Tα 10 πιο εκκεντρικά πρωτότυπα του Σαλονιού Aυτοκινήτου της Γενεύης

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Tα 10 πιο εκκεντρικά πρωτότυπα του Σαλονιού Aυτοκινήτου της Γενεύης
Κάθε χρόνο εκτίθενται δίπλα στα νέα μοντέλα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και ορισμένα πρωτότυπα, που προκαλούν αίσθηση στο κοινό.

Οι πρεμιέρες των νέων μοντέλων αποτελούν για κάθε διεθνή έκθεση αυτοκινήτου το…παντεσπάνι. Κερασάκι στην τούρτα είναι ωστόσο τα πειραματικά μοντέλα, άσχετα αν πολλά από αυτά δεν εξελίσσονται σε αυτοκίνητα παραγωγής και περνούν σαν κομήτες και διάττοντες αστέρες από τον ουρανό της αυτοκίνησης. Εξαίρεση δεν αποτελεί βεβαίως ούτε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το οποίο φιλοξενεί παραδοσιακά τέτοια πρωτότυπα. Το insider.gr επέλεξε τα 10 πιο τρελά στην ιστορία της ελβετικής έκθεσης, που ξεχώρισαν είτε για τον cool χαρακτήρα τους είτε για τον τρελό σχεδιασμό τους είτε για τις καινοτόμες τεχνολογίες τους.

Το πρωτότυπο ενός ιπτάμενου αυτοκινήτου συγκλόνισε το 2017 τους επισκέπτες του Σαλονιού της Γενεύης. Το Pop.Up εξελίχθηκε από τον ιταλικό οίκο Italdesign και την Airbus, ενώ διέθετε μία καμπίνα δύο επιβατών. Ανάλογα με τις συνθήκες, μπορούσε να κουμπώσει ο διθέσιος θάλαμος επιβατών είτε σε μία τετράτροχη πλατφόρμα με ηλεκτροκινητήρα είτε σε τέσσερις ρότορες για πτήσεις στον αέρα.

Aπό το 2002 σχεδίαζαν να εξελίξουν οι άνθρωποι της VW ένα μοντέλο, που θα κατανάλωνε μόνον ένα λίτρο καύσιμα ανά 100 χλμ. Τελικά παρουσίασαν το 2013 στη Γενεύη το XL1 σε αεροδυναμικό σχήμα και με Plug-in υβριδική τεχνολογία. Το XL1 κατανάλωνε μόλις 0,9 λίτρα ντίζελ ανά 100 χλμ., ενώ κατασκευάστηκαν συνολικά 200 τέτοια αυτοκίνητα.

To πρωτότυπο της Aston Martin έμοιαζε με διαστημικό όχημα και διέθετε συστήματα αυτόνομης οδήγησης, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας του προσέφερε έως και 600 χλμ. αυτονομία. Η βρετανική εταιρεία θα κατασκευάζει με την υπομάρκα της Lagonda από το 2021 και μετά ηλεκτρικές λιμουζίνες πολυτελείας.

H ιταλική Covini είχε παρουσιάσει στη Γενεύη το 2004 ένα τριαξονικό supercar με έξι τροχούς. Το μήκους 4,18 μ. μοντέλο ζύγιζε 1.150 κιλά, ο κινητήρας του απέδιδε 380 ίππους και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 300 χλμ./ώρα. Οκτώ χρόνια αργότερα, το 2012, το Covini C6W βγήκε κανονικά στην παραγωγή!

Ο Ελβετός ιδιοκτήτης της Rinspeed συμμετέχει εδώ και 41 χρόνια με τρελές κατασκευές στο Σαλόνι της Γενεύης. Το 2004 είχε εκπλήξει με το αμφίβιο όχημα Splash, ένα πειραματικό μοντέλο βάρους μόνον 825 κιλών, που έπιανε στο νερό έως 80 χλμ./ώρα και στη στεριά 200 χλμ./ώρα.

Oυσιαστικά ήταν τέσσερα αυτοκίνητα σε ένα. Μέσα σε μόλις 15 λεπτά μπορούσες να μετατρέψεις το καινοτόμο πειραματικό μοντέλο από Cabrio σε Coupe, σε στέισον βάγκον ή σε Pick up. Ήταν άλλη μία έμπνευση, η οποία κρίθηκε τελικά ασύμφορη για να υλοποιηθεί στην πράξη.

Το πρωτότυπο ενός μοντέλου πόλης αιφνιδίασε τους πάντες στη Γενεύη ως σχεδιασμός και ως σύλληψη. Η πισωκίνητη BMW Z13 είχε κεντρικά τοποθετημένο το κάθισμα του οδηγού και λοξά αριστερά και δεξιά του βρίσκονταν τα δύο πίσω καθίσματα.

Φτιάχτηκε κατά παραγγελία ενός εκκεντρικού Γερμανού, που ζούσε μόνιμα στο Λος Άντζελες. Η ελβετική Sbarro δημιούργησε ένα πραγματικό «κτήνος» με τετρακίνηση, V8 κινητήρα της Mercedes και τους τροχούς ενός αεροσκάφους Boeing 747. Προσδεθείτε και…απογειωνόμαστε…

Oι επισκέπτες του Σαλονιού της Γενεύης υποδέχθηκαν το συγκεκριμένο πρωτότυπο με ενθουσιασμό. Η Οpel το είχε εφοδιάσει όμως με περιστροφικό κινητήρα Βάνκελ, ο οποίος απορρίφθηκε ωστόσο στην πορεία από τη μητρική General Motors και αυτό έδωσε τη χαριστική βολή στο GTW Geneve.

Όταν αποκαλύφθηκε στη Γενεύη, έμειναν όλοι με το στόμα ανοιχτό. Το τετραθέσιο μοντέλο διεκδικούσε το βραβείο…διαφάνειας, καθώς οι γυάλινες πόρτες και η οροφή σχημάτιζαν ένα εντυπωσιακό ενιαίο σύνολο με το μπροστινό και το πίσω παρμπρίζ. Eνας από τους λόγους, που δεν πέρασε στην παραγωγή, ήταν επειδή οι γυάλινες πόρτες άφηναν να φαίνονται έξω τα πόδια των γυναικών επιβατών!

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

07:40

Καταθέσεις και αναλήψεις μέσω… POS προωθεί η Mastercard

07:33

Σιδηρόδρομος: Γιατί η αναβάθμιση του δικτύου «περνάει» από το PPF - Οι πρώτες υπογραφές και συμβάσεις

07:30

Παρεμβάσεις Κομισιόν για Κάθετο Διάδρομο αερίου & GSI - Μέτρα και για το «τείχος τιμών»

07:24

Πρεμιέρα για το εορταστικό ωράριο - Ποιες Κυριακές λειτουργούν τα καταστήματα

07:20

Όταν η Κίμπερλι συνάντησε τον Μιχάλη - Κυπριακή ρελάνς για τουρκικό SAFE - Τι ρωτάει η Μαρίνα, τι απαντάει ο Νεκτάριος, τι βρήκε ο Γερουλάνος

07:12

Εφορία: Οι τελευταίες πληρωμές και εκκρεμότητες της χρονιάς - Ποιες δηλώσεις πρέπει να υποβληθούν έως 31/12

07:07

Ωριμάζει η ΑΜΚ του ΑΔΜΗΕ - Οι νέοι συρμοί του Μετρό - Παραχώρηση για το Τατόι

23:59

Δανία: Τα ταχυδρομεία πωλούν τα γραμματοκιβώτιά τους

23:47

Η ΕΕ έχει χορηγήσει προσωρινή προστασία σε 4,3 εκατ. εκτοπισμένους από Ουκρανία

23:34

Oracle: Έχασε τις προβλέψεις για τα τριμηνιαία έσοδα - Απώλειες για τη μετοχή

23:20

Wall Street: Κέρδη 1,05% για Dow Jones και μία ανάσα από ρεκόρ ο S&P 500 με φόντο τα επιτόκια

23:06

Τραμπ: Η μείωση επιτοκίων της Fed έπρεπε να είναι τουλάχιστον η διπλάσια

22:53

Λίβανος: Ο ΥΠΕΞ Ράγκι αρνείται πρόσκληση να μεταβεί στο Ιράν

22:45

Ανδρουλάκης: Η κοινωνία είναι στο πλευρό των αγροτών – Η κυβέρνηση υποτιμά τη νοημοσύνη μας

22:36

Handelsblatt: «Καλές πιθανότητες» για εκλογή Πιερρακάκη στην προεδρία του Eurogroup

22:34

Άνοδος του πετρελαίου μετά την κατάληψη τάνκερ στην Βενεζουέλα από τις ΗΠΑ

22:22

Βουλγαρία: Αντικυβερνητικές διαδηλώσεις στη Σόφια και σε άλλες πόλεις της χώρας

22:09

Βουλή: Ξεκίνησε η συζήτηση για το νέο Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης που προβλέπει τη μεταφορά ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ

22:00

Πάουελ (Fed): Close call η απόφαση για επιτόκια - Ρίσκα σε πληθωρισμό και απασχόληση

21:48

Δήμας: «Ανοίγουμε τον κύκλο εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης της Εγνατίας» - Επικυρώθηκε η σύμβαση

21:39

Νέα μικρή άνοδος για χρυσό μετά τη Fed - Σε απόσταση βολής από ρεκόρ το ασήμι

21:30

Ισπανία: Έκκληση Σάντσεθ να μην ξεχαστεί η δραματική κατάσταση των Παλαιστινίων

21:26

Δήμας στο Capital Link: Η Ελλάδα πιο ισχυρή από οποιαδήποτε άλλη στιγμή την τελευταία 20ετία

21:18

Χατζηδάκης στο Capital Link: H Ελλάδα έχει μετατραπεί σε ελκυστικό επενδυτικό προορισμό

21:11

Ταχιάος για Μετρό Θεσσαλονίκης: Επιδιώκουμε να είναι σε λειτουργία η βασική γραμμή το Πάσχα

21:00

Τρίτη σερί μείωση επιτοκίων 0,25% από Fed - Σήμα για 1 περικοπή το 2026

20:52

Θεοδωρικάκος: Νέες αμερικανικές επενδύσεις στη χώρα μας - Διαμετακομιστικός κόμβος η Ελλάδα

20:40

Συνάντηση Χρυσοχοΐδη - Γκίλφοϊλ: Τι συζήτησαν

20:29

Μελόνι: Εφικτή η διαχείριση των μεταναστευτικών ροών - Προτεραιότητα στη νομιμότητα

20:16

Theon: Συμφωνία ρεκόρ 1 δισ. ευρώ για την προμήθεια 100.000 συστημάτων νυχτερινής όρασης για τον γερμανικό στρατό

gazzetta
gazzetta reader insider insider