Τεχνολογία
02-12-2021 | 10:51

Τα ψηφιακά εργαλεία της ΔΕΗ αναβαθμίζουν την εξυπηρέτηση πελατών της

Newsroom
Μοιράσου το
Τα ψηφιακά εργαλεία της ΔΕΗ αναβαθμίζουν την εξυπηρέτηση πελατών της
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Η ΔΕΗ συνεχίζει να καινοτομεί και να αναβαθμίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες της, ώστε να κάνει πράξη και να αποδεικνύει καθημερινά, τη νέα, πελατοκεντρική της στρατηγική.

Σε αυτή της την προσπάθεια, τα ψηφιακά εργαλεία, αποτελούν και αυτά μία μεγάλη καινοτομία, για την συνολική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης του πελάτη. 

Με το ΔΕΗ myEnergyCoach μαθαίνει πώς να ελέγχει την κατανάλωσή του και να εξοικονομεί ενέργεια. Μέσα από απλά βήματα, μπορεί να έχει την ενεργειακή ανάλυση των συσκευών του και να λάβει εξατομικευμένες προτάσεις για εξοικονόμηση ενέργειας. Δηλαδή να ορίσει στόχους που ανταποκρίνονται στις δικές τους ανάγκες και να υπολογίσει ακριβώς, ποιο θα είναι το όφελος. Και πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμο μέσω της υπηρεσίας e-bill για να μπορούν εύκολη και άμεση πρόσβαση. 

Εικόνα

Με το eSelfMetering παίρνει τον έλεγχο του λογαριασμού με τρία απλά βήματα: Καταναλώνει, μετράει, πληρώνει! Με το σύγχρονο αυτό εργαλείο καταμέτρησης οι πελάτες ΔΕΗ πληρώνουν ό,τι έχουν καταναλώσει μέχρι τη στιγμή της καταμέτρησής τους. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να ολοκληρώσουν την καταμέτρηση ακολουθώντας απλές και ξεκάθαρες οδηγίες και να καταχωρίσουν την μέτρησή τους όπως τους εξυπηρετεί καλύτερα: είτε μέσω e-bill, είτε δωρεάν στο 800-900-1000, είτε στο πλησιέστερο κατάστημα ΔΕΗ. 

Εικόνα

Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και ο ψηφιακός λογαριασμός! Με την εγγραφή τους στην υπηρεσία e-bill, οι πελάτες της ΔΕΗ έχουν την δυνατότητα να αποκτούν, να διαχειρίζονται και να πληρώνουν τον λογαριασμό τους ηλεκτρονικά και μηνιαία. Μέσα από μία αναβαθμισμένη, ψηφιακή εμπειρία η οποία είναι και φιλική  προς το περιβάλλον. Γιατί οι έγχαρτοι λογαριασμοί, έχουν πολύ μεγαλύτερο οικολογικό αποτύπωμα από τους ηλεκτρονικούς. 

Και φυσικά, τα καταστήματα της ΔΕΗ, βρίσκονται σε διαδικασία πλήρους ανανέωσης. Ήδη το κατάστημα στη Λεωφόρο Κηφισίας στο  Μαρούσι είναι πλήρως ανακαινισμένο και ανασχεδιασμένο, προβάλλοντας τη νέα εποχή εξυπηρέτησης. Και με το myΔΕΗ 24/7 μπορεί να πληρώνει τον λογαριασμό με κάρτα, 24 ώρες το 24ωρο με ταχύτητα  και ευκολία. 

Επόμενος σταθμός το κατάστημα στην Καλλιθέα και η αναβάθμιση του δικτύου της ΔΕΗ συνεχίζεται. 

Εικόνα

Η ΔΕΗ πλέον, μέσα από όλες τις πρωτοβουλίες και τις καινοτομίες που εφαρμόζει, δείχνει πως ακούει, καταλαβαίνει και εξελίσσεται, για να προσφέρει καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης για όλους! Μία εμπειρία που ξεπερνά το σήμερα και φέρνει ένα «λειτουργικότερο» αύριο. Μια εμπειρία… ένα με το μέλλον!

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.