Ελλάδα
01-07-2021 | 12:14

BOX: Υπερδιπλασιασμός τζίρου και χρηστών μέσα σε ένα χρόνο

Νίκη Παπάζογλου
Μοιράσου το
box
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Την ανοδική του πορεία στην ελληνική αγορά συνεχίζει το BΟΧ , η υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού του ΟΤΕ, ακολουθώντας την αύξηση που καταγράφει ευρύτερα ο κλάδος λόγω και της πανδημίας του κορονοϊού. Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία, η υπηρεσία ξεπέρασε τα 9.000 συνεργαζόμενα καταστήματα καλύπτοντας 60 πόλεις σε όλη την Ελλάδα ενώ με την αρωγή αρωγή και του δημοφιλούς προγράμματος επιβράβευσης των χρηστών κατάφερε να υπερδιπλασιάσει τόσο τους χρήστες όσο και τον τζίρο της.

Αύξηση της τάξης του 50% από την αρχή της χρονιάς, σημειώθηκε και στις πωλήσεις ειδών σούπερ μάρκετ μέσα από το BOX app (Android, iOS) και το www.box.gr, τα οποία προσφέρονται από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ «Μασούτης» και «Κρητικός».

Να υπενθυμίσουμε ότι οι πελάτες του BOX μπορούν να παραγγείλουν τα ψώνια τους σε πάνω από 10.000 κωδικούς ανά αλυσίδα σούπερ μάρκετ- με παράδοση ακόμα και αυθημερόν, σε πάνω από 50 πόλεις συνολικά σε όλη την Ελλάδα, σε τιμές και προσφορές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν συνδυαστικά και τα προνόμια του BOX και τα οφέλη από τα προγράμματα επιβράβευσης των δυο αλυσίδων.

Πέρα από σούπερ μάρκετ, η υπηρεσία έχει εμπλουτίσει το προϊοντικό της μείγμα προσφέροντας είδη μαναβικής, είδη από κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία και άλλα στην κατηγορία «Φρέσκα Τρόφιμα». Παράλληλα η κατηγορία «Μάρκετ & Ψιλικά» περιλαμβάνει καταστήματα delicatessen, κάβες, βιολογικά προϊόντα, αλλά και ζαχαροπλαστεία

Η πλατφόρμα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καταστήματα, καλύπτοντας νέες περιοχές και προχωρώντας σε συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες εστίασης. 

Να θυμίσουμε ότι στα πλεονεκτήματα του ΒΟΧ περιλαμβάνονται, επίσης, η δυνατότητα για δημιουργία προσωπικού προφίλ, ανάλογα με τις γευστικές προτιμήσεις κάθε χρήστη, αλλά και ο προγραμματισμός της ώρας και της τοποθεσίας παράδοσης της κάθε παραγγελίας. Με κάθε παραγγελία από το ΒΟΧ, οι χρήστες της πλατφόρμας μπορούν, επίσης, να προσφέρουν ένα χρηματικό ποσό στο «Χαμόγελο του Παιδιού», καλύπτοντας έτσι τις βασικές ανάγκες σίτισης στα Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας Παιδιών.

Οι συναλλαγές γίνονται με ασφάλεια εντελώς ανέπαφα, τόσο με δυνατότητα πληρωμής μέσω κάρτας, όσο και παράδοσης του φαγητού/καφέ μέσω ειδικής επιλογής στην παραγγελία. Επιπλέον, έχει προστεθεί και η δυνατότητα για online tip στον διανομέα που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης, τόσο στο site, όσο και στην εφαρμογή.

Όσο για το πρόγραμμα επιβράβευσης, το οποίο αποδεικνύεται αρκετά δημοφιλές προσφέρει εκπτώσεις και GB με κάθε χρήση της υπηρεσίας. Σε κάθε παραγγελία ή και χρήση του app (κριτική πιάτου, share κλπ.) ο χρήστης μπορεί να συλλέξει πόντους και να τους εξαργυρώσει σε εκπτώσεις ή πακέτα GB από την COSMOTE. Σε κάθε πιάτο, σε κάθε μαγαζί, χωρίς περιορισμούς. Και όλα αυτά άμεσα, μετά το τέλος της παραγγελίας. Οι πόντοι μπορούν να εξαργυρωθούν και σε δωροεπιταγές ή σε επιπλέον εκπτώσεις με κωδικούς COSMOTE Deals for You.

 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.