Διεθνή
21-04-2021 | 13:29

«Άνοιγμα» στην αγορά των ανδρικών καλλυντικών από την L'Oreal στην Ασία

Newsroom
Μοιράσου το
«Άνοιγμα» στην αγορά των ανδρικών καλλυντικών από την L'Oreal στην Ασία
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Σημαντικό «άνοιγμα» στην αγορά των ανδρικών καλλυντικών στις περιοχές της ΝΑ Ασίας και της Μέσης Ανατολής σχεδιάζει να κάνει η L'Oreal, την ερχόμενη δεκαετία, στοχεύοντας στο ανδρικό κοινό για την επέκταση των δραστηριοτήτων της. 

Η νέα γεωγραφική ζώνη - στην οποία η εταιρεία αναφέρεται ως SAPMENA - καλύπτει συνολικά 35 αγορές θα έχει έδρα τη Σιγκαπούρη και έρχεται ως «απάντηση» στην συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση από το ανδρικό κοινό, ενώ αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία ανάπτυξης για την γαλλική εταιρεία καλλυντικών, σύμφωνα με τον υπεύθυνο δραστηριοτήτων στην περιοχή, Vismay Sharma.

«Αυτή η περιοχή - SAPMENA - πρόκειται να γίνει μία 'μηχανή' τεράστιας ανάπτυξης για εμάς» τονίζει και προσθέτει «αυτή θα είναι περιοχή από την οποία θα αποκτήσουμε τους περισσότερους νέους καταναλωτές την ερχόμενη δεκαετία».

Σύμφωνα με το CNBC, η L'Oreal έχει ιστορία 112 ετών και παρότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10,2% το α' τρίμηνο του 2021, επιστρέφοντας σε προ-πανδημίας επίπεδα, η εταιρεία εμφανίζεται έτοιμη να προσαρμόστει στις νέες τάσεις και συνήθειες των καταναλωτών, σε συνδυασμό με τις νέες αγορές που δημιουργούντια. 

Τα ανδρικά καλλυντικά καταγράφουν σημαντική άνοδο τη τελευταία χρονιά, όπως φαίνεται και από τα οικονομικά στοιχεία της ιαπωνικής εταιρείας καλλυντικών Shisheido, η οποία εκτιμάται πως σημείωσε διψήφια ανάπτυξη σε μία από τις ανδρικές σειρές καλλυντικών το 2020.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.