Την απόφαση να αυξήσει τις τιμές της για τους καταναλωτές ανακοίνωση η Essity, ο δεύτερος μεγαλύτερος παραγωγός χαρτιών υγείας και παρόμοιων προϊόντων υγιεινής στον κόσμο, λόγω του αυξημένου κόστους στις πρώτες ύλες και στη διανομή των προϊόντων της που έχει επέλθει από τον αυξημένο πληθωρισμό και τα προβλήματα στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.
Σύμφωνα με το Reuters, η σουηδική εταιρεία ανακοίνωσε πως τα κέρδη της για το δ' τρίμηνο του 2021 διαμορφώθηκαν στα 2,75 σουηδικές κορώνες (297 εκατ. δολάρια), μειωμένα κατά 34% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020 και ενώ οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Refinitiv ανέμεναν κέρδη στα 3,33 δισ. κορώνες. Τα μειωμένα κέρδη ήρθαν παρά την αύξηση 11% που κατέγραψαν οι πωλήσεις της εταιρείας.
Η διοίκηση της Essity ανακοίνωσε πως θα αυξήσει τις τιμές της για τους καταναλωτές σε όλα τα προϊόντα και τις αγορές όπου δραστηριοποιείται., προκειμένου να αντισταθμίσει τις απώλειες από τα υψηλά λειτουργικά κόστη.
Σημειώνεται πως μετά από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, η μετοχή της εταιρείας έφτασε να υποχωρεί έως και 3% στο σουηδικό χρηματιστήριο.
Η Essity έχει τις μάρκες χαρτιών Lotus, Tempo και Vinda, τις πάνες ακράτειας TENA, ενώ θεωρείται και η κορυφαία εταιρεία παγκοσμίως σε προϊόντα υγιεινής για επαγγελματικούς χώρους, με την μάρκα Tork.