Τράπεζα Πειραιώς: Ενισχύει την ισότιμη πρόσβαση των ατόμων με οπτική αναπηρία στα ΑΤΜ

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τράπεζα Πειραιώς: Ενισχύει την ισότιμη πρόσβαση των ατόμων με οπτική αναπηρία στα ΑΤΜ
Τράπεζα Πειραιώς
Έχει τοποθετηθεί ειδική σήμανση σε γραφή braille πολύ κοντά στο σημείο υποδοχής των ακουστικών, ενώ τα ΑΤΜ που έχουν ενεργοποιημένο το λογισμικό καλύπτουν το σύνολο των καταστημάτων της τράπεζας.

Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εγκατάσταση συστήματος φωνητικής υποστήριξης σε περισσότερα από 550 ΑΤΜ του Δικτύου καταστημάτων της, διευκολύνοντας την πραγματοποίηση συγκεκριμένων συναλλαγών από πελάτες με οπτική αναπηρία.

Το έργο αυτό έρχεται σε συνέχεια των δράσεων και πρωτοβουλιών της Τράπεζας για την περαιτέρω ενίσχυση της προσβασιμότητας και την παροχή υψηλού επιπέδου τραπεζικής εξυπηρέτησης στα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ).

Ειδικότερα, το σύστημα φωνητικής υποστήριξης επιτρέπει την πραγματοποίηση ανάληψης ή/ και αλλαγής του PIN της κάρτας με απλό και εύχρηστο τρόπο, καθώς υποστηρίζει τη δυνατότητα σύνδεσης των ακουστικών του πελάτη στην αντίστοιχη υποδοχή των ΑΤΜ. Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί ειδική σήμανση σε γραφή braille πολύ κοντά στο σημείο υποδοχής των ακουστικών, ενώ τα ΑΤΜ που έχουν ενεργοποιημένο το λογισμικό καλύπτουν το σύνολο των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.

Όπως αναφέρει ο Βασίλης Κουτεντάκης, Ανώτερος Γενικός Διευθυντής Retail Βanking, Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ. της Τράπεζας Πειραιώς, «η αξιοποίηση καινοτόμων λύσεων και σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών βοηθάει σημαντικά στη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος ισότητας και συμπερίληψης όλων των πολιτών, χωρίς αποκλεισμούς, διασφαλίζοντας ισότιμη και ανεμπόδιστη πρόσβαση των ΑμεΑ σε όλο το φάσμα της τραπεζικής τους εξυπηρέτησης. Ειδικά για τους πελάτες με οπτική αναπηρία, η εγκατάσταση του συστήματος φωνητικής υποστήριξης θα αναβαθμίσει το επίπεδο εξυπηρέτησής τους και θα απλουστεύσει σημαντικά την τραπεζική τους καθημερινότητα».

Επιπροσθέτως, η Τράπεζα Πειραιώς έχει προχωρήσει στη σταδιακή αντικατάσταση του συνόλου των καρτών με νέες που φέρουν σύστημα γραφής braille, με στόχο να ενισχυθεί η κοινωνική συμπερίληψη των ατόμων με οπτική αναπηρία, καθώς το μήνυμα διαχέεται σε όλους τους πελάτες της Τράπεζας. Ενδεικτικά, το 2022 εκδόθηκαν πάνω από 1 εκατ. χρεωστικές κάρτες με γραφή braille και σχεδόν 200.000 πιστωτικές.

Η συνεχής αναβάθμιση της τραπεζικής εξυπηρέτησης των ΑμεΑ αποτελεί σταθερή δέσμευση της Τράπεζας και διευρύνει περαιτέρω το πλαίσιο των πολύπλευρων δράσεων που υλοποιεί υπηρετώντας την αξία της κοινωνικής συμπερίληψης, με στόχο τη διαμόρφωση μιας κοινωνίας ισότιμων ανθρώπων. Οι δράσεις αυτές υλοποιούνται στο πλαίσιο του προγράμματος EQUALL που υποστηρίζει την κοινωνική ισότητα μέσα από την εξάλειψη κοινωνικών διακρίσεων, αποκλεισμών και έμφυλων στερεοτύπων.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Εθνική Τράπεζα: Άμεσα μέτρα για δανειολήπτες και επιχειρήσεις που επλήγησαν από τις πυρκαγιές

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider