INSIDE OUT

Inside Out: Δήμαρχε, μήπως καλύτερα να ρώταγες τον Αβραμόπουλο; 

05-08-2021 | 07:49
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google

Είμαι ανάστατος. Βηματίζω πάνω κάτω εδώ στο Μαντείο και δεν μπορώ να ηρεμήσω. Δεν είναι και η Πυθία εύκαιρη να της τα πω να ξεσκάσω. Της έστειλα ταχυδρομικό περιστέρι, αλλά ξέχασα ότι πάνω από τη Δήλο που ξεκαλοκαιριάζει δεν πετάει τίποτα... Είδα λοιπόν χθες ένα όραμα για το τι απέμεινε από εκείνον τον... Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας. Που πήγε... περίπατο και άκλαφτος. Τον θυμάστε ω άνδρες Αθηναίοι; Έχουν λοιπόν απομείνει μερικοί φοίνικες στις αρχές της Πανεπιστημίου μέσα σε κάτι αδιάφορες μεγάλες τετράγωνες γλάστρες, απομεινάρια του... Βατερλώ. Όμως δεν είναι αυτό το χειρότερο. Το εντελώς κιτς και πολύ... δευτεράντζα, είναι τα υποτιθέμενα παγκάκια που έχουν τοποθετηθεί στην πλάτη κάθε γλάστρας για να ξεκουράζονται και να θαυμάζουν την Πανεπιστημίου οι διαβάτες... Θυμίζουν κάτι πάγκους παλιοκαιρισμένους από πανηγύρια. Εντελώς χάλια... Ή μάλλον όχι χάλια, προσβλητικό για μία πόλη που θέλει να κρατά και τουρισμό... Απορώ ορισμένες φορές που δεν έχει βγει η Μεγάλη Βρετανία να διαμαρτυρηθεί... Χάθηκε ο κόσμος να μπει κανένα καλαίσθητο παγκάκι...

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε λυπάμαι, αλλά στο στυλ και στις πινελιές που μπορεί να ομορφύνουν την πρωτεύουσα, έχετε πολλά να μάθετε από τον γίγαντα Αβραμόπουλο. Τα... κοροϊδεύανε κάποιοι τα καγκελάκια του πρίγκηπος Δημητρίου, αλλά είναι οι μόνες αισθητικές παρεμβάσεις που στέκονται... Τώρα θα μου πείτε, γιατί το θυμήθηκα αυτό. Πρώτον γιατί είχα το όραμα και δεύτερον γιατί έρχεται και η ανάπλαση της Πλατείας Συντάγματος. Τι να σας πω... τρέμει το φυλλοκάρδι μου. Έτσι όπως τα οραματίστηκα εκείνα τα ροζ δενδρύλια δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα κιόλας... Μακάρι να φταίει η άγνοιά μου. Άλλωστε για τις μαντικές μου ικανότητες φημίζομαι, όχι για την αρχιτεκτονική μου οπτική - δεν βλέπω άλλωστε... Απλά, θυμούμενος από τις προηγούμενες εικαστικές παρεμβάσεις, είτε με τον Μεγάλο Περίπατο (ήμαρτον Δία μου...) είτε με τον αλήστου μνήμης στολισμό των Χριστουγέννων (εκεί που γέλασε και ο παρδαλός Πάνας...), ε, πώς να το κάνουμε, την έχω μία μικρή επιφύλαξη για το αποτέλεσμα. Μήπως τελικά Δήμαρχέ μου να ρώταγες καλύτερα τον Αβραμόπουλο, να μην μπλέκεις; Εγώ πάντως εύχομαι το αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικό!

Περί ταχύτητας αντίδρασης...

Προσπερνώντας ως εντελώς απαράδεκτες κάποιες δηλώσεις και αναρτήσεις Συριζαίων που έχουν τσακωθεί όχι μόνο με την λογική αλλά και με την ευπρέπεια και την λεγόμενη τσίπα, οφείλω να παρατηρήσω ότι στην φωτιά της Βαρυμπόμπης σαφώς υπήρξε ηρωισμός και αυταπάρνηση από όσους ενεπλάκησαν με το έργο της κατάσβεσης και της προστασίας των πολιτών, αλλά αυτό δεν είναι βέβαιο ότι σημαίνει και ότι πρέπει να θεωρούμε ότι όλα έγιναν σωστά... Δεν χρειάζεται να είναι κανείς μάντης όπως εγώ, ούτε να έχει τελειώσει δέκα πανεπιστήμια για να σκεφτεί ότι μία φωτιά σε μία από τις πλέον ελεγχόμενες περιοχές της Αττικής, όπου υπάρχει διαρκής επαγρύπνηση, η οποία μάλιστα ξέσπασε μέρα μεσημέρι χωρίς ιδιαίτερο αέρα, και μάλιστα όχι πολύ μακριά από ένα αεροδρόμιο (του Τατοϊου) που υποθέτω έχει πυρασφάλεια και όχι μακριά από τη σχολή πυροσβεστικής (που υποθέτω διαθέτει κάποια μέσα), ξέφυγε πολύ και κατέκαψε πανέμορφες περιοχές πολύ κοντά και μέσα στον (ημι)αστικό ιστό. Μπορεί ως αδαής να κάνω λάθος. Αλλά μια φωτιά σε δάσος, λένε ότι αν δεν την περιορίσεις στην πολύ αρχή της, μετά είναι δύσκολο να ελεγχθεί, ιδιαίτερα όταν έχουν συνθήκες καύσωνα που καθιστούν την καύσιμη ύλη πολύ πιο εύφλεκτη. Και ο καύσωνας δεν ξεκίνησε χθες για να μας αιφνιδιάσει... Ηρωισμός σίγουρα. Μεγάλη κινητοποίηση, σίγουρα.Ταχύτητα αντίδρασης... ερωτηματικό.

Κουζουλάθηκαν εντελώς οι Συριζαίοι;

Για να μην ξεχνιόμαστε όμως, ο πρόεδρος Αλέξης μπορεί ο ίδιος να προτιμά να εμφανίζεται σχετικά μετριοπαθής, έχει όμως ευθύνη για το ξεσάλωμα των Κρητικών της παράταξής του. Δεν μας έφτανε ο Πολάκης, έχουμε τώρα και κάποιον κύριο Μαμουλάκη από το Ηράκλειο. Έγραψε λοιπόν στο τουίτερ το τέκνο της λεβεντογέννας ότι... "Karma is a bitch..." συσχετίζοντας προφανώς τις πολιτικές αντιδράσεις περί ευθυνών για το Μάτι με την Βαρυμπόμπη, στη λογική του... λουστήτε τα και επιχειρώντας να κάνει έναν παράλογο και αήθη εξυπνακίστικο συμψηφισμό. Τι γίνεται εκεί στην Κρήτη με τους Συριζαίους; Κουζουλάθηκαν εντελώς; Ή έχουν αρχίσει διαγωνισμό μαγκιάς και λαϊκισμού Χανιώτες και Ηρακλειώτες;

Mεταφορές tailor made

Συμπαθώ πολύ την Θεσσαλονίκη και τους Θεσσαλονικείς και χαίρομαι που όπως διαβάζω στον Τύπο της συμπρωτεύουσας θα πάρουν την τύχη των συγκοινωνιών τους στα χέρια τους. Ναι, μα τον Ερμή, έτσι ακριβώς: Όχι δεν θα μπουκάρουν και θα οδηγούν τα λεωφορεία, ούτε θα γεμίσει πειρατικά ταξί η χώρα. Μην βιάζεστε. Υπάρχει πρόγραμμα, υπάρχει σύστημα. Όπως λένε λοιπόν στον Τύπο της Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Γ. Σκόδρας και ο CEO του ΟΣΕΘ Γ. Τόσκας οι πολίτες θα ερωτηθούν για να συμμετάσχουν στον σχεδιασμό των μεταφορών στην πόλη. Δηλαδή κάτι σαν... tailor made μεταφορές σύμφωνα με τα "θέλω" των πολιτών. Δεν ακούγεται κακό, αλλά κομματάκι χρονοβόρο μου φαίνεται. Δεν είναι άσχημο αυτό το μοντέλο αυτό της άμεσης δημοκρατίας και της λαϊκής κυριαρχίας που θα εφαρμοστεί -λέει- στα καρντάσια... Το αποτέλεσμα της έρευνας ωστόσο θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να το μάθουμε, όπως και το πώς θα εξασφαλιστεί η μέγιστη συμμετοχή. Ώστε να είναι ουσιαστική η συμμετοχή των πολιτών και όχι πρόσχημα ή άλλοθι επιλογών...

Σας φιλώ

Ο Τειρεσίας

(Η Πυθία βρίσκεται σε άδεια για ηρεμία και αναζωογόνηση)

Διαβάστε περισσότερα άρθρα της στήλης INSIDE OUT

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:51

H βίλα του Μπερλουσκόνι στην Σαρδηνία πωλείται στη βασιλική οικογένεια του Κατάρ

23:40

Ιράν: Καλεί τις ΗΠΑ να αποφεύγουν ερμηνείες που έρχονται σε πλήρη αντίθεση με το κείμενο του μνημονίου συνεννόησης

23:25

Micron: Άλμα 12% της μετοχής μετά τον τετραπλασιασμό των εσόδων

23:14

Στάρμερ: Θα παρουσιάσει τον προϋπολογισμό για την Άμυνα πριν τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ

23:10

Wall Street: Δεν έπεισε το rebound του Nasdaq - Αρνητικό 3×3

22:55

Εμπορία ανθρώπων: 773 ενήλικες και 108 παιδιά θύματα το 2025 στην Ελλάδα

22:38

Τραμπ: Το Ιράν κάνει «πολύ μεγάλες παραχωρήσεις»

22:27

Μήνυμα ενότητας από ηγέτες ΕΕ για ενίσχυση του ευρωπαϊκού ΝΑΤΟ

22:15

Ουκρανία: Δύο υπάλληλοι νορβηγικής ΜΚΟ σκοτώθηκαν κι άλλοι τέσσερις τραυματίστηκαν από ρωσικό πλήγμα στη Χερσώνα

22:00

Νόμος Κατσέλη: Δίμηνη προθεσμία στις τράπεζες για τα δάνεια - Οι βελτιώσεις που κατατέθηκαν στη Βουλή

21:42

«Βουτιά» 4% για το πετρέλαιο - Έχασε για λίγο και τα 70 δολ. το WTI

21:29

Κάλυψη της Alter Ego από Edison: Τιμή - στόχος στα 7,1 ευρώ

21:27

Μητσοτάκης: «Τα γκάζια είναι για τις πίστες και όχι για τον δρόμο» - Θεσμός ιδιαίτερης βαρύτητας το Ράλλυ Ακρόπολις

21:12

Ρούμπιο: Οι ΗΠΑ δεν θα κάνουν τίποτα που να υπονομεύει την ασφάλεια των συμμάχων τους στον Κόλπο

21:10

Σε χαμηλό άνω των 7 μηνών ο χρυσός - «Παρέδωσε» τα 4.000 δολάρια

21:03

Τραμπ: Αρνείται να υπογράψει νόμο για τη στέγαση όσο η Γερουσία δεν εγκρίνει ένα νομοσχέδιο για τις εκλογές

20:50

Τέλος η απεργία πείνας για τα Προσφυγικά

20:39

Μάχη με τη λειψυδρία: Τα 10 έργα νερού που χρηματοδοτούνται σε 9 νησιά

20:26

Deal άνω των 700 εκατ. δολαρίων για Τραμπ - Ερντογάν: Κινητήρες των ΗΠΑ σε τουρκικά μαχητικά

20:14

Οι κρυφές ασυμμετρίες της αγοράς κατοικίας από Uniko - 2 νέες υπηρεσίες

20:00

Η Wall Street φοβήθηκε για λίγο το AI - Και μετά αγόρασε ξανά

19:54

Νέο ψήφισμα του Δήμου Αθηναίων για τα Προσφυγικά: «Να εξευρεθούν συναινετικές λύσεις»

19:52

Ουκρανία: Ρωσικές επιθέσεις προκάλεσαν σημαντικές ζημιές στις εγκαταστάσεις της Naftogaz

19:49

Βιοτέρ: Μείωση μετοχικού κεφαλαίου κατά 68 εκατ. ευρώ και ΑΜΚ έως 2 εκατ. ευρώ

19:46

Άρειος Πάγος: Ορίστηκαν νέοι εντεταλμένοι ευρωεισαγγελείς έπειτα από αίτημα Κοβέσι

19:34

Σε μεικτό έδαφος οι ευρωαγορές - «Βουτιά» 18,5% η Rheinmetall

19:28

Wendy’s όπως GameStop: Γίνεται νέα «meme stock»; - Ράλι έως 42% για τη μετοχή

19:16

Κατς: Δεν υπάρχει «αμερικανικό αίτημα» για αποχώρηση του ισραηλινού στρατού από τον Λίβανο

19:04

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Καθαρό μέρισμα 0,388 ευρώ ανά μετοχή - 7 Ιουλίου η καταβολή

18:53

Ρούτε: «500 αμερικανικά αεροσκάφη απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις στην Ιταλία»