Σε προσφορές αλλά και δωρεάν παράδοση των παραγγελιών προχωρούν όλο και περισσότερα καταστήματα που πλέον λειτουργούν μόνο online, προκειμένου να προσελκύσουν τους καταναλωτές, σε μία περίοδο που οι περισσότεροι αγοράζουν κυρίως τρόφιμα και είδη προσωπικής υγιεινής.

Αρκετές επιχειρήσεις εκτιμούσαν ότι μέσω των διαδικτυακών καταστημάτων τους, θα μπορέσουν να καλύψουν μέρος του χαμένου τζίρου. Δεν φαίνεται ωστόσο να συμβαίνει κάτι τέτοιο τουλάχιστον μέχρι στιγμής, όπως άλλωστε είχε επισημάνει στο insider.gr ο πρόεδρος τους Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης.

Ήδη πάντως από τις πρώτες μέρες εφαρμογής των μέτρων, τα καταστήματα ενημέρωναν με e-mail τους πελάτες τους σχετικά με τα μέτρα προστασίας που έχουν λάβει λόγω του κορονοϊού καθώς και ότι οι παραδόσεις των παραγγελιών μπορούν να γίνουν χωρίς επαφή του υπαλλήλου με τον πελάτη.

Αρκετά είναι πλέον τα καταστήματα που προσφέρουν δωρεάν παράδοση των παραγγελιών, ανεξαρτήτως κόστους, εφόσον πλέον οι καταναλωτές δεν μπορούν να επισκεφθούν τα φυσικά καταστήματα.

Προϊόντα προσωπικής φροντίδας, είδη σπιτιού, ρούχα

Στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και τα είδη σπιτιού έχουν ρίξει το μεγαλύτερο βάρος τους οι επιχειρήσεις όσον αφορά στις προσφορές που κάνουν αυτή την περίοδο, «ποντάροντας» προφανώς στο γεγονός ότι οι καταναλωτές μένουν στο σπίτι.

Καταστήματα επίπλων επίσης έχουν βάλει στα online καταστήματά τους προσφορές σε κρεβάτια και καναπέδες που φτάνουν ακόμη και το 50%. Σε προσφορά μπορεί να βρει κάνεις και αρκετά έπιπλα για το γραφείο. Σε μία περίοδο που πολλοί δουλεύουν πλέον από το σπίτι, οι καταστηματάρχες σκέφτονται ότι ενδεχομένως κάποιοι θα ήθελαν να διαμορφώσουν ανάλογα τον χώρο τους.

Σε προσφορές προχωρούν ωστόσο και αρκετά καταστήματα ρούχων και καλλυντικών, είδη στα οποία η ζήτηση είναι σημαντικά μειωμένη. Έτσι μεγάλα καταστήματα ένδυσης κάνουν σημαντικές εκπτώσεις στα προϊόντα τους ενόψει και του καλοκαιριού ενώ οι αλυσίδες καλλυντικών προχωρούν σε εκπτώσεις που φτάνουν ακόμη και το 40%.