Tα 5 ηλεκτρικά αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς με τη μεγαλύτερη αυτονομία

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Tα 5 ηλεκτρικά αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς με τη μεγαλύτερη αυτονομία
Μπορούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του σήμερα να ξεφύγουν από τα στενά όρια της πόλης; Την απάντηση δίνουν πέντε μοντέλα με αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα.

Πόσο μακριά μπορεί να φτάσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πριν χρειαστεί εκ νέου φόρτιση; Η απάντηση αυτή μπορεί να είναι εύκολη με βάση τα στοιχεία που δίνει κάθε κατασκευαστής. Αλλά και πολύ δύσκολη, καθώς οι αντικειμενικές συνθήκες κίνησης μπορούν να περιορίσουν σημαντικά την αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, στην πόλη με τα συνεχή σταμάτα ξεκίνα, συνήθως οι υποσχέσεις του κατασκευαστή τηρούνται. Στον αυτοκινητόδρομο όμως, με τη συνεχή κατανάλωση ενέργειας, τις μεγάλες ταχύτητες, την πολύ μικρή ανάκτηση (κατά το φρενάρισμα ή το ρολάρισμα) και την αναγκαστική χρήση του κλιματισμού, η αυτονομία μπορεί να μειωθεί σημαντικά.

Ακόμα και έτσι όμως, υπάρχουν σήμερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην ελληνική αγορά που μπορούν, χωρίς το άγχος της αυτονομίας, να κινηθούν και εκτός των ορίων της πόλης, καθώς η αυτονομία τους ξεπερνά αρκετά τα 300 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση των μπαταριών του. Ας τα γνωρίσουμε.

Διαθέτει δύο κινητήρες που αποδίδουν μαζί 400 ίππους και 696 Nm ροπής. Σε σχέση με τα μεγαλύτερα EQC της Mercedes και e-tron της Audi έχει πιο σπορ χαρακτήρα, αλλά μικρότερους χώρους. Η τιμή του δεν διαφοροποιείται σημαντικά από τον προαναφερόμενο ανταγωνισμό, καθώς ξεκινά από τα 85.300 ευρώ.

Το μεγάλο SUV της Audi, με μήκος 4,9 μέτρα, προσφέρει απλόχερα χώρους, πολυτέλεια, επιδόσεις. Με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, ένα σε κάθε άξονα, έχει μέγιστη ισχύ 408 ίππους και θηριώδη ροπή 664 Nm. Η μπαταρία των 95 Kwh του χαρίζει μεγάλη αυτονομία, αλλά θέλει και ικανό ταχυφορτιστή για να γεμίσει σε λογικό χρόνο. Κοστίζει από 84.890 ευρώ.

Τα μεγάλα SUV έχουν την τιμητική του ως ηλεκτρικά και η Mercedes δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός νυμφώνα. Το EQC διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες μέγιστης ισχύος 408 ίππων, που αποδίδουν τεράστια ροπή 760 Νm, για να κινούν ταχύτατα των 4,761 μέτρων αμάξωμα που ζυγίζει περίπου 2,5 τόνους. Στη χώρα μας διατίθεται ήδη με τιμή από 86.636 ευρώ.

Όπως και το Corsa-e, έτσι και το Peugeot e-208 έχει ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 136 ίππων, με μέγιστη ροπή 260Nm. Εδώ όμως τελειώνουν και οι ομοιότητες, καθώς η Peugeot προβάλει έναν πιο premium χαρακτήρα, κυρίως χάρη στην επιλογή υλικών στο εσωτερικό, στο 3d i-cockpit και τη σπορτίφ αισθητική. Οι τιμές και εδώ ξεκινούν από τα 29.900 ευρώ.

Μόλις έφτασε στη χώρα μας, με 136 ίππους ισχύος και 260Nm ροπή, που του εξασφαλίζουν εξαιρετικές επιδόσεις και ιδίως επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει. Παρότι μικρό έχει μεγάλη αυτονομία 330 χιλιομέτρων και η τιμή του ξεκινά οριακά κάτω από τα 30.000 ευρώ, στα 29.900.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

07:58

Απόβλητα: ΤΕΡΝΑ vs ΗΛΕΚΤΩΡ – Μεσόγειος για τη μονάδα 242 εκατ. ευρώ στην Κ. Μακεδονία

07:47

Δάνεια ESM για αμυντικές δαπάνες και νέα «Ένωση Αποταμιεύσεων και Επενδύσεων» - Η πρόταση Λέτα στους ηγέτες της ΕΕ

07:40

Lamda Development – Ελληνικό: «Σπάνε τα ταμεία» οι εισπράξεις από ακίνητα – Ρεκόρ στα Malls, πώς προχωρούν οι υποδομές 

07:31

Επαγγελματίες: Οι «παγίδες» της αμφισβήτησης του τεκμαρτού εισοδήματος – Φορολογικό «ξεσκόνισμα» φέρνει το αίτημα για έλεγχο

07:25

Ευρωπαϊκή ανησυχία για προσφυγικό κύμα από Λίβανο - Πόσο ξέρουμε την καρδιά του Κασσελάκη - Όλοι για τον Μπελέρη στη ΝΔ

07:15

Εντατικοποίηση των υγειονομικών ελέγχων ενόψει Πάσχα – Ποιοι μπαίνουν στο «στόχαστρο»

07:13

Η Hublot παρουσίασε το ρολόι που θα λατρέψουν όλοι οι φίλαθλοι του Euro 2024

07:07

Πιο στενή συνεργασία Alpha και Unicredit – Τα νέα για το γήπεδο του ΠΑΟ – Το τίμημα για το Πόρτο Καρράς

23:58

Κατάρ: Επανεξετάζει τον ρόλο του στις διαπραγματεύσεις μεταξύ Χαμάς - Ισραήλ

23:52

Κατά πλειοψηφία ψηφίστηκε στη Βουλή η ανάδειξη άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς – Μενδώνη: «Ημέρα χαράς για δημιουργούς και ερμηνευτές»

23:46

ΠΑΣΟΚ: Πώς μπορούν να συνυπάρχουν στο ίδιο ψηφοδέλτιο η Μπεκατώρου - Παπανώτας

23:38

Wall Street: Ακάθεκτο το αρνητικό momentum - Το μεγαλύτερο σερί απωλειών για S&P 500 - Nasdaq από τον Ιανουάριο

23:08

Σολτς και Σι: Συμφωνία στον μικρότερο κοινό παρονομαστή

23:01

Πετρέλαιο: Απώλειες άνω του 3% - Χαμηλό τριών εβδομάδων

22:21

Λίβανος: Ισραηλινά μαχητικά αεροσκάφη έπληξαν θέσεις της Χεζμπολάχ

22:02

Τσελίκ για θαλάσσια πάρκα: Η ανακήρυξή τους σαμποτάρει την εξομάλυνση των ελληνοτουρκικών σχέσεων

21:55

Παράταση της απαλλαγής ΕΝΦΙΑ για διατηρητέα μνημεία και έργα τέχνης

21:50

Κασσελάκης: «Η καπηλεία του πατριωτισμού, της πίστης, της οικογένειας τελειώνει εδώ»

21:41

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή δώρων Χριστουγέννων, Πάσχα και θερινής άδειας στους συνταξιούχους

21:31

Ήπια υποχώρηση για το χρυσό - Άνοδος 1,1% το ασήμι

21:18

Κροατία: Πρωτιά για το κεντροδεξιό κόμμα του πρωθυπουργού Πλένκοβιτς δείχνουν τα exit polls

21:09

Δένδιας: Αν η Τουρκία υπέγραφε τη σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας, θα λυνόταν το 95% των διαφορών μας

20:53

ΠΑΣΟΚ: Ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της ΝΔ ξηλώνει τη «μεταρρύθμιση» του Υπουργού Υγείας

20:34

Microsoft: Έχουν ξεκινήσει αργά οι ρωσικές διαδικτυακές εκστρατείες επιρροής για τις αμερικανικές εκλογές

20:14

Η Κίνα υποστηρίζει ότι οι ΗΠΑ ακολουθούν τις «μη εμπορικές πρακτικές» για τις οποίες την κατηγορούν

20:00

Μητσοτάκης από Βρυξέλλες: Στόχος να αποφευχθεί μια ευρύτερη περιφερειακή σύγκρουση στη Μέση Ανατολή

19:52

Γεραπετρίτης: Πλήρως επιτυχημένο το «Our Ocean Conference», με δεσμεύσεις άνω των 11,5 δισ. δολαρίων

19:41

Τεχνική Ολυμπιακή: Εντός του μήνα το πόρισμα της KPMG για Πόρτο Καρράς

19:28

Κλιματική αλλαγή: Οι ζημιές μπορεί να ανέλθουν στα 38 τρισ. δολάρια ετησίως μέχρι το 2050

19:17

Συνάντηση Πιτσιλή με την Αν. ΓΓ ΟΟΣΑ - Το Φορολογικό Μοντέλο 3.0 στο επίκεντρο

gazzetta
gazzetta reader insider insider