«Μεταφέρθηκε» το project των 383 εκατ. ευρώ για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Μεταφέρθηκε» το project των 383 εκατ. ευρώ για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη
Παράταση 3 εβδομάδων πήρε η διαδικασία της υποβολής προσφορών του διαγωνισμού για την Ανανέωση Στόλου Αστικών Λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκης

Παράταση πήρε η διαδικασία της υποβολής προσφορών του διαγωνισμού για την επιλογή Αναδόχου που θα αναλάβει την προμήθεια λεωφορείων και των παρελκομένων τους, με σκοπό την Ανανέωση Στόλου Αστικών Λεωφορείων για τις μείζονες περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, προϋπολογισθείσας δαπάνης 383,49 εκατ. ευρώ.

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποφάσισε τη μετάθεση των καταληκτικών ημερομηνιών υποβολής προσφορών και αποσφράγισης των προσφορών για τις στις 29-11-2021, ημέρα Δευτέρα και τις 03-12-2021, ημέρα Παρασκευή, αντιστοίχως, δίνοντας μια παράταση 3 εβδομάδων περίπου. Βάσει της διακήρυξης αρχικά ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών είχε οριστεί η Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2021 και αποσφράγισης των προσφορών η Παρασκευή 12/11/2021.

Για την διακήρυξη του διαγωνισμού έχουν υποβληθεί πολυάριθμα αιτήματα εταιρειών για παροχή διευκρινίσεων καθώς και για μετάθεση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών. Με αποτέλεσμα ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών να αποφασίσει να δώσει περισσότερο χρόνο στους υποψήφιους μνηστήρες.

Πρόκειται για τον γνωστό διαγωνισμό για την προμήθεια σε πρώτη φάση 770 νέων λεωφορείων σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, με χρηματοδότηση και από το Ταμείο Ανάκαμψης και από το ΕΣΠΑ, για το στόλο των Οργανισμών Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) και Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) ύψους 383,5 εκατ. που χωρίζεται σε πέντε τμήματα. Ως κριτήριο κατακύρωσης ορίστηκε η πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά, με βάση τη βέλτιστη σχέση ποιότητας – τιμής, ανά Τμήμα.

Ο διαγωνισμός αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον εγχώριων εταιρειών, αλλά και ευρωπαϊκών ομίλων του συγκεκριμένου χώρου, όπως και γκρουπ ασιατικής προέλευσης που επίσης δραστηριοποιούνται στον τομέα αυτό.

Η δε κόντρα για τα 5 «συμβόλαια» δεν θα έχει έναν νικητή καθώς ο διαγωνισμός περιλαμβάνει διαφορετικά τμήματα, πέντε τον αριθμό. Κατά συνέπεια, οι υποψήφιοι θα δώσουν μάχη για να επικρατήσουν σε όσο το δυνατόν περισσότερα υποέργα.

Η περιγραφή του αντικειμένου του διαγωνισμού είναι: α) Προμήθεια Αστικών Λεωφορείων διαφορετικών τεχνολογιών για τις μείζονες περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, και β) Προμήθεια παρελκομένων (φορτιστών βραδείας φόρτισης και ταχυφορτιστών) για τα ηλεκτρικά λεωφορεία. Προσφορές υποβάλλονται για 1 (ένα) έως και 5 (πέντε) ΤΜΗΜΑΤΑ, αλλά υποχρεωτικά, με ποινή αποκλεισμού, για ΟΛΗ τη ζητούμενη ποσότητα εκάστου ΤΜΗΜΑΤΟΣ. Στην προκήρυξη αναφέρονται τεχνικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά για τα λεωφορεία.

Σύμφωνα με την προκήρυξη τα 5 τμήματα είναι τα εξής:

ΤΜΗΜΑ 1: Προμήθεια 100 απλών υβριδικών αστικών οχημάτων 12m, κατηγορίας EUROVI, με δικαίωμα προαίρεσης για αύξηση κατά 20 οχήματα κατά το στάδιο της κατακύρωσης των αποτελεσμάτων του Διαγωνισμού.

ΤΜΗΜΑ 2: Προμήθεια 200 απλών αστικών λεωφορείων 12m συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) EURO VI.

ΤΜΗΜΑ 3: Προμήθεια 100 λεωφορείων συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) 18μ. για την ανανέωση του στόλου λεωφορείων σε Αθήνα.

ΤΜΗΜΑ 4: Προμήθεια 100 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 135 χλμ και των παρελκομένων τους.

ΤΜΗΜΑ 5: Προμήθεια 250 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ και των παρελκομένων τους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Έρχεται ο διαγωνισμός 383,5 εκατ. ευρώ για τα νέα 750 λεωφορεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη

gazzetta
gazzetta reader insider insider