Ο Παναγιώτης Γεωργιόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ο Παναγιώτης Γεωργιόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet
Ποιο είναι το βιογραφικό του νέου CEO της επιχείρησης, στο πλαίσιο των αλλαγών μετά από την εξαγορά της από την United Group.

Νέος επικεφαλής τοποθετείται στην Forthnet με τις ανακοινώσεις από πλευράς της εταιρείας να αναμένονται εντός των επόμενων ωρών.

Σύμφωνα με πληροφορίες μετά και την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής δημόσιας προσφοράς την θέση του διευθύνοντος συμβούλου αναμένεται να αναλάβει ο κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος.

Ο κ Γεωργιόπουλος δραστηριοποιείται χρόνια στη τηλεπικοινωνιακή αγορά, στο παρελθόν υπήρξε επικεφαλής εμπορικών και ψηφιακών λειτουργιών στην Vodafone Ελλάδος και μέχρι πρόσφατα κατείχε τη θέση του Διευθυντή Εταιρικών Πελατών της Wind.

Έχει ασχοληθεί ως επικεφαλής στρατηγικής σε διάφορα έργα όπως εξαγορές, κοινοπραξίες, συμφωνίες χονδρικής, μείωση κόστους και βελτίωση αποδοτικότητας της λιανικής αλυσίδας. Κατά την πορεία του έχει εργαστεί στην McKinsey, στην Teleperformance και στην Dell και διαθέτει διδακτορικό στη Μηχανική από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο κ. Γεωργιόπουλος θα ηγηθεί της νέας εποχής του τηλεπικοινωνιακού ομίλου η οποία θα εγκαινιαστεί με την έξοδο της Forthnet από το Χ.Α. μετά και την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης για την εξαγορά των μετοχών του ελληνικού παρόχου τηλεπικοινωνιών και συνδρομητικής τηλεόρασης από την United Group.

Η United πλέον κατέχει το 96,83% των κοινών μετοχών της εταιρείας και σκοπεύει να ξεκινήσει τη διαδικασία squeeze-out, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, ώστε να αποκτήσει τις υπόλοιπες μετοχές της Forthnet, διαδικασία που αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Μάιο του 2021.

Πρωτεύων στόχος, στην επόμενη ημέρα του τηλεπικοινωνιακού παρόχου, όπως είχε διευκρινιστεί στο τελευταίο πληροφοριακό δελτίο είναι η οικονομική και επιχειρηματική αναδιάρθρωση της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας για να επικεντρωθεί στη συνέχεια σε πρωτοβουλίες βιώσιμης εμπορικής ανάπτυξης και περαιτέρω διείσδυσης στις αγορές όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος.

Αυτό θα επιτευχθεί τόσο μέσω προώθησης νέων προϊόντων, όσο και μέσω επένδυσης στο δίκτυο διανομής. Παράλληλα βέβαια θα αξιοποιηθούν και οι τεχνολογίες τελευταίας γενιάς που διαθέτει η United στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης για να δημιουργηθούν οικονομίες κλίμακος και πιο ανταγωνιστικές υπηρεσίες.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider