Victoria’s Secret: Το «lockdown» έφερε βουτιά των πωλήσεων

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Victoria’s Secret: Το «lockdown» έφερε βουτιά των πωλήσεων
Η μητρική της Victoria’s Secret, η L Brands, κατέγραψε ζημιές για τρίτο διαδοχικό τρίμηνο, ενώ η πτωτική τάση των πωλήσεων συνεχίστηκε για τέταρτο συνεχές τρίμηνο.

Δύσκολες ώρες βιώνει η Victoria’s Secret, στη σκιά των «κραδασμών» που έχει προκαλέσει η πανδημία του κορονοϊού στο διεθνές εμπόριο.

Όπως ανακοίνωσε η μητρική της Victoria’s Secret, η L Brands, κατέγραψε ζημιές για τρίτο διαδοχικό τρίμηνο, ενώ η πτωτική τάση των πωλήσεων συνεχίστηκε για τέταρτο συνεχές τρίμηνο, καθώς τα καταστήματά της παρέμειναν κλειστά για μεγάλο χρονικό διάστημα λόγω του lockdown που έφερε η πανδημία.

Διαβάστε επίσης:

Ειδικότερα, για το πρώτο δημοσιονομικό τρίμηνο, η L Brands ανακοίνωσε ζημιές 99 σεντς ανά μετοχή ή 296,9 εκατ. δολαρίων. Στο αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου έτους, η εταιρεία είχε ανακοινώσει κέρδη ύψους 40 εκατ. δολαρίων ή 14 σεντς ανά μετοχή.

Οι πωλήσεις κατέγραψαν βουτιά 37% στα 1,65 δισ. δολάρια, από 2,63 δισ. δολάρια πέρυσι.

Το deal

Υπενθυμίζεται εδώ ότι στις αρχές του 2020 η L Brands συμφώνησε να προχωρήσει στην πώληση του 55% της Victoria’s Secret στην επενδυτική Sycamore Partners, έναντι τιμήματος 525 εκατ. δολαρίων. Ωστόσο, η Sycamore Partners απείλησε να τερματίσει το deal τον περασμένο Απρίλιο, επικαλούμενη το «λουκέτο» στα καταστήματα λόγω του lockdown.

Να σημειωθεί εδώ ότι η μετοχή της L Brands μετρά απώλειες άνω του 32% από τις αρχές του έτους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Επίδομα αδείας: Πώς υπολογίζεται και πότε δίνεται - Τι αλλάζει με το νέο Εργασιακό

Αεροπορικά ταξίδια: Τι αλλάζει σε χρεώσεις χειραποσκευών και καθυστερήσεις πτήσεων

Θα εξελιχθεί σε σήριαλ η εξαγορά του ΧΑ από τη Euronext;

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider