Διαδικτυακή προβολή της Θεσσαλονίκης στην ιταλική τουριστική αγορά

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Διαδικτυακή προβολή της Θεσσαλονίκης στην ιταλική τουριστική αγορά
Τη σκυτάλη στο διαδικτυακό ταξίδι προβολής της Ελλάδας στην τουριστική αγορά της Ιταλίας θα πάρει σύντομα η Χαλκιδική.

Τα πιο αντιπροσωπευτικά σημεία της Θεσσαλονίκης και της κουλτούρας της ανέλαβαν να παρουσιάσουν από κοινού στην αγορά - στόχο της Ιταλίας, ο ΕΟΤ Ιταλίας, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της διαδικτυακής προβολής της Ελλάδας στη γειτονική χώρα, με θέμα: «Ο γύρος της Ελλάδας σε 80 συναντήσεις».

Η πρώτη διαδικτυακή «συνάντηση» για την προβολή της Ελλάδας, με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου πραγματοποιήθηκε ζωντανή σύνδεση, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας του ΕΟΤ Ιταλίας, με τρία σημεία κλειδιά της πόλης, τη Νέα Παραλία, το Λευκό Πύργο και τα Λαδάδικα.

Τη διαδικτυακή συνάντηση παρακολούθησαν δημοσιογράφοι, επαγγελματίες του τουρισμού, tour operators, food και travel bloggers από τις είκοσι περιφέρειες της Ιταλίας και ενημερώθηκαν αναλυτικά για την πόλη της Θεσσαλονίκης, τα αξιοθέατα, τη γαστρονομία, τον τρόπο διασκέδασης, τις γειτονιές της, τα μνημεία και όλα όσα μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης σε κοντινή απόσταση, μιας ώρας, από τη Θεσσαλονίκη.

«Η συνεργασία της Περιφέρειας με τον ΕΟΤ Ιταλίας είναι πολύ σημαντική, γιατί παραδοσιακά οι Ιταλοί επιλέγουν την Κεντρική Μακεδονία ως τουριστικό προορισμό. Θεωρώ ότι θα διατηρηθεί αυτή η ζέση των Ιταλών προς την περιφέρειά μας, η οποία κινείται με τις δράσεις της σε αυτήν την κατεύθυνση», δήλωσε ο τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας, Αλέξανδρος Θάνος.

Τη σκυτάλη στο διαδικτυακό ταξίδι προβολής της Ελλάδας στην τουριστική αγορά της Ιταλίας θα πάρει σύντομα η Χαλκιδική.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider