Tesla: Αναμένεται να ανακοινώσει ότι παρέδωσε σχεδόν 483.200 οχήματα το τέταρτο τρίμηνο του 2023

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Tesla: Αναμένεται να ανακοινώσει ότι παρέδωσε σχεδόν 483.200 οχήματα το τέταρτο τρίμηνο του 2023
Στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας πλέον το ευρύ κοινό, το οποίο επιλέγει κυρίως οχήματα με βάση την τιμή και την ευκολία χρήσης.

Η Tesla αναμένεται να ανακοινώσει την Τρίτη ότι σημείωσε άλλο ένα ρεκόρ παραδόσεων οχημάτων το 2023, ένα επίτευγμα που σε σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στους σκληροπυρηνικούς θαυμαστές του Έλον Μασκ και στους φανατικούς με την τεχνολογία. Όπως αναφέρει το Bloomberg, πλέον η αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων (EV) εργάζεται για να διευρύνει την απήχησή της και σε άλλα κομμάτια του αγοραστικού κοινού.

Η εταιρεία με έδρα το Όστιν εκτιμάται ότι παρέδωσε σχεδόν 483.200 οχήματα το τέταρτο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg. Αυτό σημαίνει ότι η Tesla πιθανώς ξεπέρασε τον στόχο της να παραδώσει 1,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ένας αριθμός που αποτελεί υψηλό όλων των εποχών για την αυτοκινητοβιομηχανία- αλλά παραμένει μόνο ένα κλάσμα από αυτό που πωλεί συνήθως η Toyota ή η General Motors.

Για την επόμενη φάση ανάπτυξής της, η Tesla πρέπει να κερδίσει τους «καθημερινούς αγοραστές», οι οποίοι επιλέγουν κυρίως οχήματα με βάση την τιμή και την ευκολία χρήσης. «Όταν εξετάζουμε την αγορά αυτοκινήτων γενικά, προσπαθούμε να φτάσουμε στο επόμενο σύνολο (αγοραστών) που θα επέλεγε EV όχημα», ανέφερε ο Vaibhav Taneja, CFO της Tesla κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης επενδυτών τον περασμένο Οκτώβριο.

Η εταιρεία υπό την ηγεσία του Μασκ αντιμετωπίζει μια σειρά από εμπόδια για να φτάσει σε αυτούς τους εν δυνάμει αγοραστές: Ο πληθωρισμός και τα υψηλά επιτόκια έχουν κάνει τους καταναλωτές πιο προσεκτικούς σχετικά με τις μεγάλες αγορές. Επιπλέον, πολλοί αγοραστές εξακολουθούν να αναρωτιούνται για την ασφάλεια και αν υπάρχουν αρκετοί σταθμοί φόρτισης για τα EV. Όσοι όντως αποφασίσουν να κάνουν αλλαγή από βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, έχουν επίσης μια ολοένα διευρυνόμενη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων για να διαλέξουν, εκτός από την Tesla.

Σε μια άλλη πρόκληση, την 1η Ιανουαρίου, ορισμένα από τα μοντέλα της Tesla αναμένεται να χάσουν την πλήρη επιστροφή του ομοσπονδιακού φόρου για απόκτηση EV ύψους 7.500 δολαρίων, λόγω των αυστηρότερων κανόνων προμήθειας εξαρτημάτων μπαταρίας από την Κίνα. Ο ιστότοπος της εταιρείας αναφέρει ότι ορισμένες εκδόσεις του Model 3 θα επηρεαστούν από αυτή την αλλαγή.

Η Tesla έκανε κάποια βήματα για να εισχωρήσει στο ευρύ καταναλωτικό κοινό το 2023. Μείωσε τις τιμές σε όλη τη σειρά των οχημάτων της, θυσιάζοντας τα περιθώρια κέρδους για να αυξήσει τις πωλήσεις. Οι μειώσεις ήταν ιδιαίτερα έντονες στην Κίνα, την αγορά που σύμφωνα με τον Μασκ «είναι πιο δύσκολο να είσαι ανταγωνιστικός».

Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες, η Tesla πιθανότατα να ξεπεραστεί από την κινεζική BYD, η οποία έχει μια πολύ πιο «φρέσκια» σειρά οχημάτων. Το νεότερο όχημα της Tesla, το Cybertruck με τη φουτουριστική εμφάνιση δεν έχει ακόμη φτάσει σε μεγάλο αριθμό παραγωγής και απέχει τουλάχιστον ένα χρόνο από την κερδοφορία, δήλωσε ο Musk τον Οκτώβριο. Η αυτοκινητοβιομηχανία πιθανότατα παρέδωσε μεταξύ 200 και 5.000 Cybertrucks το τελευταίο τρίμηνο του έτους, εκτιμούν οι αναλυτές.

Η Tesla δεν έχει δώσει ακόμη στοιχεία για το πόσα οχήματα αναμένει να παραδώσει το 2024. Τα δύο μοντέλα που αντιπροσώπευαν περίπου το 97% των παραδόσεων της εταιρείας φέτος — το Model 3 sedan και Model Y sport utility — κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά το 2017 και 2020.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider