Η «σιδηροδρομική μάχη» των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Μυτιληναίου, Intrakat, ΑΒΑΞ στον Θεσσαλικό κάμπο

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η «σιδηροδρομική μάχη» των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Μυτιληναίου, Intrakat, ΑΒΑΞ στον Θεσσαλικό κάμπο

Την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου έχει προγραμματιστεί η αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών που κατέθεσαν οι ενδιαφερόμενες εταιρείες στον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για την σηματοδότηση-ηλεκτροκίνηση στο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα-Βόλος που θα αναβαθμίσει τη διασύνδεση των δύο μεγάλων πόλεων της Θεσσαλίας. Ένα έργο που, κατά πληροφορίες από στελέχη του φορέα, προσέλκυσε το ενδιαφέρον σημαντικών παικτών της κατασκευαστικής αγοράς.

Όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες, 4 σχήματα έδωσαν το παρών προ ημερών στη δημοπράτηση του project. Αυτά είναι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ο όμιλος Μυτιληναίος, η Intrakat και το σήμα ΑΒΑΞ-Alstom που συνεργάζεται σε σχετικούς διαγωνισμούς (π.χ. Μετρό). Όπως προκύπτει από τις σχετικές πληροφορίες, εφόσον βέβαια επιβεβαιωθούν, δεν κατέβηκε στον διαγωνισμό η ΑΚΤΩΡ. Σημειώνεται ότι η προθεσμία υποβολής προσφορών ήταν η Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου και η αποσφράγιση των προσφορών έχει οριστεί για τις 5 του μήνα.

Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ (όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της), το έργο αφορά στην εγκατάσταση συστημάτων σηματοδότησης, ηλεκτροκίνησης και ETCS της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος μήκους 61 χλμ περίπου. Ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει την κανονικοποίηση της παλαιάς μετρικής γραμμής του τμήματος Λατομείο – Βόλος.

Το έργο χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα: «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον, Αειφόρος Ανάπτυξη» (Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α. 2014-2020) και έχει εκτιμώμενο κόστος της τάξεως των 67 εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider