Την επέκταση της συνεργασίας της και στη σεζόν 2025/26 με την γερμανική E.ON, την μεγαλύτερη διαχειρίστρια δικτύων μεταφοράς ενέργειας στην Ευρώπη, ανακοίνωσε η Νότιγχαμ Φόρεστ, με την υποστήριξη της εταιρείας να είναι ορατή σε όλες τα ποδοσφαιρικά τμήματα του αγγλικού ποδοσφαιρικού συλλόγου.
'Οπως ανακοίνωσε η ομάδα του Βαγγέλη Μαρινάκη, το λογότυπο E.ON Next θα εμφανίζεται στις ολοκαίνουργιες φόρμες προπόνησης Adidas για τις ομάδες ανδρών, γυναικών και Netball των Reds, καθώς και στο μπροστινό μέρος της φανέλας για την πρώτη ομάδα γυναικών και στο μπροστινό μέρος της φανέλας για την πρώτη ομάδα της Forest Netball και την ομάδα NXT Gen.
Η E.ON έγινε ο επίσημος συνεργάτης βιωσιμότητας του συλλόγου το 2021 και στη συνέχεια ο επίσημος χορηγός στις εμφανίσεις προπόνησης ενόψει της σεζόν 2023/24.
Ο Paul Bell, Chief Business Officer της Νότιγχαμ Φόρεστ, δήλωσε: «Η συνεργασία μας με την E.ON είναι καλά εδραιωμένη και έχουμε κάνει σημαντικά βήματα μαζί τα τελευταία χρόνια. Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε αυτή τη σχέση να αναπτύσσεται ακόμη περισσότερο και συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε στενά για να χτίσουμε μια πιο βιώσιμη Νότιγχαμ Φόρεστ, η οποία επηρεάζει θετικά τους οπαδούς μας και την ευρύτερη κοινότητα».
Ο Scott Somerville, Διευθυντής Εξωτερικών Υποθέσεων της E.ON, δήλωσε: «Αυτή η συνεργασία βασίζεται σε κοινούς στόχους και πραγματική αλλαγή. Συνεργαζόμενοι σε πολλαπλές πρωτοβουλίες, από την ηλιακή ενέργεια και τις μπαταρίες έως την κοινοτική δράση, δείχνουμε πώς οι αληθινές συνεργασίες μπορούν να μετατρέψουν τη φιλοδοξία σε δράση. Μαζί, αποδεικνύουμε ότι η νέα ενέργεια μπορεί να λειτουργήσει για όλους - στο γήπεδο, στις κερκίδες και σε ολόκληρη την κοινότητα».
Η συνεργασία μεταξύ της Forest και της E.ON είχε επίσης ως αποτέλεσμα και της δημιουργίας του δημοφιλούς Fan Zone στο γήπεδο City Ground της Φόρεστ τον Δεκέμβριο του 2023. Πρόκειται για ένα hub που λειτουργεί με ηλιακή ενέργεια και αποτελεί ένα μοναδικό σημείο συγκέντρωσης για τους οπαδούς, όπου απολαμβάνουν μουσική και αναψυκτικά, παρακολουθούν ζωντανά αγώνες της Premier League σε μια γιγαντιαία οθόνη, ενώ επίσης φιλοξενεί το τέταρτο κατάστημα της Φόρεστ με όλο το απαραίτητο merchandice.
Ο χώρος ψυχαγωγίας διαθέτει μια σειρά από πιστοποιητικά βιωσιμότητας και αποτελεί βασικό μέρος των φιλόδοξων σχεδίων του ιδιοκτήτη Ευάγγελου Μαρινάκη να μεταμορφώσει την εμπειρία των οπαδών για τους πιστούς οπαδούς του συλλόγου, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα της ομάδας.
Επιπλέον, ο Σύλλογος έχει θέσει μηδενικούς στόχους καθαρών εκπομπών σύμφωνα με το Πλαίσιο Δράσης για τον Αθλητισμό για το Κλίμα των Ηνωμένων Εθνών, ενώ τα πλαστικά καλαμάκια και τα ποτήρια και τα μαχαιροπίρουνα μιας χρήσης έχουν πλέον αφαιρεθεί από το City Ground.