο για τη ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ και για την πορεία της στο μέλλον αποδείχθηκε το 1988, αφού το επιχειρηματικό πλάνο των αδελφών Κωνσταντίνου και Αλκιβιάδη υλοποιείται με μεγάλη επιτυχία. Σε μια εποχή που η κατανάλωση του εμφιαλωμένου νερού είναι ακόμη αρκετά χαμηλή στην Ελλάδα, η εταιρεία δημιουργεί το δικό της brand εμφιαλωμένου νερού, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό «ΖΑΓΟΡΙ».

Το 2002, καθώς τα εμφιαλωμένα νερά κερδίζουν έδαφος στην καθημερινότητα των καταναλωτών και η ζήτηση αυξάνεται, η εταιρεία καθετοποιεί τις παραγωγικές της διαδικασίες και δημιουργεί την τρίτη εργοστασιακή μονάδα παραγωγής υλικών συσκευασίας στη ΒΙ.ΠΕ. Ιωαννίνων.

Δέκα χρόνια μετά η ΧΗΤΟΣ προβάλλει ως η πλέον αναγνωρίσιμη και ανταγωνιστική εταιρεία στον κλάδο των εμφιαλωμένων φυσικών μεταλλικών νερών, απασχολώντας άμεσα και έμμεσα περισσότερα από 1.200 άτομα συνολικά.

Πέρυσι, η εταιρεία αποφάσισε να διευρύνει το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο, επενδύοντας στην κατηγορία του Βιταμινούχου Νερού και λανσάροντας τη νέα σειρά «Superfruits Water», ενώ πριν μερικούς μήνες ανακοίνωσε ότι προχώρησε στην εξαγορά του 100% της εταιρείας εμφιάλωσης νερού, ΖΗΡΕΙΑ ΕΠΕ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider