Tα 10 πιο εκκεντρικά πρωτότυπα του Σαλονιού Aυτοκινήτου της Γενεύης

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Tα 10 πιο εκκεντρικά πρωτότυπα του Σαλονιού Aυτοκινήτου της Γενεύης
Κάθε χρόνο εκτίθενται δίπλα στα νέα μοντέλα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και ορισμένα πρωτότυπα, που προκαλούν αίσθηση στο κοινό.

Οι πρεμιέρες των νέων μοντέλων αποτελούν για κάθε διεθνή έκθεση αυτοκινήτου το…παντεσπάνι. Κερασάκι στην τούρτα είναι ωστόσο τα πειραματικά μοντέλα, άσχετα αν πολλά από αυτά δεν εξελίσσονται σε αυτοκίνητα παραγωγής και περνούν σαν κομήτες και διάττοντες αστέρες από τον ουρανό της αυτοκίνησης. Εξαίρεση δεν αποτελεί βεβαίως ούτε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το οποίο φιλοξενεί παραδοσιακά τέτοια πρωτότυπα. Το insider.gr επέλεξε τα 10 πιο τρελά στην ιστορία της ελβετικής έκθεσης, που ξεχώρισαν είτε για τον cool χαρακτήρα τους είτε για τον τρελό σχεδιασμό τους είτε για τις καινοτόμες τεχνολογίες τους.

Το πρωτότυπο ενός ιπτάμενου αυτοκινήτου συγκλόνισε το 2017 τους επισκέπτες του Σαλονιού της Γενεύης. Το Pop.Up εξελίχθηκε από τον ιταλικό οίκο Italdesign και την Airbus, ενώ διέθετε μία καμπίνα δύο επιβατών. Ανάλογα με τις συνθήκες, μπορούσε να κουμπώσει ο διθέσιος θάλαμος επιβατών είτε σε μία τετράτροχη πλατφόρμα με ηλεκτροκινητήρα είτε σε τέσσερις ρότορες για πτήσεις στον αέρα.

Aπό το 2002 σχεδίαζαν να εξελίξουν οι άνθρωποι της VW ένα μοντέλο, που θα κατανάλωνε μόνον ένα λίτρο καύσιμα ανά 100 χλμ. Τελικά παρουσίασαν το 2013 στη Γενεύη το XL1 σε αεροδυναμικό σχήμα και με Plug-in υβριδική τεχνολογία. Το XL1 κατανάλωνε μόλις 0,9 λίτρα ντίζελ ανά 100 χλμ., ενώ κατασκευάστηκαν συνολικά 200 τέτοια αυτοκίνητα.

To πρωτότυπο της Aston Martin έμοιαζε με διαστημικό όχημα και διέθετε συστήματα αυτόνομης οδήγησης, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας του προσέφερε έως και 600 χλμ. αυτονομία. Η βρετανική εταιρεία θα κατασκευάζει με την υπομάρκα της Lagonda από το 2021 και μετά ηλεκτρικές λιμουζίνες πολυτελείας.

H ιταλική Covini είχε παρουσιάσει στη Γενεύη το 2004 ένα τριαξονικό supercar με έξι τροχούς. Το μήκους 4,18 μ. μοντέλο ζύγιζε 1.150 κιλά, ο κινητήρας του απέδιδε 380 ίππους και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 300 χλμ./ώρα. Οκτώ χρόνια αργότερα, το 2012, το Covini C6W βγήκε κανονικά στην παραγωγή!

Ο Ελβετός ιδιοκτήτης της Rinspeed συμμετέχει εδώ και 41 χρόνια με τρελές κατασκευές στο Σαλόνι της Γενεύης. Το 2004 είχε εκπλήξει με το αμφίβιο όχημα Splash, ένα πειραματικό μοντέλο βάρους μόνον 825 κιλών, που έπιανε στο νερό έως 80 χλμ./ώρα και στη στεριά 200 χλμ./ώρα.

Oυσιαστικά ήταν τέσσερα αυτοκίνητα σε ένα. Μέσα σε μόλις 15 λεπτά μπορούσες να μετατρέψεις το καινοτόμο πειραματικό μοντέλο από Cabrio σε Coupe, σε στέισον βάγκον ή σε Pick up. Ήταν άλλη μία έμπνευση, η οποία κρίθηκε τελικά ασύμφορη για να υλοποιηθεί στην πράξη.

Το πρωτότυπο ενός μοντέλου πόλης αιφνιδίασε τους πάντες στη Γενεύη ως σχεδιασμός και ως σύλληψη. Η πισωκίνητη BMW Z13 είχε κεντρικά τοποθετημένο το κάθισμα του οδηγού και λοξά αριστερά και δεξιά του βρίσκονταν τα δύο πίσω καθίσματα.

Φτιάχτηκε κατά παραγγελία ενός εκκεντρικού Γερμανού, που ζούσε μόνιμα στο Λος Άντζελες. Η ελβετική Sbarro δημιούργησε ένα πραγματικό «κτήνος» με τετρακίνηση, V8 κινητήρα της Mercedes και τους τροχούς ενός αεροσκάφους Boeing 747. Προσδεθείτε και…απογειωνόμαστε…

Oι επισκέπτες του Σαλονιού της Γενεύης υποδέχθηκαν το συγκεκριμένο πρωτότυπο με ενθουσιασμό. Η Οpel το είχε εφοδιάσει όμως με περιστροφικό κινητήρα Βάνκελ, ο οποίος απορρίφθηκε ωστόσο στην πορεία από τη μητρική General Motors και αυτό έδωσε τη χαριστική βολή στο GTW Geneve.

Όταν αποκαλύφθηκε στη Γενεύη, έμειναν όλοι με το στόμα ανοιχτό. Το τετραθέσιο μοντέλο διεκδικούσε το βραβείο…διαφάνειας, καθώς οι γυάλινες πόρτες και η οροφή σχημάτιζαν ένα εντυπωσιακό ενιαίο σύνολο με το μπροστινό και το πίσω παρμπρίζ. Eνας από τους λόγους, που δεν πέρασε στην παραγωγή, ήταν επειδή οι γυάλινες πόρτες άφηναν να φαίνονται έξω τα πόδια των γυναικών επιβατών!

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

17:08

Πόσο αξίζει αυτή η σέλφι;

17:06

Ουκρανία: Το ουκρανικό κοινοβούλιο απέπεμψε δύο υπουργούς εν μέσω μεγάλου σκανδάλου διαφθοράς

16:58

Αίγυπτος: Συμφωνία με Rosatom για αγορά πυρηνικού καυσίμου για τον σταθμό της Ντάμπαα

16:53

Wall Street: Προσπάθεια αντίδρασης μετά το 4ημερο πτωτικό σερί - Τα βλέμματα στην Nvidia

16:53

Μέχρι 12/12 οι αιτήσεις για προσλήψεις 290 οδηγών λεωφορείων από την ΟΣΥ

16:49

ΠΟΥ: Σχεδόν μία στις τρεις γυναίκες στον κόσμο έχει βιώσει ενδοοικογενειακή ή σεξουαλική βία

16:41

Ινστιτούτο κατά της Απάτης (ACFE Greece): Πρωτοβουλία για την Ακεραιότητα

16:40

Το μπάνιο του μέλλοντος στο εδώ και το τώρα: Έχουμε τον πλήρη οδηγό για το απόλυτο σποτ χαλάρωσης, κομψότητας και βιωσιμότητας

16:34

Νότια Κορέα: Προσάραξη οχηματαγωγού με 267 επιβαίνοντες

16:31

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Πόσο επηρεάζει τους επιβάτες η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία

16:27

ΗΠΑ: «Βουτιά» 23,8% στο εμπορικό έλλειμμα τον Αύγουστο - Στα 59,6 δισ. δολάρια

16:27

Στάσσης (ΔΕΗ): Το roadmap για PowerTech ηγέτης στη ΝΑ Ευρώπη – Δεν χρειάζεται ΑΜΚ για τις επενδύσεις

16:26

e-ΕΦΚΑ: Συνάντηση εργασίας για τις επικείμενες αλλαγές στις ΑΠΔ

16:22

ΕΑΤ: Ενημερωτικές εκδηλώσεις για το νέο Ταμείο Μικροδανείων Ανάκαμψης στην Περιφέρεια Θεσσαλίας – ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

16:19

Διεθνής διάκριση για την Πειραιώς από το Euromoney “Greece’s Best Cash Management Bank”

16:07

Ουκρανία: Τουλάχιστον 20 νεκροί σε ρωσική επίθεση πριν τις νέες συνομιλίες στην Τουρκία

16:00

Θεσσαλονίκη - Σίνδος σε 11 λεπτά με μόνο 1 ευρώ: Πρεμιέρα για τα 6 νέα δρομολόγια του Προαστιακού

15:58

Στον Κυρ. Πιερρακάκη «ποντάρουν» FT και Bloomberg για τον νέο επικεφαλής του Eurogroup

15:57

CNBC: H Eυρώπη «αγκαλιάζει» την εισροή αυτοκινητοβιομηχανιών από την Κίνα - Η στρατηγική

15:51

1,8 δισεκατομμύρια γυναίκες στον πλανήτη δεν έχουν νομική προστασία από τη διαδικτυακή βία

15:49

Η επιχειρηματική ελίτ των ΗΠΑ συναντάται με τον Μοχάμεντ μπιν Σαλμάν στην Ουάσινγκτον

15:49

Κομισιόν: Μετασχηματισμός της αμυντικής βιομηχανίας - Πιο κοντά σε έναν «στρατιωτικό χώρο Σένγκεν»

15:35

Όμιλος ΔΕΗ: Ισχυρά αναπτυξιακό το νέο Στρατηγικό Σχέδιο 2026-28

15:25

Deutsche Bank: Συστήνει ομάδα wealth management για την Ελλάδα

15:23

Υποτιμητική δήλωση Μερτς για την Βραζιλία - «Θα έπρεπε να επισκεφθεί ένα μπαρ στην Μπελέμ» απαντά ο Λούλα

15:23

Το ποσό που έχασε η Εθνική Ελλάδας από το Παγκόσμιο Κύπελλο 2026

15:18

Lamda: Έναρξη διαπραγμάτευσης των νέων ομολογιών στο Χρηματιστήριο

15:17

Νομοσχέδιο ΕΡΤ: Κατά πλειοψηφία εισάγεται αύριο στην Ολομέλεια

15:09

Τσιάρας: Εντός της επόμενης εβδομάδας η εξειδίκευση των μέτρων για την ευλογιά

15:01

Φάκελοι Έπστιν: Παραιτείται ο πρώην ΥΠΟΙΚ ΗΠΑ Λ. Σάμερς από το Δ.Σ. της OpenAI

gazzetta
gazzetta reader insider insider