Υποτονική η κίνηση στις φθινοπωρινές εκπτώσεις  – Στη Black Friday «ποντάρουν» οι έμποροι

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Υποτονική η κίνηση στις φθινοπωρινές εκπτώσεις  – Στη Black Friday «ποντάρουν» οι έμποροι
Έμποροι και καταναλωτές εμφανίζονται συγκρατημένοι την περίοδο των ενδιάμεσων εκπτώσεων.

Σε χαμηλά επίπεδα κινείται η αγορά τα πρώτα 24ωρα των ενδιάμεσων φθινοπωρινών εκπτώσεων, που άρχισαν την Παρασκευή 1η Νοεμβρίου και ολοκληρώνονται στις 15 Νοεμβρίου. Τα καταστήματα μπορούν προαιρετικά να λειτουργήσουν και την Κυριακή 3 Νοεμβρίου με προτεινόμενο ωράριο, 11 το πρωί με 6 το απόγευμα.

Οι καταναλωτές, όπως φαίνεται, είναι συγκρατημένοι στις αγορές τους τη συγκεκριμένη περίοδο, προσδοκώντας να βρουν ακόμη μεγαλύτερες εκπτώσεις το επόμενο διάστημα.

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

Αρκετοί είναι εκείνοι που περιμένουν να κάνουν τα ψώνια τους στις 29 Νοεμβρίου, τη Βlack Friday, καθώς παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια, οι επιχειρήσεις τη συγκεκριμένη μέρα προχωρούν σε μεγάλες προσφορές αυξάνοντας σημαντικά τον τζίρο τους σε σχέση με μια συνηθισμένη ημέρα.

Άλλωστε έρευνα της Picodi, δείχνει ότι το 2018 στην Ελλάδα καταγράφηκε αύξηση 1141% στις πωλήσεις τη Black Friday σε σύγκριση με τις υπόλοιπες μέρες. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα oι Έλληνες φέτος δηλώνουν έτοιμοι να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 242 ευρώ τη συγκεκριμένη μέρα, σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα.

Όσον αφορά στις ενδιάμεσες εκπτώσεις, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Σταύρος Καφούνης μιλώντας στο insider.gr, κάνει λόγο για έναν παρωχημένο θεσμό. Παράλληλα υπενθυμίζει το αίτημα των εμπόρων για κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων, καθώς σε περίπου ένα μήνα μετά τη λήξη τους ξεκινούν οι χειμερινές εκπτώσεις.

Oι ενδιάμεσες εκπτώσεις, σύμφωνα με τον κ. Καφούνη δημιουργούν προβλήματα και στις δύο πλευρές, καθώς δημιουργούνται προσδοκίες στους καταναλωτές ότι θα βρουν τα προϊόντα σε καλές τιμές και τελικά απογοητεύονται καθώς οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να προχωρήσουν σε μεγάλες προσφορές αυτή την περίοδο.

Άλλωστε με μια βόλτα στα μαγαζιά τις πρώτες ημέρες διαπιστώνει κανείς ότι δεν είναι πολλά τα καταστήματα που προχωρούν σε γενναίες εκπτώσεις αυτό το δεκαπενθήμερο.

Αναφορικά με το ποσοστό των εκπτώσεων ο κ. Καφούνης, επισημαίνει ότι οι έμποροι κάνουν το καλύτερο στο πλαίσιο των δυνατοτήτων τους δεδομένου ότι ο Οκτώβριος ήταν «παγωμένος» μήνας από άποψη πωλήσεων ενώ παράλληλα είχαν παραλάβει και νέα εμπορεύματα.

black friday

Ο έμποροι «ποντάρουν» πλέον στη Black Friday. O κ. Καφούνης τονίζει ότι θέση του συλλόγου είναι πως ο συγκεκριμένος θεσμός ήρθε και θα μείνει. «Παρακινούμε όλα τα μέλη μας να προχωρούν σε προσφορές εκείνη την ημέρα και όχι μόνο τις μεγάλες επιχειρήσεις» σημειώνει.

Προσθέτει ωστόσο ότι η Black Friday θα πρέπει να είναι μία και μόνο ημέρα των μεγάλων προσφορών και να μην παρατείνεται ολόκληρη την εβδομάδα ή το τριήμερο, όπως κάνουν κάποιες επιχειρήσεις. «Με αυτόν τον τρόπο μειώνεται η δυναμική της συγκεκριμένης ημέρας» τονίζει ο κ. Καφούνης.

Υπενθυμίζεται πάντως ότι οι καταναλωτές, μετά τις ενδιάμεσες εκπτώσεις και τη Black Friday θα έχουν και… ακόμη μία ευκαιρία για προσφορές, στις ηλεκτρονικές αγορές τους αυτή τη φορά, αφού τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου έρχεται η Cyber Moday.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider