Περίπου 70.000 ευρώ πρόστιμο επιβλήθηκε στην διαφημιστική που ανέλαβε το νέο τηλεοπτικό σποτ του κρύου τσαγιού της τουρκικής κρατικής εταιρείας Caykur, επειδή αποφάσισε να τα βάλει με το... αριάνι,το «εθνικό ποτό» της Τουρκίας που βασίζεται στο γιαούρτι.

Το αμάρτημα ήταν ότι η διαφήμιση συκοφαντούσε το ξινόγαλο πως... αποκοιμίζει. Στο σποτάκι, ο τούρκος ράπερ Τσέζα ανέφερε, κάπου μέσα στο ραπάρισμα σχεδόν ενός λεπτού, πως «το αριάνι τον νυστάζει» (οπότε προτιμά και το διαφημιζόμενο κρύο τσάι Didi).

Το υπουργείο Εμπορίου της Τουρκίας επέβαλε έτσι πρόστιμο 220.000 τουρκικών λιρών (70.250 ευρώ) στην εταιρεία διότι «προσέβαλε το αριάνι χωρίς λόγο και έδωσε στους καταναλωτές το λάθος μήνυμα που στοχεύει στην μείωση της κατανάλωσής του».

Η εταιρεία διατάχθηκε επίσης, σύμφωνα με την Hurriyet, να σταματήσει τη μετάδοση της διαφήμισης, η οποία, σύμφωνα με το υπουργείο, συνιστά «αθέμιτο ανταγωνισμό ενάντια στις εταιρείες που πουλούν αριάνι».