Θεσσαλονίκη: Στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ θα συμμετάσχουν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Θεσσαλονίκη: Στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ θα συμμετάσχουν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ αποφάσισε να συμμετάσχει στην 24ωρη πανελλαδική απεργία που κήρυξε η ΓΣΕΕ για την Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου, εξέδωσε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.

Ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ αποφάσισε να συμμετάσχει στην 24ωρη πανελλαδική απεργία που κήρυξε η ΓΣΕΕ για την Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου, εξέδωσε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.

Κατά τη διάρκεια της απεργίας, οι λεωφορειακές γραμμές θα κυκλοφορούν με προσωπικό ασφαλείας, ενώ τα 16 εκδοτήρια του ΟΑΣΘ θα παραμείνουν κλειστά.

Κανονικά θα εκτελεστούν τα δρομολόγια των ειδικά διασκευασμένων οχημάτων εξυπηρέτησης των Ατόμων με Αναπηρίες, καθώς και η νυχτερινή γραμμή Ν1 που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ - Αεροδρόμιο Νυχτερινό.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Είναι εκατομμυριούχος ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς;

ΕΥΔΑΠ: Γιατί κόβει το νερό όταν οι οφειλές φτάνουν τα 100 ευρώ - Στο στόχαστρο και οι δήμοι

Φρέσκα κεφάλαια και νέοι τομείς στόχευσης για το ελληνικό οικοσύστημα των startups

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider