Το 56% των εργαζομένων θεωρεί το οικονομικό bonus ένδειξη εκτίμησης

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Το 56% των εργαζομένων θεωρεί το οικονομικό bonus ένδειξη εκτίμησης
Μόλις το 3% θεωρεί πως αρκεί ένα δημόσιο «ευχαριστώ».

Το 56% των εργαζομένων θεωρεί το οικονομικό bonus ένδειξη εκτίμησης, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε μέσω LinkedIn το kariera.gr και απευθυνόταν σε επαγγελματίες του κλάδου Φιλοξενίας και Τουρισμού. Στόχος της έρευνας ήταν να αναδειχθούν οι παράγοντες που καθιστούν ένα εργασιακό περιβάλλον ελκυστικό, οι μορφές επιβράβευσης που θεωρούν σημαντικές οι εργαζόμενοι, ο βαθμός αναγνώρισης της εργασίας τους, καθώς και οι επαγγελματικές τους φιλοδοξίες.

Σε ό,τι αφορά τα στοιχεία που κάνουν ένα εργασιακό περιβάλλον πραγματικά ελκυστικό, οι εργαζόμενοι δίνουν προτεραιότητα στο θετικό και υποστηρικτικό κλίμα (42%), ενώ ακολουθεί η αναγνώριση της δουλειάς και της αφοσίωσης (36%). Οι ευκαιρίες για μάθηση και ανάπτυξη συγκεντρώνουν 15%, ενώ το «δέσιμο με την ομάδα» μόλις το 8%.

Όσον αφορά τις μορφές επιβράβευσης, το 38% των ερωτηθέντων θεωρεί ως σημαντικότερο bonus την πλήρη διατροφή και διαμονή, ενώ η εκπαίδευση και εξέλιξη ακολουθούν με 24%. Οι επιπλέον ημέρες άδειας προτιμώνται από το 21%, και η ιδιωτική ασφάλιση υγείας συγκεντρώνει το 16%.

Στην ερώτηση τι θα τους έκανε να νιώσουν πραγματική εκτίμηση από τον εργοδότη τους η πλειοψηφία (56%) απάντησε ότι θα ήθελε οικονομικό bonus ή δώρο. Το 22% προτιμά περισσότερες ευκαιρίες ανέλιξης και το 20% εμπιστοσύνη και αυτονομία. Μόλις το 3% θεωρεί πως αρκεί ένα δημόσιο «ευχαριστώ».

Οι εργαζόμενοι του κλάδου Φιλοξενίας και Τουρισμού διατηρούν υψηλές φιλοδοξίες: Το 27% επιθυμεί να δημιουργήσει τη δική του επιχείρηση, ενώ 25% στοχεύει σε διεθνές εργασιακό περιβάλλον και άλλο ένα 25% σε ηγετική θέση. Σημαντικό ποσοστό (24%) επιθυμεί να γίνει expert σε έναν τομέα.

Η έρευνα αναδεικνύει ότι ο κλάδος της Φιλοξενίας και του Τουρισμού χρειάζεται να επενδύσει περισσότερο στην αναγνώριση, την εκπαίδευση και τις παροχές, ώστε να παραμείνει ελκυστικός και να υποστηρίξει τις φιλοδοξίες των εργαζομένων του.

«Όταν οι εργαζόμενοι στη βαριά βιομηχανία της χώρας μιλούν, οφείλουμε να τους ακούμε με προσοχή. Η πρόσφατη έρευνα του kariera.gr αναδεικνύει τι έχει πραγματικά σημασία και πού χρειάζεται να εστιάσουν οι εργοδότες στη Φιλοξενία, ώστε ο κλάδος να παραμείνει βιώσιμος και να αναπτυχθεί», επισημαίνει ο Χρήστος Κουρούκλης, Head of Business Operations HO.RE.CA, kariera.gr .

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Προσωπικός αριθμός: Παράταση έως 5 Νοεμβρίου στην προθεσμία έκδοσης

Εργασιακό νομοσχέδιο: «Λάστιχο» το ωράριο εργασίας, αλλάζει η ετήσια άδεια αναψυχής

«Έξυπνοι» μετρητές: Σε τηλεμέτρηση ήδη πάνω από 1 εκατ. καταναλωτές - 1,4 δισ. ευρώ για πλήρη επέκταση

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider