Ελλάδα
16-06-2021 | 08:21

Η «ώρα» των υπογραφών για την οδική σύνδεση λιμένα Θεσσαλονίκης με ΠΑΘΕ/Εγνατία

Η «ώρα» των υπογραφών για την οδική σύνδεση λιμένα Θεσσαλονίκης με ΠΑΘΕ/Εγνατία
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Έρχεται η ώρα να υπογραφεί η σύμβαση για την ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης του έκτου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον άξονα ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό, ένα έργο που «μετράει» σχεδόν 15 χρόνια καθυστερήσεων και προβλημάτων.

Για σήμερα Τετάρτη 16 Ιουνίου έχει προγραμματιστεί η μετάβαση στη Θεσσαλονίκη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κ. Καραμανλή, αλλά και του Γενικού Γραμματέα Υποδομών, Γ. Καραγιάννη, με σκοπό την υπογραφή της σύμβασης σύνδεσης του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ με ΠΑΘΕ και Εγνατία. Σημειώνεται ότι φορέας του έργου είναι η Εγνατία Οδός ΑΕ. 

Πριν από μία εβδομάδα το insider είχε αναφέρει ότι «πέφτουν» άμεσα οι υπογραφές για την οδική σύνθεση λιμένα με ΠΑΘΕ/Εγνατία και κατά τα φαινόμενα ήρθε η στιγμή για να «κλείσει» η εκκρεμότητα για ένα σημαντικό έργο, ανάδοχος του οποίου είναι η κατασκευαστική ΑΚΤΩΡ, μέλος του ομίλου Ελλάκτωρ. Ο διαγωνισμός είτε έμεινε πολλές φορές «στα χαρτιά» είτε έμπλεξε με προσφυγές αλλά πλέον φτάνει στην ολοκλήρωση του. Υπενθυμίζεται ότι η ΑΚΤΩΡ είχε δώσει έκπτωση περίπου 56%. Δεύτερη στη σειρά ήταν η ΙΝΤΡΑΚΑΤ και τρίτη η ΤΕΡΝΑ.

Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο για όλη τη Βόρεια Ελλάδα και την πόλη της Θεσσαλονίκης, καθώς αφορά στη διασύνδεση του Λιμένα της Θεσσαλονίκης με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία οδό. Είναι από τις βασικές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης. Με αυτό επιτυγχάνεται η ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ και της Εγνατίας Οδού με τον 6ο προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης, μήκους 3,5 χλμ. περίπου (τα 1,4 χλμ. είναι ήδη σε κυκλοφορία). Είχε αρχικό προϋπολογισμό περίπου 75 εκατ. ευρώ και η διάρκεια του έργου είναι 30 μήνες με ορίζοντα ολοκλήρωσης το τέλος του 2023.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.