Αυτοκίνητο
25-06-2021 | 11:57

To όραμα της Skoda για το 2030

Newsroom
Μοιράσου το
To όραμα της Skoda για το 2030
live updates: Ανανεώθηκε πριν

H Skoda Auto παρουσίασε τη στρατηγική “NEXT LEVEL – SKODA STRATEGY 2030”, η οποία θα οδηγήσει τη μάρκα στην τρέχουσα δεκαετία, με ορίζοντα το 2030. Η στρατηγική, όπως την παρουσίασε ο Τόμας Σέφερ, CEO της Skoda Auto, περιλαμβάνει φιλόδοξους στόχους. Η μάρκα θα επιδιώξει να επεκταθεί περαιτέρω σε διεθνές επίπεδο, να εξηλεκτριστεί ακόμα περισσότερο και να περάσει πλήρως στην ψηφιακή εποχή. 

Όσον αφορά στις πωλήσεις, στην Ευρώπη στόχος είναι να εισέλθει στο top-5 των πιο δημοφιλών μαρκών ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο στόχος είναι η κορυφή σε μεγάλες αγορές όπως η Ινδία, η Ρωσία και η Βόρεια Αφρική – περιοχές που ήδη η SKODA αποτελεί την αιχμή του δόρατος του Volkswagen Group. Σε εθνικό επίπεδο, στόχος για την τσέχικη μάρκα είναι να καταστεί σε κέντρο για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης εντός του Group. 

Ήδη η Τσεχία είναι η μόνη εκτός Γερμανίας χώρα όπου κατασκευάζονται ηλεκτρικά μοντέλα με βάση την ΜΕΒ, ενώ εργοστάσια της Skoda Auto κατασκευάζουν εξαρτήματα για ηλεκτρικά μοντέλα του Group, με τις μπαταρίες υψηλής τάσης σύντομα να προστίθενται σε αυτά.

Εικόνα

Η νέα στρατηγική επεκτείνει την προηγούμενη, γνωστή ως Strategy 2025, με χρονικό ορίζοντα το 2030. Το επιτυχημένο λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού ENYAQ iV πριν μερικές εβδομάδες, θα ακολουθήσει η FABIA, που φιλοδοξεί να φέρει νέο πελατολόγιο στη μάρκα χάρη στο πιο hi-tech προφίλ και το μοντέρνο design, που συνδυάζονται με πολύ ελκυστική τιμή.

Παράλληλα, η προσθήκη τουλάχιστον τριών νέων ηλεκτρικών μοντέλων στο portfolio της SKODA, πιο μικρών από το ENYAQ iV, θα ανεβάσει το επίπεδο των ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας στην Ευρώπη στο 50-70% της συνολικής γκάμας. Σε περιβαλλοντικό επίπεδο, η SKODA στοχεύει να μειώσει τους συνολικούς ρύπους που εκπέμπει ο στόλος της σε παγκόσμιο επίπεδο κατά 50%, μέχρι το 2030, σε σύγκριση με το 2020. Ήδη εργοστάσια της SKODA είναι περιβαλλοντικά ουδέτερα όσον αφορά το αποτύπωμα άνθρακα και στόχος είναι αυτό να επιτευχθεί για όλα τα εργοστάσια της μάρκας σε Τσεχία και Ινδία, μέχρι το 2030.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.