ΕΡΓΟΣΕ: Τέσσερα σχήματα διεκδικούν το σιδηροδρομικό project σε ΟΛΘ και δυτικό προαστιακό Θεσσαλονίκης

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
ΕΡΓΟΣΕ: Τέσσερα σχήματα διεκδικούν το σιδηροδρομικό project σε ΟΛΘ και δυτικό προαστιακό Θεσσαλονίκης
Οι ΑΒΑΞ – Alstom, Ελλάκτωρ – Μυτιληναίος, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Intrakat δίνουν το «παρών» για το έργο των 53 εκατ. ευρώ.

Τέσσερα ενδιαφερόμενα γκρουπ διεκδικούν το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης του ΟΛΘ (συν τον δυτικό προαστιακό) στη Θεσσαλονίκη, σε έναν ακόμα διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ στο «μέτωπο» των 6 σιδηροδρομικών projects που προωθεί μαζί με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με το μοντέλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.

Στη διαδικασία συμμετέχουν 4 σχήματα, οι γνωστές κοινοπραξίες υπό τις ΑΒΑΞ – Alstom, Ελλάκτωρ – Μυτιληναίος και αυτές υπό τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Intrakat (ξεχωριστά σε αυτόν τον διαγωνισμό).

Για σήμερα το πρωί είχε οριστεί η αποσφράγιση των φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης και της κατασκευής του δυτικού προαστιακού της πόλης , εκτιμωμένου προϋπολογισμού ύψους 53 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).

Με την εν λόγω διαδικασία να «κλείνει το μέτωπο» αυτής της αρχικής φάσης στο «πακέτο» των σιδηροδρομικών projects συνολικού ύψους 4 δισ. ευρώ.

Όπως ανέφερε παλιότερα η ΕΡΓΟΣΕ, το έργο αφορά στη νέα δυτική σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) µε την υφιστάμενη Σιδηροδρομική Γραμμή που συνδέει τον Σταθμό Διαλογής Θεσσαλονίκης µε τον Εμπορικό Σταθμό και τον Λιμένα. Περιλαμβάνει ακόμα και ανάπτυξη του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στη Δυτική Θεσσαλονίκη, επί υφιστάμενων σιδηροδρομικών ή/και νέων τμημάτων γραμμών. Το δίκτυο θα έχει μορφή «Χ» µε δυο διασταυρούμενες γραμμές και κοινό ενδιάμεσο τμήμα. Τερματικοί σταθμοί στα δυτικά θα είναι η Σίνδος και τα Διαβατά και τερματικοί σταθμοί προς το κέντρο της πόλης θα είναι ο Νέος Σιδ. Σταθμός του ΟΣΕ και αφετέρου στην περιοχή του Λιμένα πλησίον του Προβλήτα 1.

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ 6ου ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΛΙΜΕΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ:

Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης του έργου, ανέρχεται σε 53,5 εκατ. € (χωρίς ΦΠΑ) και ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει τη μελέτη και κατασκευή:

Α. ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ 6ου ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΛΙΜΕΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής για τη δυτική σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) με την υφιστάμενη Σιδηροδρομική Γραμμή που συνδέει το Σταθμό Διαλογής Θεσσαλονίκης με τον Εμπορικό Σταθμό και τον Λιμένα. Το έργο αφορά σε μονή σιδηροδρομική γραμμή.

Β ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ανάπτυξη δικτύου δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου στη Θεσσαλονίκη επί υφισταμένων σιδηροδρομικών γραμμών ή/και νέων τμημάτων γραμμών.

Με την ολοκλήρωσή τους αναμένεται να επιτευχθεί η αναβάθμιση του κύριου σιδηροδρομικού άξονα της χώρας, με κύρια χαρακτηριστικά τη βελτίωση της ασφάλειας, την αύξηση αξιοπιστίας του σιδηροδρόμου και κατά συνέπεια την προσέλκυση μεγαλύτερου μεταφορικού έργου σε σχέση με τα οδικά μέσα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider