Έρευνα του Viber για τον «έρωτα στα χρόνια του messaging»

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Έρευνα του Viber για τον «έρωτα στα χρόνια του messaging»

Πληροφορίες εκ των έσω για τον έρωτα στα χρόνια του messaging προσφέρει η νέα έρευνα της δημοφιλής εφαρμογής άμεσων μηνυμάτων, Viber, με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου που πλησιάζει.

Σε μια προσπάθεια να μετρήσει τον έρωτα επί τοις εκατό και να τον αποτυπώσει με γραφήματα η έρευνα του κοινωνικού δικτύου αποδεικνύει ότι επί ελληνικού εδάφους η επικοινωνία μεταξύ ζευγαριών είναι πιο συχνή από τον μέσο όρο των χωρών της Κεντρικής κι Ανατολικής Ευρώπης.

Με την εθελοντική συμμετοχή περισσοτέρων από 80.000 χρηστών, η έρευνα του Viber δείχνει ότι το 58% των χρηστών του Viber στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη επικοινωνεί καθημερινά ή και ακόμη πιο συχνά με το έτερόν του ήμισυ. Το αντίστοιχο ποσοστό επί ελληνικού εδάφους φτάνει στο 62%, χωρίς όμως η χώρα μας να κερδίζει την πρώτη θέση στην επικοινωνία. Σύμφωνα με την έρευνα οι Σέρβοι επικοινωνούν πιο συχνά από τους υπόλοιπους λαούς (68%), ενώ οι Ουκρανοί είναι εκείνοι που επικοινωνούν λιγότερο (52%).

Ως προτιμητέο τρόπο επικοινωνίας με το άλλο τους μισό οι χρήστες υποδεικνύουν τα «μηνύματα» αφού εμπεριέχουν συντομία, συναίσθημα και χιούμορ. Για την ακρίβεια τα μηνύματα προτιμά το 72% των Ελλήνων
ποσοστό που υπερβαίνει το μέσο όρο της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (68%).

Οι βιντεοκλήσεις καθώς και οι φωνητικές κλήσεις από την άλλη αντιπροσωπεύουν μόνο ένα 21% στην περιοχή της ΚΕντρικής και Ανατολικής Ευρώπης ποσοστό που πέφτει στο 16% στην περίπτωση της χώρας μας.

Σε ακόμα χαμηλότερα επίπεδα κινούνται τα «άμεσα ηχητικά ή βιντεομηνύματα» - 6% στην Κεντρική κι Ανατολική Ευρώπη και 7% Ελλάδα.

Το ποσοστό είναι σχεδόν το ίδιο με αυτό των «μέσω κρυφών chats και αυτοκαταστρεφόμενων μηνυμάτων» (5% ΚΑ Ευρώπη και 6% Ελλάδα).

Ωστόσο στην κρίσιμη ερώτηση αν δοκίμασαν ποτέ να κάνουν πρώτα chat και μετά να συναντηθούν με
κάποιον/αν δια ζώσης, το 80% των χρηστών στην ΚΑ Ευρώπη απάντησε «όχι» ποσοστό που έφτασε το 85% στην περίπτωση της χώρας μας, με το υπόλοιπο 20% να μοιράζεται σχεδόν ισόποσα μεταξύ των επιλογών «ναι, το κάνω συχνά», «μόνο όταν βαριέμαι» και «το έκανα μία φορά».

Να σημειωθεί ότι η ψηφοφορία πραγματοποιήθηκε στην επίσημη Κοινότητα του Viber στην Ελλάδα.

«Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου πλησιάζει και περισσότερα μηνύματα αγάπης από ποτέ θα σταλούν,
ειδικά αυτή την ιδιαίτερη εποχή όπου ζευγάρια μένουν αναγκαστικά χωρισμένα λόγω των lockdown,
της καραντίνας και των ταξιδιωτικών περιορισμών. Με όποιον τρόπο κι αν επιλέξει κάποιος να μοιραστεί την αγάπη του, το Viber τού διαθέτει όλα τα εργαλεία, από άμεσα βιντεομηνύματα σε σχήμα καρδιάς, αυτοκόλλητα που στάζουν μέλι, έως και κρυφές συνομιλίες. Γιατί, όσα ποσοστά και νούμερα μπορεί να βγάλει μια ψηφοφορία, όταν μιλάμε για τη μέρα των ερωτευμένων, δεν υπάρχουν όρια στην έκφραση» αναφέρει η σχετική έρευνα του Viber.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider