Μειωμένες πωλήσεις κατά 12,5% κατέγραψε στο επτάμηνο του 2020 ο Όμιλος Jumbo.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η χρονιά του 2020 ξεκίνησε πολλά υποσχόμενη, με τις πωλήσεις του Ιανουαρίου να αυξάνονται κατά περίπου +13% και του Φεβρουαρίου κατά +23%, σε σύγκριση με τους αντίστοιχους μήνες του 2019.

Ως αποτέλεσμα των αναγκαίων -όπως αποδείχθηκε- κυβερνητικών αποφάσεων για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας, παρά την εκρηκτική αύξηση της ζήτησης προϊόντων από το ηλεκτρονικό κατάστημα, e-JUMBO, οι πωλήσεις του Μαρτίου, για τον Όμιλο, κατέγραψαν μείωση κατά -51% περίπου.

Τον Απρίλιο, με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά και τα υπόλοιπα απλώς να υπολειτουργούν χάθηκε οριστικά και η Πασχαλινή περίοδος. Οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση (-86%), σε σύγκριση πάντα με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.

Ο Μάιος έφερε τη σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας. Με τα περισσότερα καταστήματα να λειτουργούν σε Ελλάδα και τα τρία από τα πέντε στην Κύπρο, σε συνδυασμό με την βαθμιαία άρση των περιορισμών κίνησης σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οι πωλήσεις του Ομίλου ωθούνται σε διψήφια ανάπτυξη (+13,6%) για τον μήνα αυτό.

Ο Ιούνιος παρέμεινε σε θετική τροχιά σημειώνοντας αύξηση +5,8% με αποτέλεσμα οι πωλήσεις του Ομίλου για το πρώτο εξάμηνο του 2020 ανήλθαν σε 278,8 εκατ. Ευρώ μειωμένες κατά -17% περίπου σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Για τρίτο συνεχόμενο μήνα καταγράφεται τον Ιούλιο θετικός ρυθμός αύξησης των πωλήσεων για τον Όμιλο κατά +8% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.

«Τα ανωτέρω μεγέθη δεν επιτρέπουν -προς το παρόν- την εξαγωγή βάσιμων συμπερασμάτων κι εκτιμήσεων για το σύνολο της χρονιάς, καθώς είναι φανερό πως οι συνθήκες στην αγορά αλλάζουν θεαματικά μέρα με την μέρα και ανάλογα με τις εξελίξεις στον τομέα της διαχείρισης της πανδημίας σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο», επισημαίνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.