Στην ελληνική αγορά λανσάρει την Costa Coffee, η Coca Cola 3E επενδύοντας δυναμικά στην κατηγορία του καφέ.

Αναλυτικά όπως ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια διαδικτυακής παρουσίασης η εταιρεία τοποθετεί το διεθνές brand καφέ στο λιανεμπόριο και τη μαζική εστίαση, αρχής γενομένης από τον τρέχοντα μήνα που θα είναι διαθέσιμος στην ελληνική αγορά ο αλεσμένος εσπρέσο σε 5 συσκευασίες με διαφορετικά χαρμάνια.

Το Σεπτέμβριο επίσης θα λανσαριστεί η κατηγορία εσπρέσο σε κάψουλες, με 7 συνολικές κατηγορίες.

Παράλληλα, η Costa Coffee θα έχει παρουσία και στους χώρους εστίασης με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο σε μορφή κόκκων.

Στόχος το διψήφιο μερίδιο αγοράς

Σημειώνεται ότι στόχος, όπως επισημάνθηκε είναι σε βάθος διετίας η εταιρεία να έχει διψήφιο μερίδιο αγοράς στη συγκεκριμένη κατηγορία καθώς και συνεργασία με 1.500 ανεξάρτητους συνεργάτες την επόμενη τριετία.

Μακροπρόθεσμα πάντως και έως το 2030 στόχος για την ανάπτυξη της Costa Coffee είναι να καταστεί leader της αγοράς.

Η συνολική αγορά καφέ στην Ελλάδα υπολογίζεται στο 1 δισ. ευρώ με το 60% να αφορά στην κατανάλωση εκτός σπιτιού και το 40% εντός σπιτιού και χώρων εργασίας.

Όπως επισημάνθηκε τέλος δεν είναι στα πλάνα της εταιρείας η δημιουργία αυτόνομου δικτύου καταστημάτων στην ελληνική αγορά, εξετάζονται ωστόσο άλλες καινοτόμες πρωτοβουλίες για παροχή καφέ οι οποίες αναμένεται να ανακοινωθούν τους επόμενους μήνες.

Ο Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον δήλωσε σχετικά: «Με την προσθήκη του κορυφαίου brand Costa Coffee στη μεγάλη οικογένεια προϊόντων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ερχόμαστε να προσφέρουμε στους Έλληνες καταναλωτές μια μοναδική εμπειρία καφέ. Διευρύνουμε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας, ενισχύοντας το όραμά μας ως ο 24/7 Leading Beverage Partner. Το λανσάρισμα του Costa Coffee σηματοδοτεί πολλά περισσότερα από την προσθήκη ενός brand καφέ καθώς η φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε ο καλύτερος Coffee Partner. Θα είμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας υποστηρίζοντάς τους ουσιαστικά ώστε να προσφέρουν την εμπειρία Costa Coffee στους πελάτες τους».

Η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, υπογράμμισε ότι: «Το λανσάρισμα του Costa Coffee στην Ελληνική αγορά συνδέεται άμεσα με τη συνολική στρατηγικής της Coca-Cola να αποτελεί μία Total Beverage εταιρεία. Η προσθήκη αυτή έρχεται ως απόδειξη της δέσμευσής μας να εξελισσόμαστε, να δημιουργούμε και να προσφέρουμε μοναδικά προϊόντα στους καταναλωτές μας, απόλυτα εναρμονισμένα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους».

Ο Βασίλης Βελισκιώτης, Spirits, Snacks & Coffee Unit Manager της Coca Cola Τρία Έψιλον, σημείωσε: «Με την είσοδο του Costa Coffee στον κλάδο της εστίασης, φέρνουμε, πέρα από ένα brand με αδιαμφισβήτητη ποιότητα και παρουσία σε παγκόσμιο επίπεδο, ένα σύνολο καινοτόμων υπηρεσιών και εργαλείων που προσφέρουν προστιθεμένη αξία τόσο στους πελάτες μας, όσο και στους τελικούς καταναλωτές. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι παρέχουμε μία πλήρη γκάμα επαγγελματικών μηχανών καφέ, που θα ενσωματώνουν καινοτόμες τεχνολογίες τηλεμετρίας καθώς και υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικά προγράμματα που έχουμε εξελίξει υπό την καθοδήγηση του Coffee Expert μας που θα λαμβάνουν χώρα τόσο στο υπερσύγχρονο Coca-Cola Τρία Έψιλον 24/7 Experience Center όσο και στους αντίστοιχους χώρους των συνεργατών μας».