PMM : Επενδύσεις 40 εκατ. για μια νέα αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
PMM : Επενδύσεις 40 εκατ. για μια νέα αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών
Απρόσκοπτα συνεχίσει το επενδυτικό της πλάνο η εταιρεία και για το τρέχον έτος.

Απρόσκοπτα συνεχίζει τις επενδύσεις της η PMM, θέτοντας στο επίκεντρο τον καταναλωτή και την βελτίωση της αγοραστικής του εμπειρίας και λαμβάνοντας υπόψη όλες τις νέες ανάγκες και συνήθειες που δημιούργησε η πανδημία του κορονοϊού.

Σε πείσμα των δυσχερειών που έφερε στο σύνολο των κλάδων της οικονομίας η πρώτη πανδημική χρονιά του 2020 και λαμβάνοντας υπόψη τις ανατροπές στην καθημερινότητα των πελατών, η PMM προχώρησε σε επιπλέον πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση της αύξησης του όγκου των παραγγελιών. Την ίδια στιγμή η εταιρεία διένυσε την μεταβατική περίοδο της εμπορικής και επιχειρησιακής της ενοποίησης - υποδομών, ηλεκτρονικών συστημάτων, διαδικασιών, δραστηριοτήτων, κουλτούρας δύο πολύ μεγάλων οργανισμών - την οποία και κατάφερε να υλοποιήσει σε χρόνο ρεκόρ.

Με στόχο να καλύψει τις νέες ανάγκες των πελατών, ιδιωτών και επιχειρήσεων, που δημιουργήθηκαν, λόγω των περιοριστικών μέτρων και των αναγκών για εργασία και εκπαίδευση από το σπίτι, η εταιρεία επιτάχυνε τις επενδύσεις της σε καταστήματα και σε υποδομές. Παράλληλα εγκαινίασε νέες συνεργασίες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών με 2 νέα τηλεφωνικά κέντρα καθώς και στον τομέα των logistics με εταιρίες διανομής και courier. Τέλος εγκαινίασε νέες υπηρεσίες και διεύρυνε αισθητά την προϊοντική της γκάμα προσθέτοντας 1.500 νέα προϊόντα.

Με τον τρόπο αυτό το Public συνέχισε να ξεχωρίζει για το μοναδικό του concept, το οποίο αγαπήθηκε από τους καταναλωτές αρχής γενομένης της δημιουργίας του το 2005. Να θυμίσουμε ότι τα καταστήματα Public βασίζονται πρωτίστως στη μοναδική εμπειρία αγορών και διασκέδασης που προσφέρουν μέσω των καταστημάτων τους σε όλη την οικογένεια, μια εμπειρία την οποία δεν είχαν την ευκαιρία οι καταναλωτές να απολαύσουν εν μέσω πανδημίας και διαδοχικών lock down.

Αν και το τέλος του 2020 βρήκε την PMM με βελτιωμένο μεν τζίρο αλλά με ζημιές στα αποτελέσματα προ και μετά φόρων, η εταιρεία το 2021 υλοποιεί απρόσκοπτα το επενδυτικό της πλάνο με πρωταρχικό της μέλημα να προσφέρει στους πελάτες την καλύτερη και πιο σύγχρονη εμπειρία η οποία φέρνει μάλιστα ακόμη πιο
κοντά το offline με το online.

Επενδύσεων συνέχεια με νέα καταστήματα και βελτιωμένη εμπειρία αγορών

Σημειωτέον ότι το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, το οποίο ανακοινώθηκε το 2020, περιλάμβανε επενδύσεις ύψους 40 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία (2020-2022).

Μέσα στα 2020, η εταιρεία προχώρησε σε επένδυση 15 εκατ. ευρώ , σημαντικό μέρος της οποία κατευθύνθηκε στη δημιουργία της νέας αυτοματοματοποιημενης αποθήκης (logistics center) 22.000 τ.μ. στον Ασπρόπυργο Αττικής. Η αποθήκη έχει διπλάσια χωρητικότητα και δυνατότητα εκτέλεσης πενταπλάσιου αριθμού αποστολών σε σύγκριση με τις προηγούμενες εγκαταστάσεις της επιχείρησης. Μέρος των 15 εκατ. αξιοποιήθηκαν και για την αύξηση του στόλου των μεταφορικών της οχημάτων.

Αντίστοιχα, την τρέχουσα χρονιά (2021), η εταιρεία προχωρά στην επένδυση ακόμα 15 εκατ. ευρώ δίνοντας και πάλι έμφαση στην κάλυψη των αναγκών των πελατών μέσω της αναβάθμισης υφιστάμενων καταστημάτων και του ανοίγματος νέων. Παράλληλα βέβαια συνεχίζει τις επενδύσεις της και στους κλάδους της τεχνολογίας και των logistics.

Όσον αφορά τα καταστήματα, σημαντικό μέρος των επενδύσεων αφορούν στον σχεδιασμό ενός νέου μοντέλου καταστημάτων για το δίκτυο καταστημάτων Public και Media Markt. Πρόκειται για ένα νέο concept που διαθέτει ένα διαφορετικό προϊοντικό μείγμα, έρχεται για να καλύψει πλήρως τις ανάγκες όλων των καταναλωτών που θέλουν να συνδυάσουν τις αγορές τους με τη διασκέδαση, σε έναν εντυπωσιακό, σύγχρονο και φιλόξενο χώρο.

Πρώτο δείγμα του νέου αυτού concept store, αποτελεί και το νέο κατάστημα Public στο Golden Hall, συνολικής έκτασης 3.200 τ.μ., το οποίο εγκαινιάστηκε το καλοκαίρι. Η επένδυση έφτασε τα 2 εκατ. ευρώ και περιλάμβανε μεταξύ άλλων καινοτόμες υπηρεσίες προς τους πελάτες, διευρυμένη ποικιλία προϊόντων, με περισσότερους από 50.000 κωδικούς προϊόντων και μια νέα εμπειρία αγορών.

Το κατάστημα του Golden Hall βέβαια δεν είναι το μόνο αφού οι επενδύσεις της PMM συνεχίστηκαν κι εκτός ελληνικών συνόρων, με το νέο κατάστημα που άνοιξε πρόσφατα στην Κύπρο. Επενδύοντας συνολικά πάνω από €2 εκατομμύρια, η PMM άνοιξε πρόσφατα το νέο κατάστημα της Λάρνακας, το οποίο βρίσκεται στο Metropolis Mall κι έχει έκταση 3.000 τ.μ. Επιπλέον, προχώρησε και στην ανακαίνιση του Public στη Λεμεσό, ένα σύγχρονο κατάστημα έκτασης 2.800 τ.μ.

Και τα δύο καταστήματα, διαθέτουν πλέον διευρυμένο προϊοντικό μείγμα ενώ για πρώτη φορά η μάρκα Public συνδυάζει προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, μικρές αλλά και μεγάλες οικιακές συσκευές, σε μια σύγχρονη omni-channel εμπειρία αγορών. Για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, η εταιρεία προσφέρει επίσης στην Κύπρο υπηρεσία next day παράδοσης/εγκατάστασης στις μεγάλες οικιακές συσκευές με εξειδικευμένο προσωπικό.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Αλλαγές στη Διοικητική Ομάδα της Public-MediaMarkt

PMM: Έρχονται νέα καταστήματα Public και επενδύσεις σε logistics 

ΒΡΑΒΕΙΑ ΒΙΒΛΙΟΥ PUBLIC 2021: Για 8η συνεχή χρονιά ψηφίζουμε τα βιβλία που ξεχωρίσαμε!

gazzetta
gazzetta reader insider insider