Ελλάδα
24-12-2020 | 14:21

Το χριστουγεννιάτικο «θαύμα» για τους «μικρούς» των παιχνιδιών

Ρομίνα Νικηφόρου
Μοιράσου το
Το χριστουγεννιάτικο «θαύμα» για τους «μικρούς» των παιχνιδιών

Με τις μεγάλες αλυσίδες παιχνιδιών μέσα στον Δεκέμβριο να δηλώνουν αδυναμία να διαχειριστούν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες, τα δώρα για τα μικρά παιδιά έμοιαζε απίθανο να φτάσουν εγκαίρως πριν από τα Χριστούγεννα.

Jumbo και Μουστάκας κατέβασαν «ρολά» στα e-shop τους στις αρχές του μήνα λόγω του τεράστιου όγκου των παραγγελιών που είχαν συγκεντρωθεί ενώ οι «μικροί» του κλάδου παρέμεναν εκτός «παιχνιδιού» καθώς στην πλειονότητά τους δεν διέθεταν ηλεκτρονικό κατάστημα.

Με την εφαρμογή του click away, σε αντίθεση με το υπόλοιπο λιανεμπόριο, στον συγκεκριμένο κλάδο επωφελήθηκαν σε μεγάλο βαθμό οι μικρότερες επιχειρήσεις οι οποίες κατάφεραν έστω και μέσω τηλεφωνικών παραγγελιών, καθώς ήταν το μόνο που διέθεταν, να πάρουν μερίδιο από τον συνολικό τζίρο λόγω της αδυναμίας διαχείρισης και των τεχνικών προβλημάτων που παρουσίασαν μεγάλες αλυσίδες.

Έτσι οι καταναλωτές, εφόσον δεν μπορούσαν να κάνουν παραγγελίες από τα e-shop και με την αγωνία αν θα τις παραλάβουν εγκαίρως πριν τις γιορτές, έψαχναν τους κωδικούς των προϊόντων μέσω διαδικτύου και προχωρούσαν σε τηλεφωνικές παραγγελίες για τα παιχνίδια που επιθυμούσαν, από κάποιο μικρότερο κατάστημα που θα μπορούσε να τους εξυπηρετήσει άμεσα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αλυσίδα Jumbo, παρόλο που το e-shop της επανήλθε μία εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα, δεν έθεσε ποτέ σε λειτουργία την υπηρεσία click away λόγω έλλειψης «ανάλογων υποδομών» όπως σημείωνε η εταιρεία.

«Ο τζίρος των Jumbo «μοιράστηκε» και με τα τεχνικά προβλήματα που παρουσίασαν κι άλλες μεγάλες αλυσίδες που καλούνταν  να εξυπηρετήσουν μεγάλο όγκο πελατών, επωφελήθηκαν τα περιφερειακά καταστήματα» σημείωσε στο insider.gr o Ιωάννης Παπαδόπουλος, πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Βιοτεχνών Παιδικών Παιχνιδιών και Αμαξών.

Το αποτέλεσμα ήταν τελικά η υπηρεσία click away να λειτουργήσει ανέλπιστα καλά τα φετινά Χριστούγεννα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου των παιχνιδιώων, καθώς κατάφεραν να έχουν έστω κάποια έσοδα σε μία περίοδο που υπό κανονικές συνθήκες καταγράφουν έως και το 60% του ετήσιου τζίρου τους.

Σημειώνεται τέλος ότι στη «μάχη» του click away όσον αφορά στα παιχνίδια, μπήκαν κατά τη διάρκεια της τελευταίας εβδομάδας και τα σούπερ μάρκετ lidl και Σκλαβενίτης, όπως και η αλυσίδα Κωτσόβολος.

Διαβάστε επίσης: 

Οι τρεις «κερδισμένοι» του click away

 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.