Στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών επενδύει η εταιρεία προϊόντων προσωπικής υγιεινής Παπουτσάνης, με την κυκλοφορία της νέας σειράς υπό την επωνυμία HAIRCHIC με εκχύλισμα από χαβιάρι.

Η νέα σειρά περιποίησης μαλλιών HAIRCHIC βασίζεται στο εκχύλισμα από χαβιάρι, γνωστό για την αντιγηραντική δράση του και τις θρεπτικές του ιδιότητες, χάρη στα Ω3 λιπαρά οξέα που περιέχει. Ως βασικό συστατικό της νέας σειράς, το εκχύλισμα από χαβιάρι συνδυάζεται με σειρά ενεργών συστατικών, ώστε να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε τύπου μαλλιών. Η σειρά HAIRCHIC περιλαμβάνει σαμπουάν για 4 τύπους μαλλιών, καθώς και μαλακτική κρέμα μαλλιών. 

Η διάθεση των προϊόντων προς το λιανεμπόριο ξεκινάει στις αρχές Νοεμβρίου και οι καταναλωτές θα μπορούν να προμηθευτούν τα προϊόντα από μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και σημεία λιανικής σε όλη την Ελλάδα το αμέσως επόμενο διάστημα. Η παραγωγή της νέας σειράς θα γίνεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Παπουτσάνης στη Ριτσώνα Ευβοίας. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής του είδους της στα Βαλκάνια, η οποία είναι απολύτως καθετοποιημένη και μια από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογικά σε όλη την Ευρώπη. Σε αυτή, παράγονται καθημερινά καινοτόμα προϊόντα με πρώτες ύλες που ανεβάζουν τον πήχη της ποιότητας στην τοπική και στη διεθνή αγορά.

παπουτσανης

Η κυκλοφορία της νέας σειράς εντάσσεται στη στρατηγική της εταιρίας Παπουτσάνης για την ενίσχυση των επώνυμων προϊόντων της αλλά και την προσέγγιση του νεανικού καταναλωτικού κοινού. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρία έχει δρομολογήσει το λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων, τόσο σε νέες κατηγορίες με νέα εμπορικά σήματα, όσο και στις κατηγορίες στις οποίες έχει ήδη παρουσία κάτω από δημοφιλείς μάρκες όπως AROMATICS, KARAVAKI, NATURA κ.λπ. Ταυτόχρονα, ο σχεδιασμός της Παπουτσάνης προβλέπει την υλοποίηση ενός διευρυμένου πλάνου προβολής και προώθησης των προϊόντων της, στο πλαίσιο της εμπορικής και επικοινωνιακής της πολιτικής.

«Μέσα από πρόσφατες έρευνες καταναλωτή διαπιστώνουμε ότι η εταιρία Παπουτσάνης και τα προϊόντα της τυγχάνουν ευρείας αποδοχής και έχουν θετική απήχηση σε όλα τα ηλικιακά τμήματα των καταναλωτών. Με άξονα αυτά τα ευρήματα, θεωρούμε ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης της εταιρικής μας αξίας μέσα από την περαιτέρω ενδυνάμωση της κατηγορίας επωνύμων προϊόντων μας στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Βασικός πυλώνας της στρατηγικής αυτής είναι να προσφέρουμε στους καταναλωτές καινοτόμα, υψηλής ποιότητας και προστιθέμενης αξίας προϊόντα προσωπικής περιποίησης, σε ανταγωνιστικές τιμές. Η νέα μάρκα και σειρά προϊόντων HAIRCHIC αποτελεί μια ελληνική πρόταση περιποίησης μαλλιών, με βάση φυσικά ενεργά συστατικά και την υπογραφή ποιότητας της Παπουτσάνης. Με την κυκλοφορία της, εμπλουτίζουμε το χαρτοφυλάκιό μας και επεκτείνουμε την παρουσία μας σε νέες προϊοντικές κατηγορίες, αξιοποιώντας την μοναδική τεχνογνωσία και τη συνεχή επένδυσή μας στην έρευνα και ανάπτυξη», ανέφερε σχετικά ο Επιχειρησιακός Γενικός Διευθυντής της Παπουτσάνης, Παναγιώτης Κατσόγιαννης.

Συνεργασία με Windmill Health Products για αύξηση των εξαγωγών

Να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρεία λίγο πριν από το καλοκαίρι ανακοίνωσε την συνεργασία της με την Windmill Health Products, εταιρία παραγωγής και διανομής συμπληρωμάτων και φυσικών προϊόντων, για τη διάθεση της σειράς προϊόντων περιποίησης προσώπου, σώματος και μαλλιών OLIVIA στην αγορά των Η.Π.Α. Η συμφωνία της Παπουτσάνης με τη Windmill προέβλεπε την τοποθέτηση των προϊόντων OLIVIA σε ανεξάρτητα φαρμακεία των Ηνωμένων Πολιτειών, ενώ σε επόμενο στάδιο η διανομή θα επεκταθεί σε μεγάλες αλυσίδες φαρμακείων. Ήδη, από τον Απρίλιο του 2018, η σειρά είναι διαθέσιμη σε ανεξάρτητα φαρμακεία σε 15 πολιτείες, σε ειδικές προθήκες (σταντ) της μάρκας. Παρότι τα προϊόντα της σειράς OLIVIA διατίθενται στην αγορά των Η.Π.Α. και του Καναδά ήδη από το 2005, κυρίως σε σημεία λιανικής με διεθνή προϊόντα, αλλά και μέσω e-shops για φυσικά προϊόντα, με την συνεργασία αυτή τα προϊόντα τοποθετούνται πλέον σε ανεξάρτητα φαρμακεία του δικτύου της Windmill και εντός του 2019 η σειρά προβλέπεται να τοποθετηθεί και σε αλυσίδες φαρμακείων στις Η.Π.Α. Μάλιστα η συνεργασία αναμένεται να επεκταθεί μελλοντικά, εκτός της αγοράς των φαρμακείων, και να συμπεριλάβει τη διανομή των προϊόντων OLIVIA σε μεγάλα σημεία λιανικής πώλησης στις Ηνωμένες Πολιτείες που ανήκουν στο δίκτυο της Windmill.

Τα ξενοδοχεία δίνουν ώθηση στην εταιρεία

Η εταιρεία επενδύει εδώ και καιρό στην άνοδο του τουρισμού μέσω της συνεργασίας με τη Sysco Guest Supply, έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς ξενοδοχειακών καλλυντικών διεθνώς, η οποία ξεκίνησε το δεύτερο εξάμηνο του 2015 και αφορά στην τροφοδοσία πολυτελών «5άστερων» σε όλη την Eυρώπη. Η συμφωνία αυτή με τη Sysco Guest Supply έχει προσθέσει περί τα 2 εκατ. ευρώ στον συνολικό κύκλο εργασιών της Παπουτσάνης.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Παπουτσάνης η οποία μετρά ήδη 150 χρόνια ζωής κι εμπειρίας στην παραγωγή καλλυντικών προϊόντων, επενδύει στην καινοτομία, αξιοποιώντας πολύτιμα φυσικά συστατικά με μοναδικές ιδιότητες. Τα εργαστήρια της Παπουτσάνης αναπτύσσουν πάνω από 50 νέες φόρμουλες το χρόνο, με βάση εκλεκτές πρώτες ύλες και συστατικά από τη φύση. Η εταιρεία διαθέτει ένα από τα πιο εξελιγμένα τεχνολογικά εργοστάσια στην Ευρώπη, το οποίο βρίσκεται στη Ριτσώνα. Κατάφερε δε να μέσα σε λίγα χρόνια να διπλασσιάσει το μερίδιο αγοράς της από το 10% στο 20% στην Ελλάδα. Το 2016 οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 18 εκατ. ευρώ, από 15,6 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας αύξηση 15,5% σε ποσοστό και 2,4 εκατ. περίπου ευρώ σε αξίαΕπίσης, το 35,9% των εσόδων της (6,5 εκατ. ευρώ) προήλθε από εξαγωγές της και το υπόλοιπο 64,1% (άνω των 11,5 εκατ. ευρώ) από εγχώριες πωλήσεις.