Επιχειρήσεις | Ελλάδα
14-12-2021 | 07:57

Bread Factory: Επενδύσεις 4 εκατ. ευρώ για νέα concept και επιπλέον καταστήματα

Μαρίνα Φούντα
Μοιράσου το
Bread Factory: Επενδύσεις 4 εκατ. ευρώ για νέα concept και επιπλέον καταστήματα – Πρώτος σταθμός τα νότια προάστια της Αθήνας
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Επενδύσεις ύψους 4 εκατ. ευρώ σε ορίζοντα τριετίας με στόχο το άνοιγμα νέων καταστημάτων σε Αττική και μεγάλες πόλεις της περιφέρειας, εταιρικό μετασχηματισμό εντός του 2022, καθώς και προώθηση νέων concept για την επέκταση του μοντέλου Food Hall που εκπροσωπεί, περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το πλάνο ανάπτυξης της αλυσίδας Bread Factory.

«Το μότο μας είναι ‘κάθε μέρα και κάτι ακόμη’», δήλωσε σε συνάντηση με τους δημοσιογράφους ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bread Factory, Παναγιώτης Δημητρόπουλος. Άνθρωπος που μυήθηκε στα μυστικά της εστίασης από μικρό παιδί - ο πατέρας του διατηρούσε εστιατόρια στον Καναδά - ο κ. Δημητρόπουλος αποκάλυψε πως επόμενος στόχος είναι το άνοιγμα νέου σημείου πώλησης στα νότια προάστια της Αθήνας και εν συνεχεία, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια επέκταση της αλυσίδας στην περιφέρεια και δη σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καλαμάτα, με τη συμπρωτεύουσα να αποτελεί προτεραιότητα για το 2022.

Παράλληλα, στόχος της διοίκησης είναι η Bread Factory να τοποθετηθεί με νέα σημεία πώλησης όπου υπάρχει ανάπτυξη, στρέφοντας το βλέμμα της και σε περιοχές της περιφέρειας όπου σχεδιάζονται αναπλάσεις και νέες λιμενικές και άλλες τουριστικές αναπτύξεις, ενώ ο στρατηγικός σχεδιασμός της αλυσίδας περιλαμβάνει - σε δεύτερο χρόνο - την επέκταση σε αγορές του εξωτερικού όπου η γευστική κουλτούρα προσομοιάζει με την ελληνική.

Στις αρχές του μήνα εγκαινιάστηκε το ένατο κατά σειρά κατάστημα

Την 1η Δεκεμβρίου εγκαινιάστηκε το νέο κατάστημα Bread Factory στην περιοχή του ΦΙΞ, το οποίο αναπτύσσεται σε έναν χώρο άνω των 800 τ.μ. και απασχολεί εβδομήντα άτομα προσωπικό. Διαθέτει επιπλέον αποθηκευτικό χώρο και λειτουργεί τέσσερα ταμεία. Αυτό είναι το ένατο κατάστημα της εταιρείας και το όγδοο στην Αττική, αφού η αλυσίδα διαθέτει και σημείο πώλησης σε κεντρικό σημείο της Λάρισας.

Τα καταστήματα Bread Factory αποτελούν πολυχώρους τροφίμων που λειτουργούν σε 24ωρη βάση 365 ημέρες τον χρόνο και στους οποίους εργάζονται περισσότερα από 1.500 άτομα συνολικά.

Έχουν μέση επισκεψιμότητα πάνω από 2.000 πελάτες ημερησίως ανά κατάστημα, ενώ τα προϊόντα τους περιλαμβάνουν περίπου 1.000 κωδικούς που αφορούν σε είδη αρτοποιείου, ζαχαροπλαστικής, εστιατόριο με μαγειρευτό φαγητό, τμήμα καφέ, ξεχωριστό τμήμα με τυποποιημένα προϊόντα και ποτά από επιλεγμένους παραγωγούς σε όλη την Ελλάδα, καθώς και τη γνωστή γωνιά  του παγωτού που πρόσφατα πρόσθεσε στη φαρέτρα των concept η Bread Factory, την «Angolo di Gelato».

Στο πλαίσιο της αναπτυξιακής της πορείας, η αλυσίδα επικεντρώνεται στη διαρκή εξέλιξη του μοντέλου λειτουργίας της με την προσθήκη νέων κωδικών και concept, καθώς και στην εντατικοποίηση των πωλήσεων μέσω συνεργασιών με τις μεγαλύτερες πλατφόρμες on line delivery.

Όπως εξήγησε η διοίκηση, τα νέα concept σχεδιάζονται πάντα σε συνεργασία με επαγγελματίες της αγοράς, ενώ τη δεδομένη χρονική στιγμή, η Bread Factory επικεντρώνεται σε δύο νέες σειρές προϊόντων, τη sugar free και τη vegan.

Στα 20 εκατ. ευρώ ο τζίρος το 2020

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της αλυσίδας, Θάνο Κολοκυθά, για το 2020 ο τζίρος της εταιρείας κινήθηκε κοντά στα 20 εκατ. ευρώ, χωρίς όμως σε αυτά τα οικονομικά μεγέθη να περιλαμβάνεται το κατάστημα της Λάρισας, το οποίο άνοιξε στα τέλη του 2020.

Για το 2021 όλοι οι δείκτες είναι θετικοί, ωστόσο το πού ακριβώς θα κλείσει το έτος θα φανεί μετά την περίοδο των γιορτών, όπου παραδοσιακά επιτυγχάνεται το 20% του συνολικού τζίρου.

«Είμαστε ικανοποιημένοι από τη μέχρι στιγμής πορεία μας», σχολίασε ο κ. Κολοκυθάς, εξηγώντας πως το κάθε κατάστημα της αλυσίδας δέχεται περί τους 2.000 επισκέπτες ημερησίως, με ελάχιστη απόδειξη του κάθε επισκέπτη τα 5 ευρώ.

Εντός του 2022 ο εταιρικός μετασχηματισμός

Από τα τέλη του 2020 και έπειτα, τα Bread Factory λειτουργούν υπό νέα διοίκηση και με νέα μετοχική σύνθεση. Το κάθε κατάστημα είναι μια Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία (ΙΚΕ), ωστόσο η διοίκηση στοχεύει μέσα στην επόμενη χρονιά στον εταιρικό μετασχηματισμό της Bread Factory, προκειμένου να δρομολογηθούν όλες οι απαραίτητες διαδικασίες που θα οδηγήσουν στη μετεξέλιξη της νομικής της μορφής σε Ανώνυμη Εταιρεία (ΑΕ).

Ήταν στα τέλη του 2020 όταν η εταιρεία Thunesia Enterprises Limited, με έδρα την Κύπρο, απέκτησε το 70% της διαχειρίστριας εταιρείας των Bread Factory, της Π+Κ, με το υπόλοιπο 30% να βρίσκεται στα χέρια του Μυκονιάτη επιχειρηματία, Μάνου Ελευθερίου.

Η εταιρεία Thunesia, συμφερόντων Κυπρίων επιχειρηματιών, έχει αυτή τη στιγμή το management της αλυσίδας Bread Factory, με τον κ. Κολοκυθά να εκπροσωπεί τα νέα μετοχικά συμφέροντα.

Αυξήσεις 10% σε επιλεγμένους κωδικούς καφέ και ψωμιού

Υπό το βάρος της κατακόρυφης αύξησης των τιμών των πρώτων υλών και των αναταράξεων στην εφοδιαστική αλυσίδα, η Bread Factory προχώρησε σε αυξήσεις της τάξης του 10% σε επιλεγμένους κωδικούς σε καφέ και ψωμί, ενώ προαναγγέλλει και νέες αυξήσεις από τη νέα χρονιά, για τις οποίες δεσμεύεται, ωστόσο, πως «θα είναι πολύ συγκρατημένες, θα είναι όσο το δυνατόν μικρότερες και δεν θα αφορούν σε όλα τα προϊόντα».

«Οι τιμές του καφέ έχουν υπερδιπλασιαστεί, για αυτό και αναγκαστήκαμε να προβούμε σε αυξήσεις σε επιλεγμένους κωδικούς. Την ίδια ώρα ενισχύονται τα προβλήματα στο μέτωπο των ειδών συσκευασίας. Η έλλειψη χαρτιού στην αγορά είναι εμφανής», εξήγησαν οι κ. κ. Κολοκυθάς και Δημητρόπουλος, περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά.

«Δίνουμε πολύ μεγάλη βάση στις πρώτες ύλες, με στόχο να έχουμε κάθε μέρα φρέσκα προϊόντα», τόνισε ο κ. Δημητρόπουλος, αποκαλύπτοντας πως η αλυσίδα προμηθεύεται κρασί, μέλι και λάδι από το Άγιον Όρος, ως προς τα άλευρα συνεργάζεται με πολύ γνωστές ελληνικές εταιρείες, ενώ τα κατεψυγμένα προϊόντα είναι δικής της παραγωγής.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Εγκαινιάστηκε το Bread Factory στο ΦΙΞ