Βελτιώνεται η εισπραξιμότητα της ΔΕΗ

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Βελτιώνεται η εισπραξιμότητα της ΔΕΗ
Πάνω από 110.000 καταναλωτές ρύθμισαν τις οφειλές τους στη ΔΕΗ.

Καρπούς δείχνει να αποφέρει η αλλαγή στρατηγικής της ΔΕΗ καθώς η ρύθμιση οφειλών επιφέρει σταδιακά σε βελτίωση της εισπραξιμότητας ενώ προς την ίδια κατεύθυνση οδηγεί και το εντατικό κυνήγι των κακοπληρωτών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ίσχυαν μέχρι το τέλος του χρόνου, σε διάστημα 4 μηνών η εταιρεία έκοψε το ρεύμα σε περισσότερους από 55.000 πελάτες της ενώ όλο και περισσότεροι σπεύδουν για διακανονισμό. Κατά το πρώτο δίμηνο ισχύος της δυνατότητας ρύθμισης (η οποία τέθηκε σε εφαρμογή στις αρχές του περασμένου Οκτώβρη), ρύθμισαν τις οφειλές τους περίπου 80.000 πελάτες της εταιρίας ενώ μέχρι σήμερα πάνω από 110.000 καταναλωτές έχουν ρυθμίσεις τις οφειλές τους, ύψους 155 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι το νέο σύστημα ρύθμισης οφειλών προβλέπει χαμηλότερη προκαταβολή (10-20% της οφειλής) και μέχρι 18 δόσεις ενώ για οφειλές άνω των 3.000 ευρώ υπάρχει η δυνατότητα διακανονισμού και σε 24 δόσεις αλλά με μεγαλύτερη προκαταβολή (30%). Η ένταξη στη ρύθμιση γίνεται με αυτοματοποιημένη διαδικασία, με την υποβολή της αίτησης ενώ υπάρχει και η δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στο 11770.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύει η ρύθμιση, να εξοφλούνται εμπρόθεσμα οι δόσεις και οι τρέχοντες λογαριασμοί (λογαριασμοί που εκδίδονται μετά τη ρύθμιση). Όποιος χάσει τη ρύθμιση, για να ενεργοποιηθεί εκ νέου θα πρέπει να καταβάλει τις ληξιπρόθεσμες δόσεις και τους τρέχοντες λογαριασμούς ενώ οι πελάτες που είναι συνεπείς στη τήρηση του διακανονισμού, δικαιούνται και την έκπτωση συνέπειας στους τρέχοντες λογαριασμούς.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider