Θεσσαλονίκη: Δωρεάν οι μετακινήσεις με το μετρό έως και τις 17.00 - Κλειστός για λίγες ώρες ο Ν. Σ. Σταθμός

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Θεσσαλονίκη: Δωρεάν οι μετακινήσεις με το μετρό έως και τις 17.00 - Κλειστός για λίγες ώρες ο Ν. Σ. Σταθμός
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Ο λόγος των δωρεάν μετακινήσεων είναι «για τη διευκόλυνση και την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού ενόψει των προγραμματισμένων συγκεντρώσεων στο κέντρο της πόλης»

Την απόφασή της για δωρεάν μετακινήσεις σήμερα με το μετρό Θεσσαλονίκης για συνολικά εξήμισι ώρες -μέχρι και τις 17.00- γνωστοποιεί με σημερινή της ανακοίνωση η εταιρεία λειτουργίας και διαχείρισης του μεταφορικού μέσου Thema.

Ο λόγος των δωρεάν μετακινήσεων είναι «για τη διευκόλυνση και την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού ενόψει των προγραμματισμένων συγκεντρώσεων στο κέντρο της πόλης» τονίζεται στην ανακοίνωση.

Στο μεταξύ, διευκρινίζεται ότι σήμερα για τρεισήμιση ώρες, έως και τις 15:00, θα παραμείνει κλειστός ο σταθμός του μετρό «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», κατόπιν ενημέρωσης των αστυνομικών αρχών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Είναι εκατομμυριούχος ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς;

ΕΥΔΑΠ: Γιατί κόβει το νερό όταν οι οφειλές φτάνουν τα 100 ευρώ - Στο στόχαστρο και οι δήμοι

Φρέσκα κεφάλαια και νέοι τομείς στόχευσης για το ελληνικό οικοσύστημα των startups

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider