«Στις ράγες» για τη Βουλή η «Γραμμή 4» του Μετρό

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Στις ράγες» για τη Βουλή η «Γραμμή 4» του Μετρό
Μέσα στις επόμενες ημέρες η σύμβαση για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο οδεύει στην αρμόδια Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου.

Έαν ακόμα, σημαντικό, βήμα για την υλοποίηση του μεγαλύτερου δημοσίου έργου των τελευταίων ετών, της κατασκευής της περίφημης Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας (ο λόγος για την κυρίως σύμβαση) αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στις επόμενες ημέρες.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι μέσα στην επόμενη εβδομάδα, ή αλλιώς στην πρώτη του Ιουνίου, αναμένεται να παρουσιαστεί στην αρμόδια Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής η σύμβαση της Αττικό Μετρό με την κοινοπραξία ΑΒΑΞ-Ghella-Alstom Transport για την κατασκευή τμήματος (του πρώτου, Βεΐκου-Γουδή) της Γραμμής 4 του Μετρό. Ώστε στη συνέχεια η σύμβαση να ψηφιστεί και από την ολομέλεια της Βουλής, ενώ υπενθυμίζεται ότι ήδη έχει «περάσει» από το Ελεγκτικό συνέδριο.

Κατά συνέπεια, και εφόσον οι παραπάνω διαδικασίες προχωρήσουν και ολοκληρωθούν βάσει του χρονοδιαγράμματος που εκτιμούν στην Αττικό Μετρό, τότε μέσα στον Ιούνιο θα υπογραφεί η σύμβαση κατασκευής, «βάζοντας» και τυπικά τη… «βούλα» στο μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας (φτάνει το 1,5 δις ευρώ)

Υπενθυμίζεται ότι ήδη έχει υπογραφεί από τον Μάρτιο η σύμβαση για τις αρχικές/πρόδρομες εργασίες που έχει αναλάβει η εταιρεία ΕΡΕΤΒΟ που έχει αναλάβει να προετοιμάσει το έδαφος ώστε στη συνέχεια η κοινοπραξία της ΑΒΑΞ να ξεκινήσει τις βασικές εργασίες. Η σύμβαση της ΕΡΕΤΒΟ περιλαμβάνει τη δημιουργία των εργοταξίων (22 κατά μήκος της γραμμής), τη μετακίνηση δικτύων των οργανισμών κοινής ωφέλειας, αρχαιολογικές εργασίες κ.α.

Η διοίκηση της Αττικό Μετρό αλλά και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχουν αναφέρει ότι τα πρώτα εργοτάξια θα εμφανιστούν στην Αθήνα μέσα στο καλοκαίρι, με προτεραιότητα στους σταθμούς Κατεχάκη και Βεϊκου, δηλαδή χωροθετούνται στα άκρα της νέας γραμμής.

Σημειώνεται ότι το κυρίως έργο περιλαμβάνει την κατασκευή 15 σταθμών και 9 φρεάτων με σήραγγα η οποία έχει μήκος 12,9 χιλιόμετρα. Αφορά την α’ φάση ανάπτυξης της γραμμής 4 και περιλαμβάνει το τμήμα ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΓΟΥΔΗ (σταθμοί: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή).

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider