Στην Τέρνα «συμβόλαιο» 143 εκατ. ευρώ για τις ζημιές του «Ιανού»

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Στην Τέρνα «συμβόλαιο» 143 εκατ. ευρώ για τις ζημιές του «Ιανού»
Ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μειοδότησε με έκπτωση 6% στο έργο αποκατάστασης ζημιών το περασμένο Φθινόπωρο στην Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Η εταιρεία ΤΕΡΝΑ (γκρουπ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) αναδείχθηκε με έκπτωση 6% νικήτρια του διαγωνισμού ύψους 143 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) για την αποκατάσταση των σοβαρών ζημιών που προκάλεσε η καταιγίδα ΙΑΝΟΣ το περασμένο Φθινόπωρο στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, τον οποίο «έτρεξε» με γρήγορες διαδικασίες το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Σχετικό έγγραφο με ημερομηνία 10/05/2021 (αναρτήθηκε στη «Διαύγεια»), αναφέρεται στην ανάθεση του έργου µε τίτλο: «Αποκατάσταση των ζημιών στις υφιστάμενες οδικές καθώς και σε λοιπές υποδομές στην Περιφέρεια Θεσσαλίας που προκλήθηκαν από τον μεσογειακό κυκλώνα «Ιανός» στις 18 & 19 Σεπτεμβρίου 2020», σύμφωνα µε την παρ. 2γ του άρθρου 32 και το άρθρο 32Α του Ν. 4412/2016, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, µε 6 προσφυγή στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης, στον οικονομικό φορέα ΤΕΡΝΑ Α.Ε., ο οποίος υπέβαλε την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη κατ’ αποκοπή προσφορά για το σύνολο του έργου, µόνο βάσει τιμής, µε έκπτωση έξι τοις εκατό (6%) και συνολική δαπάνη έργου (χωρίς ΦΠΑ) 108.403.225,81 ευρώ».

Το έργο έχει ως στόχο την αποκατάσταση των ζημιών επί οδοστρωμάτων, οδικών υποδομών, γεφυρών και εκτέλεσης συνοδών έργων σήμανσης, προστασίας και ασφάλειας, απορροής όμβριων κ.λπ., που προκλήθηκαν από τις φυσικές καταστροφές από την πορεία του μεσογειακού κυκλώνα «Ιανός» και τις συνεπακόλουθες πλημμύρες της 18ης και 19ης Σεπτεμβρίου 2020 στην Περιφέρεια Θεσσαλίας. Πιο συγκεκριμένα το έργο αφορά στην αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία «ΙΑΝΟΣ» στις 18 & 19 Σεπτεμβρίου 2020, στο οδικό δίκτυο της Περιφερειακής Ενότητας Καρδίτσας και ειδικότερα στους Δήμους Καρδίτσας, Αργιθέας και Μουζακίου. Η επισκευή των ανωτέρω ζημιών είναι επιβεβλημένη για την αποκατάσταση της οδικής σύνδεσης και της εξυπηρέτησης της διακίνησης ανθρώπων και αγαθών και της εξασφάλισης της απρόσκοπτης κυκλοφορίας µε συνθήκες ασφάλειας.

Στον ίδιο διαγωνισμό είχαν κληθεί και οι ΑΒΑΞ, Intrakat που έδωσαν έκπτωση 5%. Να σημειώσουμε, όπως προκύπτει από το σχετικό έγγραφο, ότι οι αρχικές εκπτώσεις που είχαν δώσει οι όμιλοι ήταν ΙΝΤΡΑΚΑΤ 3%, ΑΒΑΞ 4%, ΤΕΡΝΑ 5% και στη συνέχεια τους ζητήθηκε να δώσουν βελτιωμένες προσφορές από όπου και προέκυψε ο μειοδότης του έργου.

Με το από 27-4-2021 Πρακτικό ελέγχου δικαιολογητικών κατακύρωσης, η Επιτροπή Αποσφράγισης Προσφορών εισηγήθηκε ομόφωνα την κατακύρωση του διαγωνισμού στον οικονομικό φορέα «ΤΕΡΝΑ Α.Ε.», ο οποίος υπέβαλε την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά µόνο βάσει τιμής, µε μέση έκπτωση έξι τοις εκατό (6,00%), αναφέρεται σχετικά.

Προϊσταμένη Αρχή είναι η Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών Υποδομών (Ε.Υ.∆.Ε./Κ.Σ.Σ.Υ.) και Διευθύνουσα Υπηρεσία του υπόψη έργου το Τμήμα Κατασκευής Έργων (ΤΚΕ) Αθήνας (περιοχών Περιφέρειας Αττικής και Π.Ε. Εύβοιας και Κυκλάδων) της Ε.Υ.∆.Ε./Κ.Σ.Σ.Υ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Μοχλοί ανάπτυξης ΑΠΕ και Παραχωρήσεις

ΕΛΕΤΑΕΝ: Ο Ιανός, η Κεφαλονιά και τα αιολικά πάρκα

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: EBITDA στα 306,3 εκατ. ευρώ, ανεκτέλεστο στα 3 δισ. ευρώ

gazzetta
gazzetta reader insider insider