Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Αβάσιμοι οι ισχυρισμοί της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Αβάσιμοι οι ισχυρισμοί της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι δεν προκάλεσε καμία ζημία στην Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης.

«Το Περιφερειακό Δικαστήριο του Άμστερνταμ άκουσε σήμερα τα επιχειρήματα σχετικά με τις αξιώσεις αποζημίωσης σε μια μακροχρόνια νομική διαμάχη μεταξύ της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης», αναφέρει η πρώτη σε ανακοίνωσή της.

Να σημειωθεί δε ότι δεν έχει εκδοθεί ακόμη απόφαση σε αυτό το στάδιο.

Η Heineken N.V. και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παραμένουν πεπεισμένες ότι «οι ισχυρισμοί της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης είναι αβάσιμοι» και ότι «η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεν προκάλεσε καμία ζημία στην Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης».

Ειδικότερα, σε ανακοίνωσή της η Αθηναϊκή Ζυθοποιία διευκρινίζει τα κάτωθι:

-Ευθύνη Απόδειξης Αξιώσεων: Ως ενάγων, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης είναι υπεύθυνη για την τεκμηρίωση των ισχυρισμών της με σαφή και αντικειμενικά στοιχεία. Σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία, αυτό περιλαμβάνει την απόδειξη τόσο της ύπαρξης όσο και της έκτασης οποιασδήποτε φερόμενης οικονομικής ζημίας. Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης δεν προσκόμισε αυτή την απόδειξη και προσπάθησε να μεταθέσει το βάρος στην Aθηναϊκή Ζυθοποιία και την HEINEKEN N.V., υποστηρίζοντας ότι η Aθηναϊκή Ζυθοποιία και η HEINEKEN N.V. πρέπει να αποδείξουν ότι η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης δεν υπέστη καμία ζημία. Δεν υπάρχει νομική βάση για αυτό.

-Προβληματική Θεωρία Ζημίας: Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ισχυρίζεται πως θα μπορούσε να χρεώσει τους Έλληνες καταναλωτές υψηλότερες τιμές για τα προϊόντα της, εάν δεν υπήρχε η φερόμενη παράβαση. Αυτό αντιβαίνει στις καθιερωμένες νομικές και οικονομικές αρχές, καθώς οι παραβιάσεις του δικαίου του ανταγωνισμού συνήθως οδηγούν σε υψηλότερες τιμές για τους καταναλωτές. Η θεωρία αυτή δεν έχει προηγούμενο τόσο στο ελληνικό όσο και στο ευρωπαϊκό δίκαιο.

-Αντιφατικά Στοιχεία στην Αγορά:

-Η ελληνική αγορά μπύρας παρέμεινε ανοιχτή και ανταγωνιστική. Τα στοιχεία δείχνουν ότι μια σημαντική πλειοψηφία των χονδρεμπόρων δεν συνεργαζόταν αποκλειστικά με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

-Το μερίδιο αγοράς της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας μειώθηκε κατά περισσότερο από ένα τρίτο κατά την περίοδο της φερόμενης παράβασης.

-Ο αριθμός των ανταγωνιστικών εταιρειών κατά το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα αυξήθηκε σημαντικά και τα μερίδιά τους, συμπεριλαμβανομένου αυτού της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, επίσης αυξήθηκαν κατά πολύ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Επίδομα Θέρμανσης: Τι να προσέξουν ένοικοι και διαχειριστές πολυκατοικιών

Νερό SOS: Ξεκίνησαν χειμερινό πότισμα με... υφάλμυρο νερό στα θερμοκήπια στη νότια Κρήτη!

Βαριές καταγγελίες Λιβανού για απειλές από κρητικούς λόγω ΟΠΕΚΕΠΕ - Ολιστική πρόταση Ανδρουλάκη για βεντέτες

Φόρτωση BOLM...
gazzetta
gazzetta reader insider insider