Ουκρανία: Κίεβο και Μόσχα θα συνεχίσουν τις τριμερείς συνομιλίες τις επόμενες εβδομάδες

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ουκρανία: Κίεβο και Μόσχα θα συνεχίσουν τις τριμερείς συνομιλίες τις επόμενες εβδομάδες
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Η ανακοίνωση εκφράζει τις ευχαριστίες της Ουκρανίας στα ΗΑΕ για την οργάνωση της συνάντησης και στον Τραμπ για «την ηγεσία του στην προώθηση των προσπαθειών για τον τερματισμό του πολέμου».

Η Ουκρανία και η Ρωσία συμφώνησαν σήμερα, έπειτα από δύο ημέρες τριμερών συνομιλιών με τις Ηνωμένες Πολιτείες, να διεξάγουν περαιτέρω συζητήσεις τις επόμενες εβδομάδες, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο επικεφαλής διαπραγματευτής της Ουκρανίας.

«Οι αντιπροσωπείες συμφώνησαν να ενημερώσουν τις αντίστοιχες πρωτεύουσές τους και να συνεχίσουν τις τριμερείς συνομιλίες τις επόμενες εβδομάδες», ανέφερε η ανακοίνωση που εξέδωσε ο Ρουστέμ Ουμέροφ.

Η ανακοίνωση εκφράζει τις ευχαριστίες της Ουκρανίας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα για την οργάνωση της συνάντησης και στον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ για «την ηγεσία του στην προώθηση των προσπαθειών για τον τερματισμό του πολέμου».

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Χριστόπουλος: Κοντά στο 1% του ΑΕΠ η οπτικοακουστική βιομηχανία - Μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης για το video gaming

Δημογραφικό: Baby bonus από δήμους της χώρας - Μόλις 65.594 γεννήσεις στην Ελλάδα το 2025

Metlen: Εγκαινιάστηκε στον Βόλο η νέα μονάδα της M Technologies - Τι ζήτησε ο Μυτιληναίος από τον Δένδια

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider