Αποστολάκος: O ΟΚΑΑ δημιουργεί ψηφιακή στρατηγική για τη διακίνηση αλιευμάτων με την εφαρμογή «e-Ιχθυόσκαλα»

Newsroom
Μοιράσου το
Αποστολάκος: O ΟΚΑΑ δημιουργεί ψηφιακή στρατηγική για τη διακίνηση αλιευμάτων με την εφαρμογή «e-Ιχθυόσκαλα»
Σε σημερινή ανακοίνωση του οργανισμού με την οποία υπενθυμίζεται ότι ο ΟΚΑΑ συμμετείχε σαν διακεκριμένος χορηγός στο συνέδριο Ιχθυοκαλλιέργειας.

Στον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν στην εφοδιαστική αλυσίδα των αλιευμάτων οι 11 ιχθυόσκαλες που εποπτεύει ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας και πώς αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί, ακόμη περισσότερο, από τον κλάδο της ιχθυοκαλλιέργειας, αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΚΑΑ, Απόστολος Αποστολάκος, κατά την ομιλία του στο Συνέδριο Ιχθυοκαλλιέργειας 2022, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα.

Σε σημερινή ανακοίνωση του οργανισμού με την οποία υπενθυμίζεται ότι ο ΟΚΑΑ συμμετείχε σαν διακεκριμένος χορηγός στο συνέδριο Ιχθυοκαλλιέργειας αναφέρεται ότι ο κ. Αποστολάκος, αφού αναφέρθηκε στις επιπτώσεις της πανδημίας στις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών και στο πώς τα πιστοποιημένα αλιεύματα ιχθυοκαλλιέργειας προάγουν την βιωσιμότητα, τόνισε πως ο ΟΚΑΑ αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα παροχής υπηρεσιών, το οποίο δημιουργώντας τη δική του ψηφιακή στρατηγική για τη διακίνηση αλιευμάτων μέσω της εφαρμογής «e-Ιχθυόσκαλα» θα διασυνδέσει τον κλάδο.

Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης των λειτουργιών και υπηρεσιών της Ιχθυόσκαλας. Το σύστημα αυτό θα παρέχει πλήρως ψηφιακές υπηρεσίες στην εφοδιαστική αλυσίδα της αγοράς αλιείας, τόσο στο κομμάτι της παραγωγής, όσο και σε αυτό της εμπορίας και διοχέτευσης των προϊόντων στην λιανική αγορά, θα υποστηρίζει την προέλευση και την ασφάλεια των προϊόντων, την αξιόπιστη πληροφόρηση των εμπλεκομένων και θα συνεισφέρει, τελικά, στην Εθνική Στατιστική αλιευμάτων.

Κλείνοντας την ομιλία του ο κ. Αποστολάκος αναφέρθηκε και στην εφαρμογή «E-Λαχαναγορά» - το χονδρεμπορικό marketplace που δημιούργησε ο ΟΚΑΑ - το οποίο, όπως σημείωσε, παρέχει την δυνατότητα σε όλους τους συνεργαζόμενους ιχθυεμπόρους, με τον ΟΚΑΑ, να αποκτήσουν το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα, προάγοντας την αύξηση των πωλήσεών τους και την ανάπτυξη νέου πελατολογίου συμπληρωματικά στο φυσικό τους κατάστημα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Σταϊκούρας: Απαιτούνται βιώσιμα επενδυτικά σχέδια για την ιχθυοκαλλιέργεια