Πέθανε ο πρώτος άνδρας που έλαβε το εμβόλιο κατά της Covid-19

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Πέθανε ο πρώτος άνδρας που έλαβε το εμβόλιο κατά της Covid-19
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Ο Μπιλ Σαίξπηρ απεβίωσε με τους γιατρούς να αναφέρουν ότι πέθανε από άσχετη ασθένεια.

Σε ηλικία 81 ετών και από «άσχετη ασθένεια» πέθανε σήμερα Τρίτη 25/5, ο πρώτος άνδρας στον κόσμο που εμβολιάστηκε κατά του κορονοϊού.

Πρόκειται για τον Μπιλ Σέξπιρ, ο οποίος ήταν ο δεύτερος άνθρωπος στον κόσμο, που εμβολιάστηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Κόβεντρι τον περασμένο Δεκέμβριο με το εμβόλιο της Pfizer/Biotech, λίγα λεπτά μετά την 91χρονη Μαργαρίτα Κέιναν.

Ο Μπιλ Σαίξπηρ απεβίωσε στο ίδιο νοσοκομείο στο οποίο εμβολιάστηκε, με τους γιατρούς να αναφέρουν ότι πέθανε από άσχετη ασθένεια.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ταμείο Ανάκαμψης: Ο διπλός κίνδυνος για κονδύλια και δαπάνες – Πώς μπορεί να εκτροχιαστεί ο προϋπολογισμός

Κτηματολόγιο: Τι φέρνει η επόμενη ημέρα για τις Πολεοδομίες και την αγορά ακινήτων

Τα 5,33 ευρώ ανά κιλό λαγοκέφαλου είναι περιβαλλοντικό μέτρο ή επίδομα σε ψαράδες;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider