Πάνω από 2 δισ. για τις εκπομπές πετρελαιοκινητήρων θα καταβάλει η Daimler

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Πάνω από 2 δισ. για τις εκπομπές πετρελαιοκινητήρων θα καταβάλει η Daimler
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Πρόστιμο «μαμούθ» για την παραβίαση της αμερικανικής νομοθεσίας προστασίας του περιβάλλοντος.

Ποσό ύψους 2,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την παραβίαση της αμερικανικής νομοθεσίας προστασίας του περιβάλλοντος θα καταβάλει η Daimler AG ενώ θα επιλύσει τις διεκδικήσεις 250.000 κατόχων οχημάτων της, στην αμερικανική αγορά, σύμφωνα με δικαστικά έγγραφα.

Ο γερμανικός κατασκευαστής οχημάτων και η θυγατρική της Mercedes-Benz USA LLC στις ΗΠΑ ανακοίνωσαν στις 13 Αυγούστου ότι επέτυχαν ένα διακανονισμό επί της αρχής για την επίλυση διεκδικήσεων σχετικά με 250.000 οχήματα με κινητήρες πετρελαίου για τη χρήση λογισμικού για την παραβίαση των κανονισμών.

Η Daimler δήλωσε τον Αύγουστο ότι αναμένει ότι το οικονομικό κόστος των διακανονισμών με τις αμερικανικές αρχές θα φτάσει το 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια, ενώ οι διακανονισμοί με τους κατόχους οχημάτων θα απαιτήσουν άλλο ένα κονδύλι 700 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Φοροδιαφυγή-οικονομικό έγκλημα: Εξπρές έλεγχοι και διώξεις - Στενότερη συνεργασία ΑΑΔΕ με «ελληνικό FBI»

Μπόνους μετεγκατάστασης στην περιφέρεια ύψους 10.000€ και προκαταβολή για τα έξοδα μετακίνησης

Εκτός τα δημοτικά τέλη από τους λογαριασμούς ρεύματος - Εξετάζεται η λύση της ΑΑΔΕ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider