Αλεξανδρούπολη: Επαναλειτουργεί το πανεπιστημιακό νοσοκομείο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αλεξανδρούπολη: Επαναλειτουργεί το πανεπιστημιακό νοσοκομείο
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Το νοσηλευτικό ίδρυμα ανέστειλε τη λειτουργία του το βράδυ της περασμένης Δευτέρας 21 Αυγούστου.

Στην κανονική και πλήρη λειτουργία του επανέρχεται από σήμερα στις 18.00 το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, συμπεριλαμβανομένου και του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών.

Το νοσηλευτικό ίδρυμα ανέστειλε τη λειτουργία του το βράδυ της περασμένης Δευτέρας 21 Αυγούστου με γνώμονα την ασφάλεια των νοσηλευομένων λόγω της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που προκλήθηκε από την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο Δήμο Αλεξανδρούπολης και υλοποιήθηκε άμεσα με τη μεταφορά του συνόλου των ασθενών σε υγειονομικές μονάδες εντός της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Κοινοί τραπεζικοί λογαριασμοί: Πότε μια κίνηση μπορεί να θεωρηθεί άτυπη δωρεά - Οι φορο-παγίδες

Η απόβαση των Κυρανάκη - Κεραμέως στην έδρα Σαμαρά - Η πολιτική μοναξιά του Τσίπρα - Το ραντεβού Στέφανου - Άδωνι

Είναι εκατομμυριούχος ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider