Νέο mobile app για την ανανέωση του e-PASS

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Νέο mobile app για την ανανέωση του e-PASS
Ακόμα πιο εύκολες διελεύσεις με την βοήθεια της εφαρμογής της Αττικής Οδού.

Νέα εφαρμογή για την ανανέωση του e-PASSμέσω κινητών τηλεφώνων λάνσαρε η Αττική Οδός με στόχο να διευκολύνει τις διελεύσεις των οδηγών.

Ειδικότερα η εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα προορίζεται για υπάρχοντες πελάτες της Αττικής Οδού, δηλαδή συνδρομητές e-PASS, και παρέχει λειτουργίες που υπάρχουν και στη διαδικτυακή πύλη πελατών https://cs.attiki-odos.gr. Για να μπορέσει λοιπόν να συνδεθεί στην Εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένος χρήστης της διαδικτυακής πύλης πελατών.

Το app υποστηρίζει την ελληνική και αγγλική γλώσσα και είναι διαθέσιμo τόσο για λειτουργικά συστήματα iOS όσο και Android.

Τι μπορείτε να κάνετε μέσα από την εφαρμογή

Όταν ο χρήστης συνδεθεί στην Εφαρμογή, εμφανίζεται η οθόνη υποδοχής μέσω της οποίας μπορεί ο χρήστης να συνδεθεί στο λογαριασμό του με τους κωδικούς που ήδη χρησιμοποιεί στον online λογαριασμό του.

Στην οθόνη Υποδοχής πέρα από την δυνατότητα σύνδεσης στο λογαριασμό τους οι χρήστες μπορούν να ενημερωθούν για τα στοιχεία επικοινωνίας με τα στοιχεία επικοινωνίας όπως ο αριθμός τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών και το e-mail εξυπηρέτησης πελατών καθώς και τα Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών.

Μόλις ο χρήστης συνδεθεί στην Εφαρμογή, εμφανίζεται η αρχική οθόνη, η οποία περιλαμβάνει τις ακόλουθες πρόσθετες συνοπτικές πληροφορίες: τον κωδικό συνδρομητή, το συνδρομητικό πρόγραμμα στο οποίο έχει εγγραφεί ο χρήστης, το ποσό και το χρόνο της τελευταίας πληρωμής και πληροφορίες σχετικά με τους Πομποδέκτες-Κάρτες Λογαριασμού του συνδρομητικού λογαριασμού.

Από την οθόνη Μενού, ο χρήστης μπορεί να έχει πρόσβαση στις ακόλουθες δυνατότητες της Εφαρμογής:

  1. Προβολή λεπτομερειών του λογαριασμού για έναν ή περισσότερους συνδρομητικούς λογαριασμούς που συνδέονται με τον χρήστη του κινητού
  2. Ανανέωση συνδρομητικού είτε με επιλογή νέας τραπεζικής κάρτας είτε με χρήση υπάρχουσας τραπεζικής κάρτας
  3. Προβολή των κινήσεων του συνδρομητικού λογαριασμού και της πληρωμής που πραγματοποιήθηκε εντός των τελευταίων 7 ημερών
  4. Επαναφορά του κωδικού πρόσβασης σε περίπτωση που ο χρήστης τον ξέχασε
  5. Αλλαγή του ισχύοντα κωδικού πρόσβασης
  6. Αποστολή αιτήματος στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών με τη χρήση φόρμας επικοινωνίας
  7. Προβολή των αποθηκευμένων τραπεζικών καρτών
  8. Προβολή των Πομποδεκτών–Καρτών Λογαριασμού του συνδρομητικού προγράμματος και αποστολή ειδοποίησης σε περίπτωση κλοπής/απώλειάς τους

Επιπλέον οι χρήστες μπορούν να να πραγματοποιήσουν διαδικτυακές πληρωμές χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες ανακατεύθυνσης του συνεργαζόμενου παρόχου πληρωμών. Μόλις υποβληθούν οι πληροφορίες από τη σελίδα ολοκλήρωσης της Εφαρμογής, οι πελάτες θα κατευθυνθούν ξανά στη σελίδα εισόδου του παρόχου πληρωμών για την επεξεργασία του αιτήματος πληρωμής

Παράλληλα οι χρήστες μπορούν να βλέπουν τις κινήσεις του λογαριασμού του για κάθε συνδρομητικό λογαριασμό που είναι συνδεδεμένος με τον χρήστη του κινητού, δηλαδή συναλλαγές διοδίων, πληρωμές λογαριασμού, Πομποδέκτες–Κάρτες Λογαριασμού που έχουν εκχωρηθεί σε κάθε συνδρομητικό λογαριασμό, το υπόλοιπο λογαριασμού και την κατάσταση υπολοίπου λογαριασμού.

Τέλος στις Ρυθμίσεις της εφαρμογής βρίσκει την δυνατότητα Αλλαγή Κωδικού Πρόσβασης και εμφανίζει τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου.

Διαβάστε επίσης:

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider